Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben na 2 jaar intensief gebruik (3/4 keer per week) van de 1 op de andere dag ermee gestopt. Was er echt klaar mee. Sindsdien nu 11 maanden gestopt. Begin was het wel wennen maar het is me vrij goed afgegaan. Heb hier ook wel een training voor gevolgd om trek momenten te verminderen en bepaalde dingen te vermijden zodat je niet in de verleiding komt. Het bevalt me prima dat ik gestopt ben met coke. Doe nu op zn tijd een pilletje of een keer een lijntje speed maar daar blijft het ook bij ik heb geen behoefte om dit wekelijks/dagelijks te doen. Coke maakt veel kapot als je er mee in doorgaat het sluipt erin maar dat is algemeen bekend en ik kan het ook bevestigen ben blij dat ik er vanaf ben maar goed er zijn ook mensen die er wel mee om kunnen gaan maar dat is voor mij niet weggelegd."
"yeti zei: ikpiknietalles zei: Ben na 2 jaar intensief gebruik (3/4 keer per week) van de 1 op de andere dag ermee gestopt. Klik om te vergroten... Knap gedaan man! Diep respect! Je schrijft dat je wel een training gevolgd hebt om trek momenten te verminderen en bepaalde dingen te vermijden zodat je niet in de verleiding komt. Kan je daar misschien iets meer over vertellen? Als je naar concrete informatie hierover op het web gaat zoeken is de oogst namelijk erg schraal. Klik om te vergroten... Het belangrijkste is die leegte die je hebt met iets op te vullen je moet eigenlijk iets zoeken waar jij je op kan gaan richten ik ben toen begonnen met draaien en dat kwam wel heel goed uit heb 3 jaar knie blessure gehad daarvoor vrij hoog gevoetbalt door die blessure is het ook een beetje begonnen het klinkt raar maar je mist toch iets in je leven en gaat andere dingen zoeken. En in die tijd dat ik wou stoppen werd mn knie weer beter dus kon ik me ook bezig houden met voetbal (1 wedstrijd en 2 keer trainen in de week) dan ben je toch lekker bezig en denk je niet zo aan het coke gebruik. Plus wat heel belangrijk is bepaalde vrienden die jou in de verleiding kunnen stellen vermijden ook als is dat soms kut als het echte vrienden zijn moeten ze dat kunnen begrijpen en als jij jezelf echt wilt stoppen moet je zeker bepaalde vrienden vermijden want met vrienden begint het vaak. En dat is dan puur voor jezelf omdat ik wil stoppen. En dat is een keuze voor jezelf maar het is niet dat je die vrienden helemaal negeert je trekt er gewoon niet zoveel meer mee op. Maar je kan beter bezig zijn om zelf te stoppen dan dat je vrienden er ook in mee te trekken dat werkt toch niet ze moeten het echt zelf willen. En het wilt niet zeggen dat die vrienden verkeerd zijn integendeel maar voor je eigen best wil kan je beter stapje terug nemen puur voor je eigen. En ik wil echt niet zeggen dat helemaal gestopt ben met gebruiken neem op zn tijd nog wel een pilletje of wat speed maar ik heb het gevoel dat ik daar beter mee om kan gaan ook omdat dat drugs is wat is niet dagelijks wil en kan doen. maar absoluut geen coke meer!! Heb er ook totaal geen behoefte aan."
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep ok"
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep psychopsychedelic zei: ikpiknietalles zei: Heeft iemand nog knappe? Omgeving westfriesland gewoon particulier pb me even! Klik om te vergroten... wij pikken ook niet alles dus ga de regels lezen Klik om te vergroten... Sorry foutje zal het niet meer doen"
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep Sorry foutje zal het niet meer doen[/quote] mooizo, en welkom [/quote] Merci! btw ik heb al wat gevonden voor het weekend dus zal wel even laten weten hoelang ik wakker ben gebleven"
"Ik vind muziek draaien en mixxen wel heel relaxt. ook forums door lezen profielen bekijken van mensen kijken wat hun allemaal neerzetten op fora's alleen vind ik het wel iritant dat als mn ouders er zijn je zo stil moet zijn. In iedergeval ik probeer dan zo min mogelijk geluid te maken, en dan ben ik de hele tijd daarmee bezig om zo min mogelijk geluid te makensoms heel iritant maar dat zit dan gewoon in je koppie."
"Immo zei: Ik snuif zelf niet, maar ik pak altijd bommetjes. Bij mij duurd de rush meestal een uur of 3 tot 5. Daarna krijg ik altijd wel de behoefte om bij te pakken, maar dit doe ik heel zelden. Ik proberen het idee om bij te pakken uit mijn hoofd te zetten en ga door met het genieten van mildere speed effect wat daarna nog een uurtje of 3/4 duurd. Vroeger pakte ik vaak wel bij als ik merkte dat het effect begon af te nemen, maar dat ik ik mezelf een beetje afgeleerd. Ik die tijd snoof ik het ook altijd mischien is de behoefte om bij te pakken minder als je bommetjes neemt ik weet het niet. Ik heb ook altijd in mijn achterhoofd zitten dat ik niet kan slapen als ik nog bij pak dat is ook een goede reden voor mij om niet bij te pakken. Klik om te vergroten... 3-5 uur? hoeveel neem je dan per bommetje? En hoeveel bommetjes neem je in die 3-5 uur?"