#1
JunkXL zei:Mijn vrienden en ik zijn speedfreaks. De echte! geen GHB en andere dingen die wij vinden dat je beter niet in combinatie van elkaar kan gebruiken. Vooral niet als je onervare bent met een van de twee stoffen. Maar ook maken wij ons zorgen om elkaar als het mis gaat. En het enige wat je kan doen is met ze praten. en ze vooral het gevoel geven dat jij luistert en het begrijpt! Zonder elkaar te kwetsen en met elkaar verder helpend komen wij zo op een niveau die voor iedereen zijn eigen betekenis naar de drugs inhoud. Als iemand WILT stoppen lukt het hem..Maar dan moet je wel genoeg wilskracht bezitten. En zijn we er voor hem. En als vriend kan je zeggen hoe je vind dat iemand functioneert maar jij bepaalt uiteindelijk wat je met jou drugs gebruik doet. Er bestaat een grote kans op terug vallen als degene niet voor 100% achter zijn keuze staat. Praat daarom van te voren!!!
Dan hebben wij ook het geluk dat we allemaal al jaren maten zijn, en dat we elkaar al lang kenden voordat de dope überhaupt in het spel kwam.
Doordat we die basis hebben en niet als gebruikers elkaar kennen is het ook een stuk makkelijker om daar mee om te gaan of er een ander mee te kunnen confronteren.
Wat dat betreft hebben we gewoon geluk en is er van de +-20 personen na een jaar of 6 nogsteeds niemand compleet naar de klote gegaan, en ik denk dat onze clan daar redelijk uniek in is, niemand dringt elkaar wat op, er word van mensen die willen stoppen/minderen niets aan respect of wat dan ook afgenomen en is er respect op een niveau waar veel mensen iets van kunnen leren.
Dit zijn echte maten zonder vooroordeel, metalaars, "normaal", hiphoppers, britpoppers, punks, teknos en alles daar tussen al jaren allemaal vrienden , drugs, vrouwen, opleiding, overtuiging of persoonlijke voorkeur zijn geen probleem.
Toch betreur ik het dat "buitenstaanders" ons zon unieke groep vinden we vinden het allemaal heel normaal, ik had eigenlijk gehoopt dat er meer mensen die instelling hadden maar de meeste drugs"vrienden" houden er over het algemeen er een persoonlijke agenda op na.
En zoeken ze allemaal hetzelfde...... dope
Hallo Allemaal,
...