Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprikkels

prikkels

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 gram speed is wel veel (mits goede kwaliteit natuurlijk) en dan ook nog mdma erbij.. ja dat wil wel..
o
osharekeisuLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik had laatst een feestje bij een vriend
ongeveer 1 gram speed gebruikt en 1 mdma pil
toen ik thuis kwam en onder de douche ging staan kreeg ik een soort van prikkel in mijn lichaam
egt overal t deet geen pijn maar t voelde net over er iets op of onder zat
iemand wel eens ervaring mee gehad???
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
net alsof er allemaal naalden onder je huid zitten ja heb ik iedere keer als ik speed gebruik daarom doe ik het niet meer mijn lichaam is daar niet voor gemaakt al de rest wel zoveel ik maar wil maar geen speed heb je soms ook last van flauwvallen als je rechtstaat enzo na speed??? en misselijk soms??? deze symptonen zetten me aan tot stoppen .. voor de rest is speed wel leuk :hearteyes: hehe :tearsofjoy:
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja dat is wel gek,wat jij nu beschrijft heb ik vandaag de hele dag gehad alleen dan met rilingen.
Had ongeveer 100 mg dextroamfitamine gebruikt gister en heb vandaag steeds rilingen
Iemand enig idee hoe dat komt?
groetjes binnert
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kippenvel momenten op hoofd e.d. denk komt door de stof methylone die dr in zit, maar weet niet zeker. Had ook even vandaag in bus leek het net of er allemaal naalden in mn poten staken, alsof alle bloedtoevoer even afgekneld werd ofzo. Anders als die snatskippevelmoments..
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt steken of zenuwtrekjes? Ik had eens zenuwtrekje in mn oog toen ik bij mn ouders zat , Net of ik heel de tijd knipoogde :tearsofjoy:
o
osharekeisuLid
01-01-2024, 00:00
#7
nee het is egt het gevoel of er allemaal naaldjes inder je huid prikken egt een super naar gevoel
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan is acupunctuur vast niets voor jou..
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zenzie zei:
Echt steken of zenuwtrekjes? Ik had eens zenuwtrekje in mn oog toen ik bij mn ouders zat , Net of ik heel de tijd knipoogde :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


ADHD misschien :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ken het, iedereen die wel eens iets te veel amfetamine doet kent het wel denk ik. Alsof je lichaam slaapt zoals bijvoorbeeld je been wel eens slaapt als je er op gezeten hebt. Soms fijn, soms wat overweldigend.
o
osharekeisuLid
01-01-2024, 00:00
#11
jah inderdaad
maar dat komt dus omdat ik teveel gebruikt heb????
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
prikkels jaa herkenbaar!
ik denk omdat je al de amfetamine uit zweet, lijkt mij geirriteerde porien ofzo,..
methylone lijkt mij niet in amfetamine te zitten, methylone is explosion, een aan mdma verwante stof..
correct me if i'm wrong!
gr
PP
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb die naaldenprikjes op mijn huid (met name rug en gezicht) altijd op het moment dat ik een stevige temperatuurwisseling onderga. Zoals warm douchen of door de kou fietsen met veel warme kleren aan. Ik weet niet of het nou te maken heeft met een huidirritatie of met de doorbloeding of op een andere manier een aan lichaamstemperatuur gebonden factor maar het is zeer irritant. Ik heb dit alleen ook als ik geen pep doe.. maar gewoon tja.. te warm gekleed ben :P
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#14
NOISESUPRESSOR zei:
Kippenvel momenten op hoofd e.d. denk komt door de stof methylone die dr in zit, maar weet niet zeker. Had ook even vandaag in bus leek het net of er allemaal naalden in mn poten staken, alsof alle bloedtoevoer even afgekneld werd ofzo. Anders als die snatskippevelmoments..
Klik om te vergroten...

methylone in speed? hou op gast :tearsofjoy:
o
osharekeisuLid
01-01-2024, 00:00
#15
psychopsychedelic zei:
prikkels jaa herkenbaar!
ik denk omdat je al de amfetamine uit zweet, lijkt mij geirriteerde porien ofzo,..
methylone lijkt mij niet in amfetamine te zitten, methylone is explosion, een aan mdma verwante stof..
correct me if i'm wrong!
gr
PP
Klik om te vergroten...
jah dat kan wel kloppen want ik kwma ook net thuis en ging onder de douche na een koude fietstocht dus k ben ook ineens van koud naar warm gegaan
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb t voornamenlijk waneer ik hard ga fietsen ofzo, dus veel zweten, amfetamine zweet je grotendeels uit dus lijkt mij iets van geirriteerde porien, dat stinkende zweet blijft ook als een plakkerige vetmassa op je huid en is soms moeilijk weg te krijgen..
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het zijn beestjes onder je huid.
:smilingimp:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het zijn je zenuwen die je voelt, als die overgeprikkeld raken (speed werkt op je centrale zenuwstelsel) gaan ze tintelen. Volgende keer wat minder nemen, dan zul er je niet zo snel last van krijgen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
het is idd heel simpel ....

we noemen dat 'The Meth Bugs'


gaan pas weg als je je pep weggooit.

:wave:
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ketaboy zei:
Ik heb die naaldenprikjes op mijn huid (met name rug en gezicht) altijd op het moment dat ik een stevige temperatuurwisseling onderga. Zoals warm douchen of door de kou fietsen met veel warme kleren aan. Ik weet niet of het nou te maken heeft met een huidirritatie of met de doorbloeding of op een andere manier een aan lichaamstemperatuur gebonden factor maar het is zeer irritant. Ik heb dit alleen ook als ik geen pep doe.. maar gewoon tja.. te warm gekleed ben :P
Klik om te vergroten...

Dat met temperatuurwisselingen heeft te maken met dat de haarvaten in je huid gaan uitzetten wanneer je veel warmte genereerd in je lichaam (en laat je dat nou net doen wanneer je veel suikers verstookt bij veel bewegen, en laat je nu net die warmte goed vasthouden met warme kleding aan). Wanneer dit plotseling gebeurd, en je haarvaten gaan als een dolle uitzetten om meer bloed naar de oppervlakte van je huid te brengen zodat dat makkelijker kan afkoelen dan worden de zenuwen in je huid ook iets geprikkeld en dat ervaar je als prikken of jeuk... heb ik ook vaak last van, mja... weinig aan te doen...

Kan het mischien ook zijn dat wanneer je veel pep gedaan hebt, en je krijgt dat gevoel alsof je lichaam slaapt, kan dat niet ook iets zijn dat een stuk huid daadwerkelijk niet goed doorbloed word omdat de haarvaatjes als het ware te sterk dichtgeknepen worden?
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat je koude poten kan krijgen van pep omdat de haarvaatjes in je voeten / handen zo hard samentrekken dat er weinig warm bloed meer door je huid stroomt. Ik zou me kunnen voorstellen dat als dat een tandje heftiger gebeurd dan bij "normaal" gebruik, dat er zo weinig (zuurstofrijk) bloed langsstroomt dat het inderdaad als het ware gaat "slapen" zoals gebeurd als wanneer je het afknelt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."