Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmoelen trekken?

Smoelen trekken?

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#1
:openmouth: er is nog hoop ? waaaw
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Had t vroeger ook altijd, een beetje oefening en je hebt t zo afgeleerd. :wave:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#3
onder de speed hebbik het altijd voor de gezichten dat ik trek enzo niet normaal weet iemand hoe dit komt?
T
The_kidLid
01-01-2024, 00:00
#4
bloedvaten krimpen = spieren spannen op en zijn moeilijk te controleren


PEACE :stoned:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Over smoelen gesproken.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
cronos zei:
ja die knarsende tanden,vroeger(long time ago) heb ik eens 3 gram speed gesnoven,ik kon mijn bek niet meer bedwingen...mijn verslaaftijd is al bijna 12 jaar voorbij...gelukkig maar :grin:
Klik om te vergroten...

zo zo gozer :openmouth:
dat heb je dan wel knap mooi goed gedaan, nu al 12 jaar clean :grin: netjes netjes gozer :rock:
mooi om te horen :sunglasses:

helemaal nooit meer aangeraakt?
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
psychopsychedelic zei:
cronos zei:
ja die knarsende tanden,vroeger(long time ago) heb ik eens 3 gram speed gesnoven,ik kon mijn bek niet meer bedwingen...mijn verslaaftijd is al bijna 12 jaar voorbij...gelukkig maar :grin:
Klik om te vergroten...

zo zo gozer :openmouth:
dat heb je dan wel knap mooi goed gedaan, nu al 12 jaar clean :grin: netjes netjes gozer :rock:
mooi om te horen :sunglasses:

helemaal nooit meer aangeraakt?
Klik om te vergroten...

jawel hoor,maar niet meer verslaafd :wink:
nota:ik heb paniekaanvallen(hyperventilatie) gekregen door al dat speedgebruik en ik neem nu al bijna 12 jaar medicatie
ik schat zo van 1 maal in 2 maanden,dat ik nog eens speed snuif...
:rock: (vooral als ik alcohol gedronken heb,heb ik er enorm goesting op) :P
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha oke dan, heb je niet dat je dan na 1 lijn zoiets hebt van, aah de rest kan er ook wel bij? :rolleyes:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb het zelf zo erg gehad dat me tandarts der wat van zei. sindsdien zet ik eigenlijk helemaal nooit meer me kaken op elkaar tenzij er eten tussen zit :)

maar het is denk ik meer met pillen dan met speed. kan ook zijn dat ik speed meer gewend ben
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#10
psychopsychedelic zei:
haha oke dan, heb je niet dat je dan na 1 lijn zoiets hebt van, aah de rest kan er ook wel bij? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
1 lijn?ik snuif een 1 gram...het moet op :rock:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
cronos zei:
psychopsychedelic zei:
haha oke dan, heb je niet dat je dan na 1 lijn zoiets hebt van, aah de rest kan er ook wel bij? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
1 lijn?ik snuif een 1 gram...het moet op :rock:
Klik om te vergroten...

dat zegt ie toch?
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
-spaceman- zei:
cronos zei:
psychopsychedelic zei:
haha oke dan, heb je niet dat je dan na 1 lijn zoiets hebt van, aah de rest kan er ook wel bij? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
1 lijn?ik snuif een 1 gram...het moet op :rock:
Klik om te vergroten...

dat zegt ie toch?
Klik om te vergroten...
:rolleyes: :grin:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
sietse
wat had ik je nou geleerd?

die bril moet andersom!!!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was heel even bang dat ik klanten mis zou lopen, maar ik zie een prettige samenwerking aan komen...
b
bobsterLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb het ook soms dat ik heel de tijd moet geeuwen, door wat komt dit dan?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
een cursus hoe stel ik een vraag zou geen kwaad kunnen..

Ik bied ze aan voor 50 euri!

Eckster C voor cursus zei:
onder de speed hebbik het altijd voor de gezichten dat ik trek enzo niet normaal weet iemand hoe dit komt?
Klik om te vergroten...


Eckster C na cursus zei:
Geachte dames en heren, onderinvloed van speed trek ik altijd rare gezichten. Het ziet er niet normaal uit. Weet iemand hoe dit komt? Hoogachtend Mister C tot de Eckster
Klik om te vergroten...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
En voor extreme gevallen heb ik de ultieme oplossing, genaamd de brillezon:



voor




na



Maar zoals u al ziet is dit niet genoeg. Voor de onderste regionen van uw gelaat verwijs ik u door naar Drs. Spacemen bij wie u het volledige pakket kunt bestellen, met als welkomstgeschenk gratis een maand lang een abonnement op het blad "playmobile doe je zo"!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Supervlieg zei:
En voor extreme gevallen heb ik de ultieme oplossing, genaamd de brillezon:



voor




na
Klik om te vergroten...

hahahahahahahahaha :grin::grin::grin::grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
hahahah idd das waar ook :mrgreen: :wave:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik bedoel.....





JWZ!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."