#1
*juicht*

lysergine25 zei:een ander sampletje ?
16% amfetamine
53% Cafeine
Schandalig ..... hoe moet je je dan wel niet voelen.
![]()
lysergine25 zei:SUPERLOL
100% Cane ....
![]()
Armani kom er is in, verdedig jezelf !
Armani7 zei:lysergine25 zei:SUPERLOL
100% Cane ....
![]()
Armani kom er is in, verdedig jezelf !
ehmm kan een foto van het potje makenmaarja dat bewijst niks denkt u dan
wel als iemand tijd en zin heeft kan ik hem wel eens laten testen
![]()
lysergine25 zei:Apart he dat ie vloeibare speed heeft van 99%... ik wed 100 euro dat Armani een leugenaar is.
![]()

Volgens de "geleerden"aldaar, zou Dex 4x zo potent moeten zijn dan gewone speed.(amfetamine) Dat zou dus betekenen dat je maar ¼ nodig hebt van wat je normaal neemt....Dus volgende week mijn uitslag
DonnieDark0 zei:Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?
(CAPSLOCK gebruik is hetzelfde als schreeuwende mensen. Men denk dat hoe harder ze schreeuwen, hoe meer gelijk ze hebben)lysergine25 zei:DonnieDark0 zei:Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
Donnie !!!heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?
JOUW menig is stront voor mij .... daar veeg ik me reet mee af ouwe ....
![]()
WANT JE LEEST WEL AL MIJN TOPICS DUS ROT DAN GEWOON OP OF LEES ZE NIET MONGOOL.
HOU IN IEDER JE GEVAL JE PERSOONLIJKE MENING OVERMIJ VOOR JEZELF.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."