#1
is gewoon redelijk herkenbaar tis gewoon kut voor je tanden



- De zin voor de komma is wel heel kromde_psychonaut zei:Ik heb liever amfetamine met alleen cafeïne, die cafeïne heb je er zo uit gehaald.
NOISESUPRESSOR zei:Je moet het ook niet op je tanden smerenSiemie zei:ook verdooft het me tanden,![]()
maar ik bedoel als je het gewoon neusaal naar binnen werkt. maar zulke enorme troep is het geloof ik ook weer niet want ik was een tijdje naar nl geweest en toen ik vorige week terugkwam en nog wat had liggen dacht ik dat het nooit van zn leven meer zou werken maar ik stond toch flink te hupsen de hele nacht, op 1lijntje...
Neem een lijntje keta voor mij ik woon niet in nl.... maarjaa het komt wel goed allemaalNick de Neger zei:De enige manier om antwoord te krijgen op al je vragen: http://www.drugs-test.nl/
Het zou ook nog versneden kunnen zijn met http://nl.wikipedia.org/wiki/Lidocaïne (dat goedje bedoelde ik dus) verder zou ik het niet weten. Gewoon rustig aandoen en het komt vast wel goed.tsjaa.. ze zijn hier idd een beetje getikt...Nick de Neger zei:WAT?! K goedkoper dan pep? Het moet niet gekker wordenNeem een lijntje keta voor mij
Al verdoofd keta volgens mij niet je tanden en zo als je het eroverheen smeert.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."