5 minuten helse pijn klinkt niet echt goed als je het mij vraagd.
#2
zou het misschien kunnen dat je op de verkeerde manier snuift? buisje te diep in je neus ofzo?
ik heb hier al ooit eens een topic gelezen over hoe goed snuiven, maar weet niet meer hoe het heet.
#3
Ik weet het ook niet, ik heb er alsinds geen lichamelijke last van. Ik snuif gewoon meestal met een biljet van 5€. Kzal de lijn eens wa dunner maken
#4
denk niet dat het veel uitmaakt,lijn dunner of dikker,misschien is andere pep kopen,ligt misschien daaraan
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.