Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe detecteren jullie goede pep?

Hoe detecteren jullie goede pep?

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
1. geur
2. zweet de pep uit het zakje?
3. is het pasta of iets dergelijks?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zijn zelfs pepper die beweren dat ze het kunnen ruiken, is toch echt allemaal onzin. Of dat ze het kunnen voelen allemaal lariekoek.

:wave:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik laat het eerst testen.

Als ik daar echt niet op wil wachten, dan snuif ik 2 sleutelpuntjes.
Als ik door die 2 sleutelpuntjes minimaal 10 uur wakker blijf en me er lekker relaxed bij voel, dan is het goede pep.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoveel soorten pep al in mijn leven gehad. Vaak genoeg ook hele slechte gehad, varierend van nauwelijks/niet strakstaan, het idee dat ik "krijt" aan het snuiven ben en dus uiteraard gewoon op tijd naar bed kan, of cafeine: wel wakker zijn, geen strak gevoel toch, veel hartkloppingen, trillerig, extreem scherp voor het neusje, geen enkel gevoel van een rush en na een tijdje kan ik ook toch daar best wel weer op pitten.
Als ik echter lekker meteen na het eerste lijntje goed strak sta, een speedrush voel, ogen wat meer open/glanzend zijn, ik niet meer mijn klep kan houden, extreem geil word en vervolgens pas twee nachten later mijn eerste echte gaap voel opkomen, weet ik dat het met mijn pepje wel snor zat! :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
Zoveel soorten pep al in mijn leven gehad. Vaak genoeg ook hele slechte gehad, varierend van nauwelijks/niet strakstaan, het idee dat ik "krijt" aan het snuiven ben en dus uiteraard gewoon op tijd naar bed kan, of cafeine: wel wakker zijn, geen strak gevoel toch, veel hartkloppingen, trillerig, extreem scherp voor het neusje, geen enkel gevoel van een rush en na een tijdje kan ik ook toch daar best wel weer op pitten.
Als ik echter lekker meteen na het eerste lijntje goed strak sta, een speedrush voel, ogen wat meer open/glanzend zijn, ik niet meer mijn klep kan houden, extreem geil word en vervolgens pas twee nachten later mijn eerste echte gaap voel opkomen, weet ik dat het met mijn pepje wel snor zat! :wink:
Klik om te vergroten...


LOL
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
Marla Singer zei:
Zoveel soorten pep al in mijn leven gehad. Vaak genoeg ook hele slechte gehad, varierend van nauwelijks/niet strakstaan, het idee dat ik "krijt" aan het snuiven ben en dus uiteraard gewoon op tijd naar bed kan, of cafeine: wel wakker zijn, geen strak gevoel toch, veel hartkloppingen, trillerig, extreem scherp voor het neusje, geen enkel gevoel van een rush en na een tijdje kan ik ook toch daar best wel weer op pitten.
Als ik echter lekker meteen na het eerste lijntje goed strak sta, een speedrush voel, ogen wat meer open/glanzend zijn, ik niet meer mijn klep kan houden, extreem geil word en vervolgens pas twee nachten later mijn eerste echte gaap voel opkomen, weet ik dat het met mijn pepje wel snor zat! :wink:
Klik om te vergroten...


LOL
Klik om te vergroten...

amen ...
D
DozerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb gewoon een supersonisch hypermoderne radar voor goeie pep op het dak staan..
:rolleyes: :wink:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Zoveel soorten pep al in mijn leven gehad. Vaak genoeg ook hele slechte gehad, varierend van nauwelijks/niet strakstaan, het idee dat ik "krijt" aan het snuiven ben en dus uiteraard gewoon op tijd naar bed kan, of cafeine: wel wakker zijn, geen strak gevoel toch, veel hartkloppingen, trillerig, extreem scherp voor het neusje, geen enkel gevoel van een rush en na een tijdje kan ik ook toch daar best wel weer op pitten.
Als ik echter lekker meteen na het eerste lijntje goed strak sta, een speedrush voel, ogen wat meer open/glanzend zijn, ik niet meer mijn klep kan houden, extreem geil word en vervolgens pas twee nachten later mijn eerste echte gaap voel opkomen, weet ik dat het met mijn pepje wel snor zat! :wink:
Klik om te vergroten...

Wel wel wel, een goede beschrijving van goede pep :thumbs:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach ja, waar het hart vol van is, loopt de mond (en in dit geval ook mijn neus) van over he...:hearteyes: :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik tip gwoonnn te hard
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tips?? Doe ik het niet goed genoeg dan???
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik betaal goed voor goeie pep.. En ik betaal niet voor slechte pep.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik hoef niet te testen om te weten dat ik dit weekend het neusje van de zalm had.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
op www.drugsforlife.nl kun je nou de goeiepepsnatsdetector bestellen.

JWZ! geen fratsen! dat scheelt !Met Henk
D
DozerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aking zei:
op www.drugsforlife.nl kun je nou de goeiepepsnatsdetector bestellen.
Klik om te vergroten...

ja die gebruik ik dus ook. handig apparaatje! :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
He wat gek, ik had em van een hele andere site www.drugsORlife.nl...
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#17
hahahahaha die zijn nep lutser!

zelfs bij poedersuiker wordt dat ding groen met geel en gaat ie piepen :mrgreen:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als er zo'n ontieglijke zure chemische teringgeur vanaf komt en lekker plakt is ie voor mij meestal wel goed :beer:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik doe niet aan drugs dus een sensor is overbodig.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ten eerste koop ik van mensen waarvan ik denk dat ze te vertrouwen zijn. Dan laat ik het testen in NL, en natuurlijk gewoon een beetje uitproberen :rolleyes:

Hemi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."