#1
ik heb t voornamenlijk waneer ik hard ga fietsen ofzo, dus veel zweten, amfetamine zweet je grotendeels uit dus lijkt mij iets van geirriteerde porien, dat stinkende zweet blijft ook als een plakkerige vetmassa op je huid en is soms moeilijk weg te krijgen..