Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ?

Wat ?

221 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat vinden jullie nou zo leuk aan speed?

Wat is aan te raden om te doen?

Wat is jullie lievelings bezigheid?

Wat gebeurt er met jullie eetlust?

Hoeveel lijntjes raden jullie aan voor twee beginnende bakvisjes?

Hoe snuiven jullie het? Gewoon met de neus erboven hangen? Of sleutelpuntjes?



*mag ik aub serieus antwoord? Want ik ben het serieus aan het overwegen (eigenlijk wij, lot en ik) maar ik wil wel goed voorbereid zijn :sunglasses: Dus wees eerlijk met je ervaringen enzo, en ga het me niet Ten zeerste afraden dat heeft tóch geen zin. Geef me liever dan wat luxe tips waar 'k wat aan heb :mrgreen:

thx :) :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet te veel nemen de eerste keer, een klein lijntje is al voldoende.
Mja wat je kunt doen, dat weet ik niet, ik weet niet met wat je je graag bezighoudt.. maar ik denk als je eenmaal speed ophebt, dan zul je wel weten wat gedaan.
Wat ik leuk vind aan speed, gewoon, dat ik dan wakker ben en veel dingen kan doen, dat ik geen tijd verlies door te slapen, ik krijg meer zelfvertrouwen en heb het gevoel dat ik alles aankan, maar eenmaal ik terug nuchter word, besef ik wel dat dat gevoel maar een droom is, en dat het leven eigenlijk echt maar kut is, het is steeds weer een hardere klap in mn gezicht..

En hoe bedoel je? hoe snuif je het?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soms realiseerde ik me op speed juist hoe kut het leven eigenlijk is. Het heeft me geholpen veel dingen te zien zoals ze echt zijn, ik heb er veel geleerd.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saivy zei:
Niet te veel nemen de eerste keer, een klein lijntje is al voldoende.
Mja wat je kunt doen, dat weet ik niet, ik weet niet met wat je je graag bezighoudt.. maar ik denk als je eenmaal speed ophebt, dan zul je wel weten wat gedaan.
Wat ik leuk vind aan speed, gewoon, dat ik dan wakker ben en veel dingen kan doen, dat ik geen tijd verlies door te slapen, ik krijg meer zelfvertrouwen en heb het gevoel dat ik alles aankan, maar eenmaal ik terug nuchter word, besef ik wel dat dat gevoel maar een droom is, en dat het leven eigenlijk echt maar kut is, het is steeds weer een hardere klap in mn gezicht..

En hoe bedoel je? hoe snuif je het?
Klik om te vergroten...

Hoe je dat doet zegmaar. hang je met je neus er gewoon boven, een neusgat dichthouden ofzo?
Of via n rietje of iets dergelijks?

*voelt zich dom klein en blond :flushed:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen) :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Mijn dealer gaat er altijd gewoon met z'n neus inhangen, en dan van die grote brokken. Als hij mij een lijntje aanbood moest ik het toch altijd nog ff fijnhakken. Maar dat is wel ongebruikelijk.
Klik om te vergroten...

Dan hangt je neus toch helemaal vol?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet het niet, heb het nooit zo gedaan. :P
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saivy zei:
Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen) :wink:
Klik om te vergroten...

Ja echt ja?
hmm
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja met een rietje word het meestal gedaan. Of een uit elkaar gehaalde pen of een opgerold bankbiljet. The sky is the limit.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Soms realiseerde ik me op speed juist hoe kut het leven eigenlijk is. Het heeft me geholpen veel dingen te zien zoals ze echt zijn, ik heb er veel geleerd.
Klik om te vergroten...

Ja ik besef ook veel op speed, ik denk ook meer na over vanalles en nog wat, ik heb een heel andere kijk op de maatschappij gekregen. Maar als ik speed op heb, kan ik dat aanvaarden, maar als ik terug nuchter word, dan word ik er heel emotioneel erover..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
Ja met een rietje word het meestal gedaan. Of een uit elkaar gehaalde pen of een opgerold bankbiljet. The sky is the limit.
Klik om te vergroten...

je hebt ook speciale snuifbuisjes :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja maar zat, ik had er een maar die ben ik kwijt. Zullen m'n ouders wel weer hebben.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmm. Ben onwijs benieuwd.

Is het leuk om op te feesten?
Of krijg je het heel snel vét warm enzo?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
En als je steeds hetzelfde snuifbuisje gebruikt, is dat onhygiënisch.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deze?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Saivy zei:
En als je steeds hetzelfde snuifbuisje gebruikt, is dat onhygiënisch.
Klik om te vergroten...

kan je m niet schoonmaken dan?

of bedoel je dat je niet elkaars buisje moet gebruiken?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
ehhh
Ontopic please? :)

Willen jullie antwoord geven op mijn vraag? ben brandend nieuwsgierig.. :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja je zou hem kunnen schoonmaken, maar vanbinnen kan je hem maar moeilijk uitdrogen en dan als je snuift plakt het speed eraan, en dan is dat niet alleen verspilling maar dan wordt het nog viezer, en een geldbriefje is praktisch want je kan hem mooi opplooien na gebruik.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
minn zei:
ben brandend nieuwsgierig.. :)
Klik om te vergroten...

beter brandend nieuwsgierig als een brandende neus :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Omdat je sochtends er 't raarst bij loopt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."