Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvage pep

vage pep

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
is gewoon redelijk herkenbaar tis gewoon kut voor je tanden
:rock: :wave:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
de_psychonaut zei:
Ik heb liever amfetamine met alleen cafeïne, die cafeïne heb je er zo uit gehaald.
Klik om te vergroten...
- De zin voor de komma is wel heel krom :tearsofjoy:
- 56% Amfetamine en de rest onschadelijk spul wat verder geen functie/effect heeft op je lichaam lijkt mij beter, wat ik dus heb de afgelopen weken..

Als je een gram haalt met bijvoorbeeld 10% amfetamine en de rest cafeïne hou je een klein stront lijntje over, uit je hele gram, als je de cafeïne eruit filtert..
Dan kun je net zo goed 1 gram met 56% amfetamine en de overige 44% ''lucht/niets'' voor dezelfde prijs kopen, want dan hou je sowieso 5 'pure' lijnen amfetamine over en dan haal je dus veel meer uit je gram en heb je dezelfde kwaliteit
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
liever inderdaad geen bloeddrukverhogende middelen erdoor, doe dan creatine of druivensuiker ofzo

nee sorry
NIET VERSNIJDEN
klote dealertjes denken slim te zijn ofzo :(
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#4
NOISESUPRESSOR zei:
Siemie zei:
ook verdooft het me tanden,
Klik om te vergroten...
Je moet het ook niet op je tanden smeren :grin:
Klik om te vergroten...

ik smeer het ook niet op me tanden, hallo! ik ga me mooie tandjes niet verpesten :rolleyes: maar ik bedoel als je het gewoon neusaal naar binnen werkt. maar zulke enorme troep is het geloof ik ook weer niet want ik was een tijdje naar nl geweest en toen ik vorige week terugkwam en nog wat had liggen dacht ik dat het nooit van zn leven meer zou werken maar ik stond toch flink te hupsen de hele nacht, op 1lijntje... :confused: en de volgende ochtend kon ik niet eens slapen!!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
je tanden kunnen wel eens raar gaan voelen ja maar verdovend?
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Damn over vage pep gesproken, nja maak er maar kut pep van..

Komt net een maatje van me naar mij toe in 'paniek'..

Heeft ie 10 gram gekocht voor 35 euro en hij wilde weten wat ik er van vond, omdat hij er niet zo veel van voelde..

Ik heb nu 3 lijnen van 7 cm lang en normale dikte op en voel bijna geen kloot :tearsofjoy:
Deze gaat het laatje in en morgen laten we het testen, kan niet meer dan 5% amfetamine in zitten :tearsofjoy:

Gelukkig heb ik nog killer pep over :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goede pep is zeer schaars de laatste tijd, het lijkt wel of sinds de kredietcrisis de dealers hun spul nu ook meer versnijden, zodat ze er meer aan kunnen verdienen?
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#8
hey guys
ik heb echt vage pep. gister gehaalt n t ruikt wel naar pep maar smaakt anders en brand niet echt.. t was nog wel lichtelijk vochtig dus ik heb t gedroogt en tis nu echt heel fijn poeder, dat lukt me normaal nooit. ook verdooft het me tanden, dat heb ik altijd als ik coke doe. maar kan me moeilijk voorstellen dat er coke doorzit.. heeft iemand een id waarmee het versneden kan zijn?
ik woon ook niet in Nl...
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmmm, dan doe ik maar ff rustigaan ermee vanavond, ik vind meth n beetje eng
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meth verdooft niet tot zover ik weet :confused: misschien een lokaal verdovings middel wat ze ook bij de tandarts of iets gebruiken. De enige manier om antwoord te krijgen op al je vragen: http://www.drugs-test.nl/
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
WAT?! K goedkoper dan pep? Het moet niet gekker worden :beer: Neem een lijntje keta voor mij :hearteyes:

Al verdoofd keta volgens mij niet je tanden en zo als je het eroverheen smeert.
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nick de Neger zei:
De enige manier om antwoord te krijgen op al je vragen: http://www.drugs-test.nl/
Klik om te vergroten...
ik woon niet in nl.... maarjaa het komt wel goed allemaal :) ik doe gewoon rustigaan.. maybe zit er K door dacht ik zelf, dat verdooft ook altijd alles. en dat is hier ook goedkoper dan pep.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
hmm heb ik meestal niet volgens mij, maar het is ook echt al heel lang geleden dat ik keta op heb :beer: Het zou ook nog versneden kunnen zijn met http://nl.wikipedia.org/wiki/Lidocaïne (dat goedje bedoelde ik dus) verder zou ik het niet weten. Gewoon rustig aandoen en het komt vast wel goed.
S
SiemieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nick de Neger zei:
WAT?! K goedkoper dan pep? Het moet niet gekker worden :beer: Neem een lijntje keta voor mij :hearteyes:

Al verdoofd keta volgens mij niet je tanden en zo als je het eroverheen smeert.
Klik om te vergroten...
tsjaa.. ze zijn hier idd een beetje getikt...
maar ik smeer niets op mn tanden, hahaha benje gek.. ga mn gebitje niet verpesten. neey ik bedoel dat verdoofde gevoel in me neus en mond als ik t sniff. dan gaan me tanden ook zo raar aanvoelen toch...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."