Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlauwvallen?

Flauwvallen?

19 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zwart voor de ogen en sneeuw is normaal.
Vermoeidheid + ongezond leven + oververmoeid.

Flauwvallen niet. Ik weet niet wat iedereen op dit forum uitvoert maar ik val gewoon in slaap als ik te lang wakker ben. Geen hallucinaties, niet flauwvallen, gewoon slapen.
C
CrazyLadyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey, Vorige week toen ik rechtstond (na het gebr van speed) werd alles zwart voor mijn ogen en kon ik een paar minuten NIETS meer zien :( Toen ben ik flauwgevallen, hoe zou dat kunnen komen? :confused:
Thanks voor de reakties...
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#3
CrazyLady zei:
Hey, Vorige week toen ik rechtstond (na het gebr van speed) werd alles zwart voor mijn ogen en kon ik een paar minuten NIETS meer zien :( Toen ben ik flauwgevallen, hoe zou dat kunnen komen? :confused:
Thanks voor de reakties...
Klik om te vergroten...

heb ik ook weleens gehad maar dat kwam omdat ik teveel had gebruikt..en ja ongezond leven en oververmoeid zijn, zal het erger maken..

flauwvallen daarintegen is toch niet goed denk ik....kijk een beetje uit, denk dat je hersenen overbelast zijn..

succes
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
pretender zei:
kijk een beetje uit, denk dat je hersenen overbelast zijn..
Klik om te vergroten...

Het lijkt me stug dat haar hersenen overbelast zijn.
Als je oververmoeid bent, weinig slaapt en slecht eet belast je je lichaam, je gaat je slapjes en zwak voelen, daar belast je sowieso je hersenen niet mee.

En als je flauwvalt is de bloedtoevoer naar de hersenen onvoldoende geweest, zuurstoftekort, maar of je ze daar ook mee belast.. ik weet het echter niet 100 % zeker, so correct me if I'm wrong.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het een keer meegemaakt dat alles voor mijn ogen zwart werd en dat het ook 1/2 minuten zwart bleef, Dit gebeurde de dag nadat ik veel te veel speed had gebruikt. (Ja ik heb mijn lesje geleerd) Dit waren voor mij de engste minuten in mijn leven, ik dacht dat ik blind was geworden. Gelukkig was alles een aantal minuten later weer goed. Ook viel ik op de grond toen mijn beeld weg viel maar ik bleef gewoon bij bewustzijn. Dit gebeurde diezelfde dag nog 3 keer. Ik denk dat het flauwvallen en het weg vallen van je beeld kwam door het speed gebruik. Als ik jou was zou ik volgende keer iets rustiger aan doen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
jaa jaa heel erg bekend,, blowen helpt iig niet!!:P goed eten en rusten wel :rock:
T
The_kidLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit flauwvallen of draaierigheid en duizeliheid na het rechtstaan is gewoon te wijten aan een te lage bloeddruk omdat je bloeddruk de dag ervoor ontzettend hoog was is je lichaam wat aan het "afkoelen" veel zouten eten helpt vaak op langere termijn.

als je me niet gelooft google je maar ff :grin:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb hier zelf ook last van gehad dat komt door de manier van leven ,zoals al werd gezegt gezond leven is belangrijk en zekker als je nog een Drugs begruikt.

drugs vreeten energie als je een avondje door gaat( of meerdere)

Probeer de volgende keer als je drugs gaat gebruiken vantevorren goed te eten en goed uitgerust te zijn.

en als kan na een naggie door te zijn gegaan toch probeeren te eten al is het maar een yoghurt.
Door goed te eten zul je ook niet zoon zwaare dipdag krijgen na een naggie door te zijn gegaan .


:wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gebrek aan voedsel wil ook nog wel eens een handje helpen bij het flauwval gevoel...
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
meisje20 zei:
pretender zei:
kijk een beetje uit, denk dat je hersenen overbelast zijn..
Klik om te vergroten...

Het lijkt me stug dat haar hersenen overbelast zijn.
Als je oververmoeid bent, weinig slaapt en slecht eet belast je je lichaam, je gaat je slapjes en zwak voelen, daar belast je sowieso je hersenen niet mee.
Klik om te vergroten...
Een ongezonde levensstijl en zeker een slaaptekort (= geen rust voor de hersenen) is echt wel schadelijk voor de hersenen..

Flauwvallen klinkt idd erg 'extreem' omdat ik het meestal merk dat ik echt moet slapen, als ik 2 dagen wakker ben dan kom ik gewoon niet meer vooruit en kan/wil ik ook niets anders dan slapen
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Immo zei:
(Ja ik heb mijn lesje geleerd) Dit waren voor mij de engste minuten in mijn leven, ik dacht dat ik blind was geworden.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
tekort aan zuurstof?
s
snoverdoserLid
01-01-2024, 00:00
#13
heel normaal hoor... bloedrukschommelingen, suikerspiegel in de war, momentje van zuurstofgebrek in de hersenen. Komop... iedere puber is weleens (bijna) flauw gevallen of duizelig geworden door te snel op te staan uit een stoel ofzo... soortgelijk idee is dat :wink:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
snoverdoser zei:
heel normaal hoor... bloedrukschommelingen, suikerspiegel in de war, momentje van zuurstofgebrek in de hersenen. Komop... iedere puber is weleens (bijna) flauw gevallen of duizelig geworden door te snel op te staan uit een stoel ofzo... soortgelijk idee is dat :wink:
Klik om te vergroten...

:sunglasses: mee eens
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Duidelijk lage bloeddruk ja.. waarschijnlijk heb je de hele dag dat gevoel gehad? Snel duizelig, donker zien etc.

Cafeine en nicotine verhogen je bloeddruk enigszins, maargoed dat is wel een beetje in de richting vuur met vuur bestrijden :P
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
blijven liggen helpt ook :beer:
R
RuTh-cLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb het ook ooit meegemaakt dat ik "blind" werd en flauwviel de dag nadat ik veel te veel speed had gebruikt. Het is écht geen aanrader.. Ik dacht dat ik doodging.
En ja, slapen, dát is de opdracht.. Lijkt allemaal simpel maar ik heb er in totaal toch een goeie 48u van wakkergelegen.

Mijn advies: gebruik gewoon minder, dan krijg je dat soort dingen niet :wink:
s
snoverdoserLid
01-01-2024, 00:00
#18
mijn advies: ga (gehurkt) zitten met je hoofd naar beneden zodat het bloed snel naar je hersenen kan stromen.... 5 seconden en je bent niet meer duizelig, kunt weer zien en gaat niet flauw vallen etc. :beer:
R
RuTh-cLid
01-01-2024, 00:00
#19
snoverdoser zei:
mijn advies: ga (gehurkt) zitten met je hoofd naar beneden zodat het bloed snel naar je hersenen kan stromen.... 5 seconden en je bent niet meer duizelig, kunt weer zien en gaat niet flauw vallen etc. :beer:
Klik om te vergroten...

Je zal dan ook merken dat dit zeer gemakkelijk gaat, terwijl je al blind zijnde je maag uit ligt te kotsen voor de ingang van het ziekenhuis. :grin:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#20
psychopsychedelic zei:
blijven liggen helpt ook :beer:
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: haha inderdaad maar vorig weekend toch ook een moment van zwakte gehad.De zondag was ik wel aan wat slaap toe want was al den stofzuiger aan het spelen van de vrijdag op een trouwfeest.De zaterdagavond belde een vriendin van me om wat pilletjes te consumeren en daar zei ik natuurlijhk niet nee tegen.Tussendoor nog een paar balonnen N2O leeggemaakt.Het begon dus zondagmiddag,ik was echt ontzettend flauw en lag in de zetel.Op een gegeven ongenblik wilde ik wat drinken gaan halen en toen gebeurde het:ik stelde me recht wilde naar de ijskast lopen en werd zwart voor de ogen.Ik zei nog om te lachen "oe evenwichtstoorniske" en daarna sloeg ik gewoon achterover.Een 30 sec nadien zat ik gelukkig alweer in de zetel ermee te lachen maar doet toch maar raar hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."