Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmoelen trekken?

Smoelen trekken?

39 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
klanten?

[japaccent]Take picture 5 dollar[/japaccent
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Aking zei:
klanten?

[japaccent]Take picture 5 dollar[/japaccent
Klik om te vergroten...

NOOB!!! het is: Sucky Sucky, 5 Dollah??
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
he ouwe

JWZ! nou ff lekker je kaak houwe!

anders poep ik op je hoofd
en wordt je linker clitorisscharnier verdoofd
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had toen ik begon met pep wel dat mijn kaken wat rondslingerde, nu is het eigenlijk alleen nog maar mijn tong, die binnenmonds overal tegen aan botst..
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, dat met mijn tong heb ik ook. Ik zit meestal met mijn tong langs mijn tanden te schuren en dan is mijn tong natuurlijk kapot de dag erna. Nu heb ik het zelfs als ik nuchter ben, 't is een soort tick geworden ofzo.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soma zei:
Ja, dat met mijn tong heb ik ook. Ik zit meestal met mijn tong langs mijn tanden te schuren en dan is mijn tong natuurlijk kapot de dag erna. Nu heb ik het zelfs als ik nuchter ben, 't is een soort tick geworden ofzo.
Klik om te vergroten...
Yup, same here :wave:
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re:

Taat zei:
Soma zei:
Ja, dat met mijn tong heb ik ook. Ik zit meestal met mijn tong langs mijn tanden te schuren en dan is mijn tong natuurlijk kapot de dag erna. Nu heb ik het zelfs als ik nuchter ben, 't is een soort tick geworden ofzo.
Klik om te vergroten...
Yup, same here :wave:
Klik om te vergroten...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soma zei:
Ja, dat met mijn tong heb ik ook. Ik zit meestal met mijn tong langs mijn tanden te schuren en dan is mijn tong natuurlijk kapot de dag erna. Nu heb ik het zelfs als ik nuchter ben, 't is een soort tick geworden ofzo.
Klik om te vergroten...

ik krijg dooor pep zoizo wondjes op mn tong,., die erg vervelende pijnen geven :wink:
niet erg reklaxed, maar heb niet het idee dat het komt door je tond langs je tanden te schuren
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga altijd onbewust heel hard op mijn eigen tong zuigen.. erg suf. Na een tijd heb ik dan pas door dat ik een soort ultradroog vacuüm in mijn mond aan het creeëren ben :P En tegenwoordig overkomt het me zonder pep ook wel eens! :( *smaksmak*
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bah, ik heb wel eens bij gebrek aan kauwgom dat ik heel zachtjes (ten minste, dat denk ik) op mijn tong bijt.
Helaas blijkt het de dag erna altijd harder te zijn gegaan dan ik dacht, tong kapot :(
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toen ik mijn 2 lippiercings nog had zat ik daar constant op te bijten.
Nu let ik er gewoon wat meer op en als het te erg is dan neem ik een stuk kauwgom.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
elke x alsje wilt kouwen gewoon je vinger ertussen, leer je het vrijsnel af :rock:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op speed nooit last van gehad, op mdma wel.
Leer je na een tijdje wel af.

Nadat je een paar keer je bek volledig naar de klote hebt gebeten en 2 weken niet kan eten begin je daar toch wel waarde aan te hechten, en leer je ontspannen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met pep op kan het het heel goed onder controle houden, het knarsen met mijn tanden komt bij mij meestal pas in de uitwerkingsfase. Op drugsinfoteam.nl heb ik wel eens gelezen dat dat komt, omdat je spieren zich dan juist weer gaan ontspannen en in hun normale positie terecht beginnen te komen. Wat kan resulteren in knarsen.... Vond ik best apart, maar daar zitten deskundige mensen en verslavingsartsen, dus die zullen het wel weten.
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
marla singer
juist hetzelfde bij mij
want ik bijt ook pas op me tanden ongeveer tijdens de uitwerkings fase
irritant de volgende dag als je moet eten
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
whaha toevallig,, bij mij ook pas als het uitgaat werken!! :tearsofjoy: maar dan ook vaak heel erg onbewust,, dan betrap ik mezelf er elke x weer op,., maar met mdma heb ik egt ''klappertanden'' dan schuif ik mn onderkaakeen stuk naar voor en blijkbaar zet ik dan op een bepaalde manier dikke kracht/spanning op mn kaken dat mn tanden op een ''onmenselijke snelheid'' en het klinkt ook egt suuuper hard.. de kamer naast me zou het horen als ik nu aant ''MDMA-klapperen'' was:P.. egt ziekelijk, onmenselijk, bovennatuurlijk klapperen :openmouth: :openmouth: :xtc: :xtc: :xtc: :rock: niet iedereen maar wel veel mensen die ik heb zien spacen die hadden het niet zo erg als ik altijd had :xtc: mn 1e x xtc had ik ook een kkr harde!!.. en toen miste ik oppeens een stuk voortand :flushed: :tearsofjoy: was wel een grappige herrinering:wink:
:rock: :tearsofjoy:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tong tussen duwen, dan leer je wel af.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
dat helpt vast tegen wondjes op je tong :smoke: :tearsofjoy: :wave:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja die knarsende tanden,vroeger(long time ago) heb ik eens 3 gram speed gesnoven,ik kon mijn bek niet meer bedwingen...mijn verslaaftijd is al bijna 12 jaar voorbij...gelukkig maar :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

Supervlieg zei:
En voor extreme gevallen heb ik de ultieme oplossing, genaamd de brillezon:



voor




na



Maar zoals u al ziet is dit niet genoeg. Voor de onderste regionen van uw gelaat verwijs ik u door naar Drs. Spacemen bij wie u het volledige pakket kunt bestellen, met als welkomstgeschenk gratis een maand lang een abonnement op het blad "playmobile doe je zo"!
Klik om te vergroten...
hahaha, ik moest weeeeer lachen xD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."