#1
Eh, als ik speed zou gaan versnijden gebruikte ik gewoon caffeine, vermalen guaranapillen of ephedrine.
hier een topic over glasvezel in drugs van een ander forum!!Sherman zei:Ik beweer ook niet dat glasvezel als veel gebruikt middel wordt gebruikt om coke/speed mee te versnijden, daar heb je suikers voor (zoals manitol) en bakmeel (wat overigens niks met normaal meel en bakken te maken heeft) .. is het nou zo moeilijk om gewoon de vraag te lezen ..
ok laat ik het nog eens proberen:
Wat als ik nu naar de schuur ga en een gram zaagsel maak van glasvezel en ik t puur opsnuif ..
hoe schadelijk zou dit zijn, om eerlijk te zijn kan ik me er nog niet eens bij voorstellen dat ik er een bloednuis van zou krijgen evt. wel als t ruwe stukken gemalen glas was.. maar wat ik me dus afvraag, kan dit fijne glasvezel poeder in je bloed komen evt via een wond in je maagwand?
Immo zei:Ik heb even een beetje op internet zitten zoeken over drugs en glasvezel dit ben ik tegengekomen hoe betrouwbaar het is weet ik niet. De bron is drugsinfoteam.nl
...
Sherman zei:en wat als ik nou gewoon dat zaagsel door de drugs heen gooi en volgende week zaterdag verkoop ik ff 10 pakketjes hier en daar om eens te zien hoe andere mensen erop reageren, dan is t al meteen geen mythe meer.. en dit zal vast wel eerder gebeurd zijn..
Angramar Temenos zei:Waarom in godsnaam glasvezel? Gooi er een idiote dosis tripmiddelen in, iedereen een ongelovelijke bad trip bezorgen, lijkt me toch een stuk gemener en minder strafbaar.

Sherman zei:Angramar Temenos zei:Waarom in godsnaam glasvezel? Gooi er een idiote dosis tripmiddelen in, iedereen een ongelovelijke bad trip bezorgen, lijkt me toch een stuk gemener en minder strafbaar.
mja maar ook dat zou niks nieuws zijn, ipv een idiote hoeveelheid tripmiddelen heb je aan een paar mg atropine genoeg, ook dit wordt regelmatig in poedervormige drugs terug gevonden, aangezien het me nogal lastig versnijden lijkt (10 mg of hoger kan al dodelijk zijn) is dit gewoon ook achteraf met de hand toegevoegd aan de gram.. er zijn gewoon mensen die dat voor de lol doen..
maar goed, wat betreft glas poeder..
ik ga er maar gewoon vanuit dat t niet zomaar in je bloed kan komen afgaande van die posts ook op t andere forum (overigens was die thread uit 2005 ook van mij en t kan zelfs zijn dat ik m ook al eens op dit forum had gevraagd)..
wat andere eerder al vermelde in mn threads over dat ik misschien teveel gebruik en ik gewoon te para ben heb ik ook in mn directe omgeving vaak genoeg gehoord .. tis alleen zo moeilijk om andere mensen te geloven als je para bent.. toen ik vroeger die dealer eens aansprak over dat ik last van steken had in mn lichaam zei hij dat ik te veel gebruikte/te lang wakker was en dat die steken kwamen omdat mn zenuwstelsel overgevoelig was geraakt ik heb eigenlijk nog nooit van iemand met die klachten gehoord maar goed, mn vrienden gebruikten/gebruiken sowieso een stuk minder van die troep als ik
anyways, bedankt voor jullie antwoord![]()
Angramar Temenos zei:Flikker er pure LSDkristallen doorheen. 500 microgram per snuif of zo..
![]()
Aan 200 mics heb je al een trip, dus paar lijnen zo, en je wordt een dagje geknald naar la la land, omdat het zo onverwachts kwam en waarch op een druk feest, zit je dus al gauw tegen de ergste badtrip van je leven te kijken.
Angramar Temenos zei:Als je *ECHT* er alleen op uit bent om speedgebruikers te naaien en je niet op de winst let zo erg, kan ik me voorstellen dat een dealer eerder dat een paar keer zou doen... een trip van 1000 mics op een feest..hel in het kwadraat.
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Als je *ECHT* er alleen op uit bent om speedgebruikers te naaien en je niet op de winst let zo erg, kan ik me voorstellen dat een dealer eerder dat een paar keer zou doen... een trip van 1000 mics op een feest..hel in het kwadraat.
Kan je je dan niet even ergens laten controleren of zo? Als je om zoiets kan lachen zit er volgens mij iets niet helemaal goed.

_Kat_ zei:Sherman zei:en wat als ik nou gewoon dat zaagsel door de drugs heen gooi en volgende week zaterdag verkoop ik ff 10 pakketjes hier en daar om eens te zien hoe andere mensen erop reageren, dan is t al meteen geen mythe meer.. en dit zal vast wel eerder gebeurd zijn..
Wow. Dat is een donkere manier van denken. :P Je gaat ervan uit dat er mensen zijn geweest die glasvezel door drugs heen hebben gegooid, simpelweg om voor eens en altijd te bewijzen dat het wel degelijk gebeurt.
Angramar Temenos zei:Angramar Temenos zei:Als je *ECHT* er alleen op uit bent om speedgebruikers te naaien en je niet op de winst let zo erg, kan ik me voorstellen dat een dealer eerder dat een paar keer zou doen... een trip van 1000 mics op een feest..hel in het kwadraat.
Uhm, lach ik erom? Ik zou, als ik dealde dit soort shit niet doen, ik speculeer alleen wat een misselijke dealer zou kunnen flikken.. Als ik zou gaan dealen zou ik niet eens gaan versnijden, ben ik te veel een idealistische hippie voor![]()
Sherman zei:grote dealers of degene die de drugs maken zullen het waarschijnlijk gewoon suikers of bakmeel o.i.d. gebruiken maar al die andere vage kleinere dealers tot van die schooiers die op straat aan jan en alleman wat proberen te slijten ik kan me gewoon niet voorstellen dat er niet zulke types tussen zitten.
Je weet dat je dealer een sadist is en toch bleef je bij hem/haar kopen. "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."