Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik herken je reactie op dit moment enorm... als je een dierbaar iemand aan de speed/of wat voor drugs dan ook ziet is dat zeker niet leuk.. en wat kun je doen? dat vraag ik mezelf nu ook af. Ik zal even in het begin beginnen, ik heb zelf weinig ervaring met het gebruik van drugs, heb een keer wiet en een keer hasj gerookt, meer niet. Sinds een week of 6 ken ik een jongen die ook gebruikt (speed).. in het begin merkte ik er niks van, zag hem ook niet vaak.. hij was heel lief, had veel aandacht voor me en was altijd positief.. er was altijd wel iets te lachen met hem. Als hij speed gebruikt(e) was/ben ik er nooit bij.. Sinds vorige week is hij enorm veranderd, voorheen hadden we dagelijks contact, ineens liet hij 1,5 week niks van zich horen.. na die tijd hoorde ik van hem dat hij zijn baan kwijt is en dit is ongeveer het enige wat hem echt gelukkig maakte, hij heeft in het verleden veel meegemaakt (hierdoor is hij ook gaan gebruiken) en nu is hij dus zijn baan kwijt.. hij liet meteen doorschemeren dat hij meer speed gebruikt dan eerst.. Hij is zoooo enorm veranderd, ik hoor bijna niks meer van hem en als ik wel iets hoor dan is hij kortaf.. ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar heb het idee dat hij bijna dagelijks speed gebruikt nu Mijn vraag is: als je ineens veel meer gaat gebruiken kun je dan zo enorm anders gaan doen? En mijn tweede vraag (waar dit topic over gaat) wat kan ik doen???? Ik wil niet dat hij zichzelf kapot snuift @ martin van nu: mooie tekst.."