Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe detecteren jullie goede pep?

Hoe detecteren jullie goede pep?

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als er zo'n ontieglijke zure chemische teringgeur vanaf komt en lekker plakt is ie voor mij meestal wel goed :beer:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik doe niet aan drugs dus een sensor is overbodig.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ten eerste koop ik van mensen waarvan ik denk dat ze te vertrouwen zijn. Dan laat ik het testen in NL, en natuurlijk gewoon een beetje uitproberen :rolleyes:

Hemi
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb t zelfde.. en aangezien dealer goede kameraad is en 500 gr. haalt rechtstreeks vn labbie zo ongeveer in gesealde plastic zakken 5 euro per gr krijg vaak meer ken het gevoel.. wat je hebt beschreef.. en dit is super stabiel en betrouwbaar dei kwaliteit schommelt niet..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
mensen die vertellen dat je het niet kan ruiken of je goeie hebt blaten...
ok je kunt met je neus geen procenten erop plakken maar ik vertrouw(de) mn neus ondertussen wel...
als het die echte speedlike chemische kutgeur heeft is het meestal(lees : meestal) wel goed...speed mag ook in geen geval droog worden geleverd!!!
spd word nogal snel slecht buiten de vriezer en droge = meestal ofwel oude spd,ofwel versneden...

spd moet pasta zijn als het bij de consument aankomt.
dat het wat minder is gedroogd moet je er maar bijnemen...(je hebt tenminste verse spd) :wink:
Maar alsnog kan pasta versneden zijn... :smoke:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."