_Kat_ zei:
Sherman zei:
en wat als ik nou gewoon dat zaagsel door de drugs heen gooi en volgende week zaterdag verkoop ik ff 10 pakketjes hier en daar om eens te zien hoe andere mensen erop reageren, dan is t al meteen geen mythe meer.. en dit zal vast wel eerder gebeurd zijn..
Wow. Dat is een donkere manier van denken. :P Je gaat ervan uit dat er mensen zijn geweest die glasvezel door drugs heen hebben gegooid, simpelweg om voor eens en altijd te bewijzen dat het wel degelijk gebeurt.
Het was niet zo zeer dat mensen t gaan doen om de reden te bewijzen dat het wel of geen mythe is..
wat ik bedoel te zeggen, je hoort er regelmatig over en t lijkt mij sterk dat er dan geen figuren zijn die t eens gaan proberen.. misschien omdat het hun zieke geest een kick geeft of puur uit nieuwsgierigheid of wat voor reden dan ook .. Als je op t journaal te zien krijgt dat er een vrouw om het leven is gekomen of mensen zwaar gewond zijn geraakt omdat er mensen zijn die t leuk vonden bakstenen van een viaduct op de snelweg te gooien krijgt de politie ook de volgende dag tal van meldingen van soortgelijke akties.. grote dealers of degene die de drugs maken zullen het waarschijnlijk gewoon suikers of bakmeel o.i.d. gebruiken maar al die andere vage kleinere dealers tot van die schooiers die op straat aan jan en alleman wat proberen te slijten ik kan me gewoon niet voorstellen dat er niet zulke types tussen zitten.. en nogmaals ik weet niet precies hoe er bij drugs tests gewerkt wordt maar naar mn eigen ervaring wordt er alleen op werkzame middelen getest en wordt er bij de simpelste tests alleen aangegeven of er wel of geen speed/mdma of whatever in zit en bij de wat uitgebreidere komt het percentage erbij en evt. andere werkzame stoffen die bij eerder onderzoek aan t licht kwam en wordt de rest afgedaan als restant wat meestal niet te achter halen is of waar misschien nog niet op getest wordt en men er dan verder maar vanuit gaat dat t onschuldig versnij middel moet zijn
ik heb zelf wel eens met een kameraad wat speed waarvan ik t vermoeden had dat er glas doorheen zat in een glas gegooit t ff wat laten oplossen en vervolgens gingen we met onze vingers over de bodem en we voelde t beide wat prikkelen ..
of t destijds hersenspinsels waren omdat we misschien beide para waren (al had hij toen niet gebruikt) of we ook echt iets voelde weet ik niet maar we voelde t iig allebei, daarnaast kan iedereen aan glas / glasvezel komen dus t kost ook nog eens niks of weinig aan geld/moeite t eens te proberen..
overigens heb ik zelf vroeger eens bijna een week lang bloed geplast/gescheten waar dit door kwam heb ik nooit laten onderzoeken. gebruikte in die tijd sowieso veels te veel dus ik schuif t niet gelijk af op glas, maar t zet je wel aan t denken als je vaak genoeg over gemalen glas/glas vezel heb gehoord..
maar goed, nogmaals ik gebruik nu ongeveer zo'n 15 jaar (niet altijd constant) en regelmatig doken er weer verhalen op en je maakt mij eigenlijk niet wijs dat dit altijd op bullshit gebaseerd was en t de laatst 25 jaar (of whatever) nog nooit is voorgekomen zelfs al hebben labs nooit pakketjes gekregen waar t in zat.. er gaat genoeg troep rond die ze nooit in handen zullen krijgen ik heb zelf ook nog t een en ander liggen dat ik graag zou laten testen maar ik heb hier (nog) geen inlever punten in de buurt en jammer genoeg kan je niet gewoon iets opsturen ergens naar toe volgens mij zou er dan heel wat meer aan t licht komen dan nu bekend is