Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TEKNOOOO!!! MET EEN DIKKE VETTE K"
"Ik doe niet heel vaak coke maar me grammetje is er meestal in 3 uur doorheen."
"SperSIZEboon zei: een bullit is alleen relaxt coke man, pep blijft er veelste veel in plakken Klik om te vergroten... Het kan wel. Eerst ff goed laten drogen."
"blowen ongeveer 3 gram hasj per dag ben reeds gestopt met wiet roken raakte na 2 jaar echt psychotisch van die shit."
"Een maat van me had het laatst gedaan. Hij zei er het volgende over, hij vond het enigzins vergelijkbaar met pep maar toch wel een stukkie anders."
"beter gebruik je geen drugs meer."
"Re: Wat vind ik nou de beste drug?Rangschikke alle drugs die je -XTC -Amfetamine -Ketamine -Coke -GHB -2CB -Wiet/Hasj -alcohol -paddo's/Truffels"
"wat gaat er gebeuren voor jou dit weekend? Ga je naar een feestje? of welke drug ga je dit weekend weer in je bloedbanen opnemen? zet het hier neer."