Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

In the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

106 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
*juicht*
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey Stonie, geef eens een rondje weg?! :rolleyes:

Hemi :hearteyes:
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik denk dat de narcotica eenheden in nederland er niet zo blij mee zijn zulke uitslagen...

die zien al een speed epidemie aankomen hahaha

cheers :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
een ander sampletje ?

16% amfetamine
53% Cafeine


Schandalig ..... hoe moet je je dan wel niet voelen.

:hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelukkig niet mijne :sunglasses:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
een ander sampletje ?

16% amfetamine
53% Cafeine


Schandalig ..... hoe moet je je dan wel niet voelen.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik denk erg trillerig, hartklopperig en paranoia.... Best kut dus!
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja zal je wat vertellen, van de week toen ik het voor het eerst nam deze, dacht nou zal wel gaan JWT :)
Nou haha mooi niet, echt wat een dag lol
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
SUPERLOL

100% Cane ....

:wave:

Armani kom er is in, verdedig jezelf !
Klik om te vergroten...

ehmm kan een foto van het potje maken :) maarja dat bewijst niks denkt u dan :) wel als iemand tijd en zin heeft kan ik hem wel eens laten testen :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Armani7 zei:
lysergine25 zei:
SUPERLOL

100% Cane ....

:wave:

Armani kom er is in, verdedig jezelf !
Klik om te vergroten...

ehmm kan een foto van het potje maken :) maarja dat bewijst niks denkt u dan :) wel als iemand tijd en zin heeft kan ik hem wel eens laten testen :)
Klik om te vergroten...

Volgens mij ben JIJ degene die tijd en zin moet maken om het te laten testen toch? :P
Apart dat jij je snuifspul in een "potje" hebt zitten...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Apart he dat ie vloeibare speed heeft van 99%... ik wed 100 euro dat Armani een leugenaar is.

:hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
Apart he dat ie vloeibare speed heeft van 99%... ik wed 100 euro dat Armani een leugenaar is.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Denk ik ook, moet haast wel met zo'n nickname... :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
en oplichter .....
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lang leven DE DEX !

:hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga deze week ook een beetje dex naar de testservice in Eindhoven brengen. Ze kenden het daar niet, en waren heeeel erg benieuwd, of ik alsjeblieft een beetje wilden laten testen :rolleyes: Volgens de "geleerden"aldaar, zou Dex 4x zo potent moeten zijn dan gewone speed.(amfetamine) Dat zou dus betekenen dat je maar ¼ nodig hebt van wat je normaal neemt....Dus volgende week mijn uitslag :wink:

Hemi
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Even een borreltje erbij pakken ..... wel vloeibaar niet vloeibaar.

Voorlopig Armani geloof ik je niet fotos ?

:wave:

Of is je camera stuk ?

:wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Binnenkort ook wat dex,maar niet meer dan een grammetje.
Bommetjes van 50 mg waren al voldoende zei hij.

We zullen zien..
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.

Het lijkt altijd op; kijk mij eens met mijn goede speed, 'dood aan dit of dat', grote niets zeggende teksten, jezelf goed vinden omdat je veel van een drug denkt te weten en nog wat meer onzinnig gebral.

Maarja als je dat leuk vind, keep it up.


(neem dit niet te hoog op, het is maar een mening)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
DonnieDark0 zei:
Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
Klik om te vergroten...

Donnie !!! :kots: heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?

JOUW menig is stront voor mij .... daar veeg ik me reet mee af ouwe ....

:hearteyes:

:wave:

WANT JE LEEST WEL AL MIJN TOPICS DUS ROT DAN GEWOON OP OF LEES ZE NIET MONGOOL.
HOU IN IEDER JE GEVAL JE PERSOONLIJKE MENING OVERMIJ VOOR JEZELF.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
DonnieDark0 zei:
Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
Klik om te vergroten...

Donnie !!! :kots: heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?

JOUW menig is stront voor mij .... daar veeg ik me reet mee af ouwe ....

:hearteyes:

:wave:

WANT JE LEEST WEL AL MIJN TOPICS DUS ROT DAN GEWOON OP OF LEES ZE NIET MONGOOL.
HOU IN IEDER JE GEVAL JE PERSOONLIJKE MENING OVERMIJ VOOR JEZELF.
Klik om te vergroten...
(CAPSLOCK gebruik is hetzelfde als schreeuwende mensen. Men denk dat hoe harder ze schreeuwen, hoe meer gelijk ze hebben)

Nee ik heb nooit speed katers daar gebruik te weinig voor.

Mijn mening is stront voor jou en daar veeg je je reet mee af, haha veeg jij je reet met stront af dan? :) ik denk trouwens dat jij ouder bent dan mij.

Ik lees wel meer onzinnge topics dus voel je niet te vereerd... :grin:

Ik zei nog neem het niet te hoog op, dat is slecht voor je. Ik heb overigens niets over jou gezegd hoor, alleen over jouw topic en waar het op lijkt.

p.s. Meningen mogen altijd gegeven worden.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Weer een probleem minder .....


:mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."