Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed werkt lang na?

Speed werkt lang na?

15 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, dat kan. Weinig aan te doen, minder snuiven misschien? Of vroeger :).
C
ChandisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebben jullie ook dat bepaalde dingen nog een paar dagen na het gebruik van speed aanhouden? Zoals knarsentanden, kaken stevig op elkaar zetten en niet kunnen slapen?

Waarom werkt speed zo lang na... ik ben nu na 28 uur nog steeds op mn kaken aan het kauwen.
C
ChandisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Ja, dat kan. Weinig aan te doen, minder snuiven misschien? Of vroeger :).
Klik om te vergroten...

Ik had het niet gesnoven. Gewoon wat in een vruchtensapje gedaan, maar misschien toch teveel. Het was wel goede kwaliteit. Ik neem aan dat het na het weekend wel weer over is allemaal. Maar ik voel me echt heel raar nou. Alsof ik een paar dagen niets heb gegeten en ik helemaal slap ben en trillerig.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dat ook wel eens gehad, in het weekend een paar lijntjes gehad en op maandag en dinsdag betrapte ik mezelf erop dat ik af en toe op mijn tanden zat te bijten en met mijn kaken aan het draaien was.
Dat slappe en trillerige gevoel wat je hebt kan heel goed kloppen, wanneer je speed gebruikt ga je ook gebruik maken van je lichaamsreserves. Vandaar dat je je nu zo slap en trillerig voelt. Zorg ervoor dat je genoeg slaapt na gebruik en eet gezond, veel fruit en zo, zorg dat je genoeg vitamines binnen krijgt.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#5
standaard bij effect als je wat meer gebruikt
l
limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chandis zei:
Ik had het op drugsinfoteam gevraagd. En daar zeiden ze dat het wel tot 72 uur kan nawerken.


ik kauw nu niet standaard meer op mn kaken. Maar nog steeds wel een beetje. Maar dat kan ook met stress te maken hebben. Dunno
Klik om te vergroten...

Ja het werkt zeker nog enige tijd na voroal na een avondje stappen zul je het de dag erna zeker nog merken daarom is het ook verslavend omdat je je dan zo min voelt en door wat speed te gebruiken voel je je weer een stuk beter om het maar zo te zeggen.
Maarja daar ging het niet om maar in ieder geval je voelt de dag erna zeker nog enige dingen daarna zullen de ergste symptomen weg zijn en je zult er niet veel meer van merken lichamelijk.
D
DuizeltjuhLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je veel gebruikt kan het zijn dat je een bepaalde tik krijgt dat blijvend is ook als je stopt met speed
E
ElinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Na 28 uur?!
Doe ff rustig aan zou ik zeggen....
Ik heb veel speed gebruikt maar geen afkickverschijnselen gehad, (naja ik stapte over op anderen middelen, wellicht verzacht dat?! GEEN AANRADER!!!!!! word er niet beter van!!!! ) gebruik je er nog iets bij?

Gr Elin
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
echt wel, heb daar ook last van. Vooral in een beetje stressige situaties krijg ik altijd jeuk aan het puntje van me neus. Niet echt storend ofzo, maar het is al verschillende mensen opgevallen. Bovendien is het ook juist dat wanneer je je rot voelt na de speed je eerder bent geneigd om weer een lijn te pakken, daar wordt je ook zo afhankelijk van de speed op een gegeven moment. De truc is dan om het gewoon links te laten liggen. Kun je dit niet, dan raad ik je af om speed te gebruiken. Het deprimerende gevoel is slechts totdat je de volgende keer gaat slapen. Daarna heb je nergens meer last van.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb ik soms ook wel eens last van. Vooral als ik een goede kwaliteit heb gehad, kan ik soms nog dagen lang knars- en kauwbewegingen maken (juist in de uitwerkingsfase, begin ik pas met knarsen). Voor de rest voel ik me dan weer helemaal nuchter, maar dat stomme geknars lijkt soms echt een soort dwangmatige neurose worden dan. Is het volgens mij ook gewoon, pep veroorzaakt namelijk soms tics bij mensen. Het is een van de vele bijwerkingen die je voor lief neemt, of verafschuwt.... Goed slapen, helpt overigens bij mij wel om het sneller op te laten houden!
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
nja als ik me niet druk hoef te maken dat anderen zouden kunnen merken dat ik iets genomen heb of had dan ben ik volledig rustig..maar onder niet-gebruikers begin ik dan onrustig te worden en weetk geen blijf met men mond en kaken, benen, handen, ...
dat heet wss een uitwerking van para zijn.. :confused:
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
elke keer als ik speed pak ben ik altyd 2 dagen wakker 3rde slaap ik dan als een roosje maar de 2de nacht trip ik hem wel helemaal door de vermoeidheid wel leuk soms
M
MotorheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re:

Chandis zei:
Bal0n zei:
Ja, dat kan. Weinig aan te doen, minder snuiven misschien? Of vroeger :).
Klik om te vergroten...

Ik had het niet gesnoven. Gewoon wat in een vruchtensapje gedaan, maar misschien toch teveel. Het was wel goede kwaliteit. Ik neem aan dat het na het weekend wel weer over is allemaal. Maar ik voel me echt heel raar nou. Alsof ik een paar dagen niets heb gegeten en ik helemaal slap ben en trillerig.
Klik om te vergroten...

ja man dat heb ik nu ook :P
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eet je wel goed dan de dag er na?

Ik denk altijd dat ik de volgende dag helemaal nuchter ben maar dat is uiteraard niet zo. Wat ik vaak heb is dat ik dan na 1 nachtje speed ga slapen op slaappil en dan wordt ik ineens wakker omdat de slaappil uitgewerkt is en dan komt de speed weer op de voorgrond zeg maar. De dag er na ben ik meestal dan ook nog zo fit als een hoentje. Bij mij komt de klap meestal op woensdag of donderdag pas.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb sinds vanochtend 5 uur nog steeds een paar pupillen waar je u tegen kan zeggen :smoke:
C
ChandisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had het op drugsinfoteam gevraagd. En daar zeiden ze dat het wel tot 72 uur kan nawerken.


ik kauw nu niet standaard meer op mn kaken. Maar nog steeds wel een beetje. Maar dat kan ook met stress te maken hebben. Dunno

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."