Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskan er iets misgaan met het kind als je een jaar gebruikt

kan er iets misgaan met het kind als je een jaar gebruikt

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
b
biancatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb een jaar lang dag in dag uit iedere dag 6 tot 7 gramm speed gesnoven n geslikt
ik ben er nu zowat pas een 2 maanden vanaf gebleven
kan het toch blijvende schade houden voor het kind
kan mij daar bij iemand helpen :rolleyes: :( :rolleyes: :(
b
biancatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: kan er iets misgaan met het kind als je een jaar gebruik

biancatje zei:
ik heb een jaar lang dag in dag uit iedere dag 6 tot 7 gramm speed gesnoven n geslikt
ik ben er nu zowat pas een 2 maanden vanaf gebleven
kan het toch blijvende schade houden voor het kind
kan mij daar bij iemand helpen :rolleyes: :( :rolleyes: :(
Klik om te vergroten...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: kan er iets misgaan met het kind als je een jaar gebruik

biancatje zei:
biancatje zei:
ik heb een jaar lang dag in dag uit iedere dag 6 tot 7 gramm speed gesnoven n geslikt
ik ben er nu zowat pas een 2 maanden vanaf gebleven
kan het toch blijvende schade houden voor het kind
kan mij daar bij iemand helpen :rolleyes: :( :rolleyes: :(
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#4
je bent dus zwanger neem ik aan?


heb er totaal geen verstand van op dat gebied maar het is wel algemeen bekend dat in ieder geval van coke-gebruik de kans op een miskraam groter is.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je er tijdens de zwangerschap netjes vanaf gebleven bent, zal het risico wel meevallen.
Zeg tegen de verloskundige eerlijk dat je zoveel gebruikt hebt voorafgaande aan de zwangerschap en dan wordt je kindje extra goed in de gaten gehouden en bekeken bij de echo's.

Ik heb dat ook gedaan en mijn kind is gewoon gezond. Sterker nog, ik heb iedere dag gebruikt de eerste maanden tijdens de zwangerschap toen ik het nog niet wist. Toen ik het wist meteen gestopt natuurlijk!!!
Mijn kind is hartstikke groot en zwaar ter wereld gekomen en is nu 3 en bovendien nog slim ook. (Volgens het consultatiebureau).
Dus het wil niet altijd wat zeggen. Mijn verloskundige toendertijd zei: Het is nooit bewezen dat drugs voorafgaand aan de zwangerschap schade berokkent aan het kind.

Het is natuurlijk wel anders als je 9 maanden lang blijft gebruiken.
Ik ken een jongen die vroeger een afkickbaby was en die z'n armen en benen zijn te kort voor de rest van z'n lijf.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ken ik jou Biancatje ?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
een kind kan verslaafd aan een stof raken als je de gehele zwangerschap door blijft gebruiken. als je al gestopt bent voor dat je zwanger werd zal er waarschijnlijk niks aan de hand zijn:wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm.. weet ik niet, ga mss eens langs bij een dokter ofzo :confused: :wink:
b
biancatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
nee ik ben nog niet zwanger denk ik tenminste dat neem ik aan ik heb in de afgelopen tyd 3 zwangerschaps testen gedaan en in het vel van correct uitgevoerd was goed allleen in dat andere venstertje kwam nooit iets
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
nja als je tijdens de zwanger schap niks gebruikt zal je kind er waarschijnlijk gezond uit komen.. :wave:
G
GalaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
Hmm.. weet ik niet, ga mss eens langs bij een dokter ofzo :confused: :wink:
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me een heel goed advies!

Bij je huisarts kan je een heel goede zwangerschaptest laten doen.
En mocht je dan echt zwanger blijken te zijn, dan kan je dokter je meteen vertellen wat de eventuele gevolgen van jouw druggebruik voor je ongeboren kind kunnen zijn.

Dus maak morgen 'n afspraak, dan heb je binnen no time alle antwoorden die je zoekt.
Da's een stuk effectiever dan topics beginnen op dit forum.
:wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hempy zei:
Ken ik jou Biancatje ?
Klik om te vergroten...
papa? :wink:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ biancatje

Rofl zeg dat het nie waar is de ex van Frits :openmouth:
Grappig dat ik dat kind waar je het hier over hebt gewoon in de wieg heb zien liggen enzo :) Maya heette ze toch hè?

MAAR, wa ge hebt gedaan jong, iedereen rippe zelfs u eige broer, schande, echt. u broer heeft ook weer huiszoekinge gehad enzo, ksnap u echt ni
Da had ik echt nooit gedacht van u.. Nu zit frits trg in de bak, nu zyt ge bly ofwa? Hebt ge nu wa ge wou? Echt ik maak me der zo kwaad in eh, ze moeste u uw kinderen afneme en u ook vastzette godverdomme! :angry:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#14
chrzz zei:
@ biancatje

Rofl zeg dat het nie waar is de ex van Frits :openmouth:
Grappig dat ik dat kind waar je het hier over hebt gewoon in de wieg heb zien liggen enzo :) Maya heette ze toch hè?

MAAR, wa ge hebt gedaan jong, iedereen rippe zelfs u eige broer, schande, echt. u broer heeft ook weer huiszoekinge gehad enzo, ksnap u echt ni
Da had ik echt nooit gedacht van u.. Nu zit frits trg in de bak, nu zyt ge bly ofwa? Hebt ge nu wa ge wou? Echt ik maak me der zo kwaad in eh, ze moeste u uw kinderen afneme en u ook vastzette godverdomme! :angry:
Klik om te vergroten...

volgens mij hangt er een zekere spanning :openmouth:
I
IgNor BeamLid
01-01-2024, 00:00
#15
220? 380?

;o)
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#16
chrzz zei:
@ biancatje

Rofl zeg dat het nie waar is de ex van Frits :openmouth:
Grappig dat ik dat kind waar je het hier over hebt gewoon in de wieg heb zien liggen enzo :) Maya heette ze toch hè?

MAAR, wa ge hebt gedaan jong, iedereen rippe zelfs u eige broer, schande, echt. u broer heeft ook weer huiszoekinge gehad enzo, ksnap u echt ni
Da had ik echt nooit gedacht van u.. Nu zit frits trg in de bak, nu zyt ge bly ofwa? Hebt ge nu wa ge wou? Echt ik maak me der zo kwaad in eh, ze moeste u uw kinderen afneme en u ook vastzette godverdomme! :angry:
Klik om te vergroten...

PM?
Mij kan het alleszins geen zak schelen wie biancatje allemaal heeft genaaid.

Heb hier ook een uiterst irritante zweer aan mn kont met een gele kop, maar ik zit dat toch ook niet op forums te zetten?
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sorry, ik kon het niet laten te posten toen ik haar post zag.

Ik ken haar in het echte leven, en ze heeft er zopas voor gezorgt dat de vader van haar kinderen terug in de gevangenis zit voor dealen, en haar broer bijna.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#18
heheh, straks krijgen we het verwijt dat die kutbelgen het hele forum verzieken met hun gezaag over gevangenissen en kontzweren =P
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#19
kent iedere DF'er uit belgie elkaar ofzo? Net gtst dit..
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#20
zit fritz trug in den bak oh neeeee :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."