#1
Ik heb sinds maanden ook weer Dex ipv gewone speed, en ben daar erg blij mee...minder=meer ![:hearteyes:]()
lysergine25 zei:Marla Singer zei:Heb vorig jaar een tripreport geplaatst over mijn eerste keer dex, misschien interessant voor je om te lezen:
viewtopic.php?f=21&t=11486
Das dan ook het eerste dex rapport .... ff lezen !! ik heb hem gemist
![]()
anoniempje zei:Ik krijg het voor me adhd sulfaat staat er alleen achter(pilvorm), ja bij mij gebeurt er weinig,
vind het toch wel anders dan als je pep snuift in je hoofd slaat dat toch meer aan.op één of andere manier.,
anon22 zei:anoniempje zei:Ik krijg het voor me adhd sulfaat staat er alleen achter(pilvorm), ja bij mij gebeurt er weinig,
vind het toch wel anders dan als je pep snuift in je hoofd slaat dat toch meer aan.op één of andere manier.,
hier gaat het om lagere doseringen.
meestal 15, 10 of soms 5 mg per tablet
ik gebruik het zelf ook en het gaat hier over 40mg dexamfetamine verdeeld over een hele dag
sommige nemen 150 of meer in 1 dosis
ik zou het ook weleens recreatief willen proberen maar dan kom ik voor de dagen erna doseringen tekort.
hoeveel van mg zou ik moeten nemen voor een redelijk effect?
en maakt het uit of je ADHD/ADD hebt voor de dosering?
van bijvoorbeeld 15 of 20mg word ik rustig in mijn hoofd, suf en slaperig.
lysergine25 zei:Marla Singer zei:Heb vorig jaar een tripreport geplaatst over mijn eerste keer dex, misschien interessant voor je om te lezen:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=11486
Das dan ook het eerste dex rapport .... ff lezen !! ik heb hem gemist
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."