Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoppen , Ephedrine

stoppen , Ephedrine

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
so_hostileLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi, k'zit sinds 5 maanden bijna dagelijks aan de pep, (gedurende die 5 maanden toch anderhalve maand zonder gedaan)
zou ephedrine een goed vervangingsmiddel zijn om voorlopig toch niet te moe te zijn? ik werk elke dag dus..., heb de laatste 3 maanden ongeveer 75 gr gesnoven geloof ik, niet altijd goede kwaliteit, maar de 10 gr dex was wel heel goed..
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#2
so_hostile zei:
hoi, k'zit sinds 5 maanden bijna dagelijks aan de pep, (gedurende die 5 maanden toch anderhalve maand zonder gedaan)
zou ephedrine een goed vervangingsmiddel zijn om voorlopig toch niet te moe te zijn? ik werk elke dag dus..., heb de laatste 3 maanden ongeveer 75 gr gesnoven geloof ik, niet altijd goede kwaliteit, maar de 10 gr dex was wel heel goed..
Klik om te vergroten...
nederlands?
ephedrine is ook slecht voor de gezondheid..., k'raad je aan eens langs te gaan bij een dokter..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ibra werk jij al zonder speed / of hoelang ben je gestopt :openmouth: ?

@ topicstarter beter zoek je een vervanging ja,bv. goed slapen en eten en wat conditie op bouwen oid :openmouth:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ephedrine is fucking slecht voor je lichaam... eigenlijk nog slechter dan pep... ik werk ook full time en heb 3 maanden aan de pep gezeten. Gewoon stoppen en en een beetje zelf disipline kweeken om omtijd naar bed te gaan en weer op te staan. En verder natuurlijk goed eten en als het mogelijk is op de fiets ofzo naar het werk te gaan. :mrgreen:
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Japi-10 zei:
Ibra werk jij al zonder speed / of hoelang ben je gestopt :openmouth: ?

@ topicstarter beter zoek je een vervanging ja,bv. goed slapen en eten en wat conditie op bouwen oid :openmouth:
Klik om te vergroten...
ben er nu sinds 20 november mee gestopt, en zaterdag terug wat genomen voor een galabal...en vandaag terug wat... heb nog 1-2 gr over of zo, heb het toch 11 dagen zonder gedaaneh..
ben ook gestopt met blowen,speed weet ik eenmaal op, dat ik er mee kan stoppen, gedurende 11 dag niet echt depri gevoeld, , k'ben tijdens m'n gebruik ook goed blijven eten en vitaminekes blijven nemen..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ephedrine is fucking slecht voor je lichaam... eigenlijk nog slechter dan pep...
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flugeltje zei:
Ephedrine is fucking slecht voor je lichaam... eigenlijk nog slechter dan pep...
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja dat betwijfel ik ook
maar ontopic
epedra zou wel kunne werke maar dan ga je super veel moet neme
heb zelf eens een hele pot yellow subs strongest energizer under the sun
leeg gemaakt met werke gaan (nachtdienst)
was denk ik zo een 6 maande na mijn speed verslaving van 2 jaar
en sommige nachte kwam ik aan 30 van die caps:confused:
vond zelfs dat de tollerantie sneller omhoog ging als pep dus
slape kon ik er wel op als ik 4 uur niets meer bijgenome had
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#8
berbe zei:
Flugeltje zei:
Ephedrine is fucking slecht voor je lichaam... eigenlijk nog slechter dan pep...
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja dat betwijfel ik ook
maar ontopic
epedra zou wel kunne werke maar dan ga je super veel moet neme
heb zelf eens een hele pot yellow subs strongest energizer under the sun
leeg gemaakt met werke gaan (nachtdienst)
was denk ik zo een 6 maande na mijn speed verslaving van 2 jaar
en sommige nachte kwam ik aan 30 van die caps:confused:
vond zelfs dat de tollerantie sneller omhoog ging als pep dus
slape kon ik er wel op als ik 4 uur niets meer bijgenome had
Klik om te vergroten...

En door idioten als jij is het verboden geworden omdat er op die manier ongelukken gebeuren.
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ephedrine is rommel, net of je een overdosis koffie op hebt, en je gaat er nogal van uit je bek stinken :rolleyes:
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jup wat droopy zegt, ephedrine heeft haast de psysche stimulans van speed, je voelt je alleen lichaamelijk opgefokt, en je hart gaat tekeer, net alsof je een sloot koffie hebt gedronken.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb ooit een nacht zonder pep (gezopen, en veel) maar uit wanhoop ritalin gepakt en gesnoven..
4 pillen gepakt..
10 minuten daarna 2 pillen gesnoven
5-20 minuten daarna lag ik in dromenland..
Niks tolerantie gewoon slappe kut rommel, net als al die andere ''pep-vervangers''

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."