Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe charme van pep

De charme van pep

44 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vraag mij af wat voor de mensen hier die speed gebruiken buiten feestjes om dus gewoon thuis / door de weeks hier toe beweegt.

Bij mij heeft speed de uitwerking motivatie een enorme boost te geven. Kan gefascineerd 10 uur lang iets lezen, tekenen, muziek maken etc. Het is gewoon prachtig dat een lijntje pep de "hyperfocus mode" triggerd en vast houdt.

Ook tijdsbesef gaat anders werken, vroeger had ik een baan waar ik me kapot verveelde en de klok haast stil leek te staan. Met pep op was het in no-time voorbij.

Dit lijkt redelijk pro-speed, maar ondanks dit lovende antwoord ken ik ook de schaduwzijde, maar dat is nu even niet van belang :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
kijk er zijn meerder soorten pep gebruikers :

1) De 'weekend ' misbruiker, snuift maar wat raak ( het liefst grammen ) koopt het liefst goedkope bagger, zuipt zich klem en gaat maandag naar zijn werk.

2) De dagelijkse medische gebruiker, is kieskeurig prefereert dextro en betaald graag de eindprijs ...
Hij neemt het in de ochtend en weegt nauwkeurig af, doet zijn ding en schept niet op.
Beleeft ook geen kater eet en rukt gewoon door.

3) De onwetende beginner, doet ook maar wat, klaagt zich ziek over de kater die hij aan zichzelf te danken heeft. Snuift een beetje en zweert het nooit meer te doen, zegt meestal ook : Pep is voor losers die geen cash hebben.

4) De senior, de veteraan, betaald ook de eindprijs is kieskeurig maar kent de pep door en door, toont respect en geniet van een normale dosis en neukt zijn vrouw echt plat.


5) De pep junk, deze snuift wat ie kan krijgen, hij kent de klappen van de zweep beter alls geen ander, hij verkiest de beste pasta maar snuift desnoods as van zijn overleden broer Sim.
Hoe meer hoe beter .... langzaam verandert ie in een zombie zoals zijn broer Sim.

:hearteyes:

In welke klasse hoor jij ?

Ik in groep 2 ... en 4
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Begon in groep 3

Zit nu in groep 2, apotheek dextro :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik begon toen ik 16 was in groep 3, toen klom ik naar groep 1 ... 10 jaar later zat ik in groep 4 en eindigde ik in groep 2.

:wave:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, gezien de onderverdeling ga ik ook voor 2 en 4, ben wel als ik eerlijk ben zowel 1 als 5 geweest :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zoop me vroeger geheel lam, en snoof zoveel mogelijk, kennis van kwaliteit kende ik niet, toen was er niets, ook geen internet.

Ik denk dat iedereen klimt, begint op feestjes met veel alcohol.

:mrgreen:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben nog jong maar ik zou mezelf in 4 plaatsen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dextro krijg ik straks via een vriend die ze zelf niet wil nemen,
dus een 2 maar dan met zeer kleine mate.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben meer een weekeind-misbruiker, al snuif ik niet graag troep en weet ik wel wat ik snuif en wat het met me doet...
g
ganja-farmerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speed is wel zeker min lievelings drugs. na een tijd ongecontrolleerd gebruikt te hebben ben ik weer alleen in het weekend verder gegaan, (niet eens elk weekend). nu is het probleem bij mij dat het wel te doen is om niet te gebruiken, maar als ik gepland heb om speed te gaan halen en dat lukt niet, dan word ik wel helemaal leip. dan kan ik ook niet de plannen weizigen en gewoon een biertje gaan drinken ofzo. mss meer gewoon mijn karakter dan verslaving.. iemand het zelfde probleem??
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#11
de rauwheid....
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ketaboy zei:
Ik vraag mij af wat voor de mensen hier die speed gebruiken buiten feestjes om dus gewoon thuis / door de weeks hier toe beweegt.

Bij mij heeft speed de uitwerking motivatie een enorme boost te geven. Kan gefascineerd 10 uur lang iets lezen, tekenen, muziek maken etc. Het is gewoon prachtig dat een lijntje pep de "hyperfocus mode" triggerd en vast houdt.

Ook tijdsbesef gaat anders werken, vroeger had ik een baan waar ik me kapot verveelde en de klok haast stil leek te staan. Met pep op was het in no-time voorbij.

Dit lijkt redelijk pro-speed, maar ondanks dit lovende antwoord ken ik ook de schaduwzijde, maar dat is nu even niet van belang :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ja alles was leuker, (in het begin) na een paar maanden, word het een hel
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goeie pep (zonder troep) kan zeer fijn zijn op een feestje vind ik.
Je bent niet brak, je kan lekker feesten en je kan o.a. lekker babbelen met iedereen.
Goeie pep = niet verkeerd
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zie pep toch vooral als een basisje dat ik dagelijks leg (sowieso lekker productief enz.enz.) maar niet zozeer als rushing "fuck yeah"drug..de uppers en downers moeten voor mij dan van andere dingen komen (bij een discotheekbezoek hoort alcohol, mdma en rohypnol samen met de speed) ...zalig chillen isdan weer de speed in combinatie met een joint, diazepam, bromazepam, ..
naar de kermis/attractiepark bv is lsd met speed (flashing lights n rollercoasters is vet :tongueout:)

voor elke gelegenheid een combo dus :hearteyes:

enja ik ben fout bezig I know..maar laat me nog heeel even..het moest maar zo lekker niet zijn he :mrgreen:
p
poweerrLid
01-01-2024, 00:00
#15
plezier hebben in dingen waar je normaal nooi zin in hebt neem schoonmaken!
A
Appe DoevertLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
Als ik pep neem dan komt er een boel dopamine vrij, en die stof zorgt ervoor dat ik :

Alles beter kan
Alles afmaak
Vreselijk geil word
Veel wil neuken
Zeer brutaal word
Dingen doe die ik zonder pep nooit zou doen
Minder blow
Meer presteer
Zwaar ga opruimen
Boenen
Klussen

de lijst stopt niet.....

Dat is de ware kern de charme van echte pep, de charmeur der Drugsen....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

t valt me op dat bij veel topics waar jij reageert, ik vaak van dezelfde mening ben..
Ook hier sluit ik mij volledig bij aan.. Wat ik mis is praten, maar als er gasten bij zijn die niks zeggen of k ben alleen (op neuken na dan) doe ik zeker een van deze dingen..

Groep 4 sluit ik mij bij
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
welkom in groep 4 ...

:hearteyes:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#18
vergeet groep 6 niet.


Mensen die doen alsof ze geen pep junk zijn maar het wel zijn en verwoorden het mooi maar eigenlijk kunnen ze niet zonder :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ok dan behoor ik ook tot groep 6 ....
ben er best wel trots op !!
zoveel groepen, kan alleen maar goed zijn.

:wave:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben dan wel groep 7: De verstandige gebruiker die slechts een keer per maand 100mg gebruikt. Deze gebruiker is bewust bezig en wil alleen top kwaliteit. Door zijn geringe consumptie hoeft hij gelukkig slechts 1 keer per jaar op zoek naar wat goeds :)

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."