Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshelse zondag gehad , dioxine in speed?

helse zondag gehad , dioxine in speed?

32 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn jullie of de speed getest hierop? Anders is het gewoon een gok van ze en kun je het nooit zeker weten....
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel hebben jullie gebruikt?

Ook alcohol erbij?

Had die jongen bij jullie ook ergens last van?
*
*denise*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

Ik zal mijn verhaal hier eerst vertellen.

Zaterdag hebben we een hardcore feest gehad en daar gingen we speed gebruiken.
Met zijn 3e. 2 meiden 1 jongen.

We hebben een super wazige en energieke nacht gehad.. Hij was wel erg sterk dachten we al... ik en me vriendin hebben ook nog een paar slokken wat met mdma gehad.
Toen we uitgefeest waren begon het.. Me vriendin begon te kotsen en te hyperen.. we hebben nog een uurtje buiten gezeten en we bleven maar wazig. uiteindelijk besloten we toch maar naar bed te gaan.. hadden we nooit moeten doen.. we hadden continu overal kramp en we maakten elkaaar helemaal gek. Me vriendin kreeg steeds paniek aanvallen en kreeg geen lucht meer... uiteindelijk heb ik het bijgehouden en moest ze om het kwartier kotsen. ze hield niks meer binnen.. geen rennies geen druppel water... Ik kreeg uiteindelijk ook hyperventilatie en werd enorm onrustig... tot mijn vriendin naar de wc ging en richting de deur liep.. ze ging ineens stil staan en begon raar te bewegen. Ik dacht dat het een grapje was en begon haar te roepen, toen klapte ze achterover op de grond. en ze draaide zich daarna naar mij toe en begon met haar ogen te draaien en ze reageerde nergens meer op ook haar lichaam begon hevig te trillen.. Ik heb haar in haar gezicht moeten tikken en tegen haar gepraat en toen kwam ze weeer bij... we zijn naar het ziekenhuis gegaan en nu vertelden ze in het ziekenhuis dat er dioxine in de speed zat...
de speed bleef ook enorm lang werken. Ikzelf heb de zondag niet kunnen slapen ook de nacht niet en de maandag ook niet... Me ogen waren gisteren nog zo zwart als maar zijn kan. Nu kan ik hier helemaal niks over vinden op internet... Zit dit altijd in speed of niet?? dit is namelijk we een dodelijke stof...

Ik zou graag wat meer info hierover willen hebben. Hadden we inderdaad dood kunnen zijN??

Groetjes,
*
*denise*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
we hebben de speed niet getest .
Mijn vriendin is zondag opgenomen in het ziekenhuis.. en ligt er nu nog.. In het ziekenhuis hebben ze dioxine gevonden in de speed die in haar lichaam zit/zat.

Ik heb 2 bommetjes op en me vriendin 3. Me vriend had last van benauwdheid en rare pijnen in zijn hele lichaam en extreem lang wazig blijven net als mij. Ik heb nu alleen nog last van hyperen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat voor dioxine, want dioxine is geen stof.
*
*denise*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik weet het niet wat voor dioxine? wat is dioxine dan? de arts heeft het ons zo verteld... dat het een gif is en dodelijk is
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmmz... vreemd verhaal. Geef eens wat meer info? Hoeveel zat er in die bommetjes?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Apart verhaal... Heb even zitten googlen en kwam daar voornamelijk tegen dat we een dioxine vergiftiging kunnen krijgen via ons voedsel en dat de verschijnselen soms pas twee weken na de vergiftiging op kunnen treden. Daarnaast kunnen ze bij drugstesten niet de drug zelf terugvinden in je bloed/urine, maar wordt er alleen gekeken naar de afbraakstoffen. Ze kunnen volgens mij dus niet via je lichaam zien waar je speed mee versneden was, alleen als ze de drug zelf testen, kunnen ze kijken wat voor stoffen er nog meer tussen zitten...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Petrovic zei:
En wat is het moraal van dit verhaal? :wink:

Verder zegt die stof me niks.
Klik om te vergroten...

Die zat toch eens in de kippen? Toen hebben ze er duizenden moeten afslachten wegens het gevaar van dioxinevergiftiging.. :(
*
*denise*Lid
01-01-2024, 00:00
#10
oh sorry mensen het was digoxine.. dit zat in de speed. Kan dit wel kloppen? ik heb er echt geen verstand van verder... Ik blijf me depri voelen heb diarree, hoofdpijn en geen honger en val veel af. al 6 kilo kwijt! me vriendin is net uit het ziekenhuis maar is nog steeds doodziek. we gaan de speed zelf ook onderzoeken dus ben benieuwd. Diegene waar we het van hebben heeft al kilo's verkocht en gebruikt het zelf ook al 3 weken. Nou dat word nog wat.
we hadden dus gewoon dood kunnen gaan, ik laat het voortaan mooi testen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
De gebruikelijke dosering van Digoxine ligt in het algemeen tussen 0,0625 mg en 0,25 mg per dag. Het lijkt me heel erg onwaarschijnlijk dat deze stof gebruikt word om speed mee te versnijden, aangezien de stof niet goedkoop is en bij een hogere dosis relatief gevaarlijk kan zijn.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
*denise* zei:
oh sorry mensen het was digoxine.. dit zat in de speed. Kan dit wel kloppen? ik heb er echt geen verstand van verder... Ik blijf me depri voelen heb diarree, hoofdpijn en geen honger en val veel af. al 6 kilo kwijt! me vriendin is net uit het ziekenhuis maar is nog steeds doodziek. we gaan de speed zelf ook onderzoeken dus ben benieuwd. Diegene waar we het van hebben heeft al kilo's verkocht en gebruikt het zelf ook al 3 weken. Nou dat word nog wat.
we hadden dus gewoon dood kunnen gaan, ik laat het voortaan mooi testen.
Klik om te vergroten...
Vreemd, als die gast het al 3 weken gebruikt zou hij het toch ook gemerkt moeten hebben? Bovendien zou je denken dat iemand die "kilo's" verkoopt het zelf ook wel getest heeft.

Zou het niet kunnen dat jullie dat op een andere manier hebben binnengekregen?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien die MDMA die jullie op dat feest van iemand gekregen hadden?
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#14
http://nl.wikipedia.org/wiki/Digoxine

Hartmedicatie? :confused: Wie stopt dat nou in speed? Ik zou het idd even laten tesen voor de zekerheid. Eng hoor.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
de moraal is:

neem nooit drugs van vreemden aan
neem nooit ongeteste en of vreemde drugs
neem nooit het woord van een dealer aan
geloof je beste maat ook nooit
laat je drankje nooit onbeheerd achter
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is niet bepaald intelligent om je drugs als Nederlander niet te laten testen. Toch de mogelijkheden hebben, en het niet doen! What the fuck?
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hadden jullie toevallig vooraf coke gebruikt?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
Het is niet bepaald intelligent om je drugs als Nederlander niet te laten testen. Toch de mogelijkheden hebben, en het niet doen! What the fuck?
Klik om te vergroten...
QFT.
Domme gebruikers :wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
wtf, ik vind het maar vreemd, als je zo een versnijder bent dan doe je dat met mannitol, ander suiker of vitamine poeder ofzo, en dan heel erg weinig, maar als je een hart medicijn door amfetamine gaat mixen ben je wel heel erg dom ?! als dat er ooit expres door heen is versneden zou ik persoonlijk die gast willen castreren. drugs zijn er niet om avonden te verpesten maar om ze leuker te maken, dus al ben je een klote dealer die het alleen voor het geld doet dan nog versnijd je het niet met gevaarlijke troep!!!

@ denise:
aangezien die dealer van je die speed al 3 weken gebruikt zou ik hem tog als hoofdverdachte gaan zien, ik zou eens goed research gaan doen naar die dealer! ga eens een goed gesprek met m aan, en als hij echt kilo's verkoopt vind ik het vreemd dat hij jullie wel los verkoopt aangezien een kilo dealer niks aan grammetjes verkopen heeft
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#20
psychopsychedelic zei:
als hij echt kilo's verkoopt vind ik het vreemd dat hij jullie wel los verkoopt aangezien een kilo dealer niks aan grammetjes verkopen heeft
Klik om te vergroten...

Toch zul je ervan versteld staan hoeveel dealers zowel kilo's als grammen verkopen...op een paar gram kun je gewoon een vette winst pakken van 100 tot honderden procenten... en dat is dan wel eens leuk tussendoor lijkt me....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."