Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, k'zit sinds 5 maanden bijna dagelijks aan de pep, (gedurende die 5 maanden toch anderhalve maand zonder gedaan) zou ephedrine een goed vervangingsmiddel zijn om voorlopig toch niet te moe te zijn? ik werk elke dag dus..., heb de laatste 3 maanden ongeveer 75 gr gesnoven geloof ik, niet altijd goede kwaliteit, maar de 10 gr dex was wel heel goed.."
"ben 22, heb altijd aan sport gedaan in m'n leven, ik neem sinds april ongeveer af en toe speed, laatste drie maanden bijna dagelijks, ik sport nu nog altijd dagelijks, maar af en toe wanneer het helemaal stil is hoor ik h em echt bonken.. is dit een slecht teken?"