Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTemazepam wondermiddel voor slaapprobleem na speed?

Temazepam wondermiddel voor slaapprobleem na speed?

32 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Downers zijn vooral lichamelijk verslavend en speed niet. Je lichaam raakt er snel gewend aan en het gevolg is, dat je niet meer in slaap kunt vallen als je ze niet genomen hebt. Ook als je gewoon nuchter bent dus! Ik vind 2x maand dus best wel veel om te doen... Gebruik ze gewoon alleen in nood, als het slapen dus nog moeilijker gaat dan je normaal van jezelf gewend bent met pep op en je de volgende dag nog wel wat verplichtingen hebt. Dan kunnen ze je goed helpen, maar wees er verder gewoon voorzichtig mee en gebruik gewoon sowieso geen speed als je belangrijke dingen hebt waar je je slaap van te voren voor nodig hebt!
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pammetjes zijn perfecte inslapers.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem aan dat dit dus ook zonder gevaren kan na xtc-gebruik?
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja zou wel kunnen denk ik Serenity maar waarom zou je dat willen doen. XTC blijf je echt niet veel langer wakker door of je moet al van die klote peppilletjes hebben .
Van Goeie XTC kan ik heerlijk in slaap vallen niks is dan lekkerder als heerlijk onder die deken kruipen die voelt dan zo lekker. En dan kan ik ook best snel weg zijn en de mooiste dromen hebben.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#5
sjaaktrekhaak zei:
Pammetjes zijn perfecte inslapers.
Klik om te vergroten...
Vind het ook wel goed werken om te slapen, oxazepam bijvoorbeeld (10mg) als ik een keer net iets te veel genomen heb. Of anders diazepam 5a10mg
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
En hoe vaak gebruiken jullie dan de inslapers?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
persoonlijk vind ik het niet goed om downers na pap te gebruiken.
als je wilt slapen, neem dan geen pep meer en wacht tot de vermoeidheid terug komt, maargoed, ik heb t ook wel eens gedaan 1x pammetjes, en anders alleen blowen(pas op soms hartkloppingen)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ja zou wel kunnen denk ik Serenity maar waarom zou je dat willen doen. XTC blijf je echt niet veel langer wakker door of je moet al van die klote peppilletjes hebben .
Van Goeie XTC kan ik heerlijk in slaap vallen niks is dan lekkerder als heerlijk onder die deken kruipen die voelt dan zo lekker. En dan kan ik ook best snel weg zijn en de mooiste dromen hebben.
Klik om te vergroten...

Zelfs van goede pillen kan ik niet slapen. De verhoogde hartslag die MDMA geeft (het gebeurd me ook bij kristallen) zorgt er bij mij voor dat ik niet kan slapen.
Waarschijnlijk heb ik oxazepam, dat werkt ookwel.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Serenity zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ja zou wel kunnen denk ik Serenity maar waarom zou je dat willen doen. XTC blijf je echt niet veel langer wakker door of je moet al van die klote peppilletjes hebben .
Van Goeie XTC kan ik heerlijk in slaap vallen niks is dan lekkerder als heerlijk onder die deken kruipen die voelt dan zo lekker. En dan kan ik ook best snel weg zijn en de mooiste dromen hebben.
Klik om te vergroten...

Zelfs van goede pillen kan ik niet slapen. De verhoogde hartslag die MDMA geeft (het gebeurd me ook bij kristallen) zorgt er bij mij voor dat ik niet kan slapen.
Waarschijnlijk heb ik oxazepam, dat werkt ookwel.
Klik om te vergroten...

Gek. Ik slaap altijd heerlijk na MDMA. Ik lig perfect en mijn bed is superzacht. Lig meestal binnen een minuut te slapen. Maar meestal ga ik ongeveer 6 uur na inname slapen, als hij al aan het uitwerken is. Daar kan het aan liggen.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#10
psychopsychedelic zei:
persoonlijk vind ik het niet goed om downers na pap te gebruiken.
als je wilt slapen, neem dan geen pep meer en wacht tot de vermoeidheid terug komt, maargoed, ik heb t ook wel eens gedaan 1x pammetjes, en anders alleen blowen(pas op soms hartkloppingen)
Klik om te vergroten...

Nou ik neem altijd maar één bommetje pep rond een uurtje of 1 en dan kan ik dus gewoon niet slapen tot zondagavond uurtje of 21-22 weer pas... Als ik nou om 1 uur dus voor het eerst en laatst heb gehad en ik gooi er om uurtje of 10 s ochtends een oxazepam erin, wat vind je daar van?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb zoiets van: wil je slapen dan weet je wat je niet moet gebruiken of tot een bepaalde tijd maar kunt gebruiken. Maar aan de andere kant is het natuurlijk wel lekker als je bent uitgeput en je mikt er wat rustgevend in om toch lekker te kunnen slapen. Je lichaam is toch al een groot gifvat.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou ja weet je ik vraag me af hoe slecht het echt voor je hart is als je al wat tot rust bent gekomen na S. Kijk het is niet zo dat ik het wil nemen tijdens de piek maar gewoon zoals ik al zei zo'n 9 a 10 uur later...

Mensen, wat denken jullie nou van een pammetje of een Gtje? Wat denken jullie dat slechter is?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
denk dat een gtje slechter is voor je lichaam, en een pammetje slechter qua verslaving

wat ik denk, dus niet zeker weet:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."