Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDextroAmfetamine?

DextroAmfetamine?

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb sinds maanden ook weer Dex ipv gewone speed, en ben daar erg blij mee...minder=meer :hearteyes:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#2
viewtopic.php?f=10&t=19073&hilit=weegschaal

Ik heb twee en een half tientje betaald voor een nieuwe over Marktplaats, tot op 0,01 nauwkeurig, een beste investering.

Van fijne dex neem je gauw teveel. Ik zeg, eerst een tot op de honderdste nauwkeurige weegschaal scoren, daarna snatsen. Bij hoeveelheden boven de 150 milligram (binnen ongeveer een etmaal) krijg ik ook last van de mindere bijwerkingen uit Marla's tripreport. Jammer genoeg is het altijd moeilijk onthouden dat less more is wanneer je zó ontzettend lekker gaat..
:hearteyes:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik krijg het voor me adhd sulfaat staat er alleen achter(pilvorm), ja bij mij gebeurt er weinig,
vind het toch wel anders dan als je pep snuift in je hoofd slaat dat toch meer aan.op één of andere manier.,
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
Marla Singer zei:
Heb vorig jaar een tripreport geplaatst over mijn eerste keer dex, misschien interessant voor je om te lezen:

viewtopic.php?f=21&t=11486
Klik om te vergroten...

Das dan ook het eerste dex rapport .... ff lezen !! ik heb hem gemist

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Je hebt er anders al wel gereageerd :wink:
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
anoniempje zei:
Ik krijg het voor me adhd sulfaat staat er alleen achter(pilvorm), ja bij mij gebeurt er weinig,
vind het toch wel anders dan als je pep snuift in je hoofd slaat dat toch meer aan.op één of andere manier.,
Klik om te vergroten...

hier gaat het om lagere doseringen.
meestal 15, 10 of soms 5 mg per tablet

ik gebruik het zelf ook en het gaat hier over 40mg dexamfetamine verdeeld over een hele dag
sommige nemen 150 of meer in 1 dosis

ik zou het ook weleens recreatief willen proberen maar dan kom ik voor de dagen erna doseringen tekort.

hoeveel van mg zou ik moeten nemen voor een redelijk effect?

en maakt het uit of je ADHD/ADD hebt voor de dosering?

van bijvoorbeeld 15 of 20mg word ik rustig in mijn hoofd, suf en slaperig.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
anon22 zei:
anoniempje zei:
Ik krijg het voor me adhd sulfaat staat er alleen achter(pilvorm), ja bij mij gebeurt er weinig,
vind het toch wel anders dan als je pep snuift in je hoofd slaat dat toch meer aan.op één of andere manier.,
Klik om te vergroten...

hier gaat het om lagere doseringen.
meestal 15, 10 of soms 5 mg per tablet

ik gebruik het zelf ook en het gaat hier over 40mg dexamfetamine verdeeld over een hele dag
sommige nemen 150 of meer in 1 dosis

ik zou het ook weleens recreatief willen proberen maar dan kom ik voor de dagen erna doseringen tekort.

hoeveel van mg zou ik moeten nemen voor een redelijk effect?

en maakt het uit of je ADHD/ADD hebt voor de dosering?

van bijvoorbeeld 15 of 20mg word ik rustig in mijn hoofd, suf en slaperig.
Klik om te vergroten...

het ligt eraan wat je er mee wil bereiken, als je hoop dat je zo word, als je vriend die ook snuift/slikt,en geen adhd heb kan ik je gelijk uit je droom helpen,dat gaat niet werken,
en geloof me ik heb het uitgeprobeerd en wat grammen weggesnofen, ok tuurlijk voel je uiteindelijk dat je onder invloed bent van iets, maar je blijft er ook nuchter onder, en in verbazing waarom anderen nou helemaal keihard lopen te gaan.dat kan irritatie opwekken,
maar als je gewoon relaxed wil zijn, rust wil hebben in je hoofd,dat kan wel, goed nadenken over alles ,filosoferen enz

wel prettig afentoe voor thuis, maar niet voor uitgaan.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
Marla Singer zei:
Heb vorig jaar een tripreport geplaatst over mijn eerste keer dex, misschien interessant voor je om te lezen:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=11486
Klik om te vergroten...

Das dan ook het eerste dex rapport .... ff lezen !! ik heb hem gemist

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Nee hoor, je hebt er zelfs nog een post bij geplaatst destijds! :wink: :)
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#8
drugs is slecht voor je korte termijn geheugen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ja ik las het ....

:hearteyes:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#10
drugs is slecht voor je korte termijn geheugen
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Je was vergeten dat je dat al had gezegd? :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb laast wat dex weten te bemachtigen en vind het echt fijn spul, fijner dan speed. Ik heb zelf minder nodig dan pep dus dat scheelt weer in de portemonnee. het werkt wat langer, en voor mijn gevoel stimuleert het meer je hersens dan je lichaam. Ook merk ik dan de kater gewoon een stuk minder is. Met pep heb ik vaak behoorlijke hoofdpijn, en met dex is dit gewoon wat minder. Ook voel ik me de dagen erna een stuk levendiger dan pep.

Echt een aanrader (in hoeverre je drugs kan aanraden :P ).
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#13
okeej bedankt, ik ga het nog wel een keer nemen
L
Laurens-NMGNLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een maat van me had het laatst gedaan.
Hij zei er het volgende over, hij vond het enigzins vergelijkbaar met pep maar toch wel een stukkie anders.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
toch es rondvragen of het hier in de buurt te krijgen is...
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dag DFers,

laatste tijd is mijn interesse in Dextroamfetamine flink gestegen, maar kan op DF weinig goede info vinden. en op Erowid.org staat ook niet veel intressants.
Mijn vraag is; kunnen mensen hier hun ervaring kwijt en de plus/minpunten erover vertellen of links neerzetten waar meer te lezen valt over dit goedje?
Krijg je er ook een praatkick van?
bij voorbaat dank.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dexamfetamine is het rechtsdraaiende molecuul van amphetamine. Dit molecuul is veel potenter dan levo-amphetamine (het linksdraaiende molecuul) omdat het beter bindt aan de receptoren in je hersenen. Dex zorgt dat er voornamelijk heel veel dopamine vrijkomt, levo-amphetamine maakt ook nog adrenaline en nor-adrenaline vrij. Dopamine geeft vooral een mind-high en adrenaline en nor-adrenaline geven vooral een body-high.

Ikzelf vind dex veel fijner. Ik vermoed dat het ook minder schadelijk is voor je lichaam omdat vooral adrenaline/nor-adrenaline een aanslag zijn op je hart- en bloedvaten. De kater is ook een stuk minder dan bij normale amphetamine.
Aan de andere kant is het wel veel verslavender. In veel onderzoeken wordt het vergeleken met meth-amphetamine.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bedankt :grin:
Is het trouwens ook leuk als partydrug?

Zijn er nog andere leuke ervaringen??? Plaats ze hier.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Inderdaad dex word totaal niet snel opgemerkt.
Verder moet je het niet overschatten de eerste keer legde ik een best lijntje maar toen liep ik de hele tijd te kauwen.Maar als je gewoon normale dosis doet dan heb je nauwelijks hartkloppingen en droge mond valt reuze mee.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dextroamfetamine is erg relaxed.
Je bent lang wakker op een relatief lage dosis.
Nauwelijks kater en je kan je (veel) meer eten als met normale speed.
Je staat er wat minder strak van vind ik.
Maar het heeft zeker wel wat weg van normale speed.
Ik varieer met me dex dosissen van 20 mg tot 100 en dat vind ik lekker.(capsules)
Heb ook wel hogere dosissen gehad,maar dat is eigenlijk niet nodig.
Vind speed verslavender trouwens als dex..

En als partydrug moet wel kunnen,probeer het gewoon ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."