#1
Zijn jullie of de speed getest hierop? Anders is het gewoon een gok van ze en kun je het nooit zeker weten....
Petrovic zei:En wat is het moraal van dit verhaal?![]()
Verder zegt die stof me niks.
Vreemd, als die gast het al 3 weken gebruikt zou hij het toch ook gemerkt moeten hebben? Bovendien zou je denken dat iemand die "kilo's" verkoopt het zelf ook wel getest heeft.*denise* zei:oh sorry mensen het was digoxine.. dit zat in de speed. Kan dit wel kloppen? ik heb er echt geen verstand van verder... Ik blijf me depri voelen heb diarree, hoofdpijn en geen honger en val veel af. al 6 kilo kwijt! me vriendin is net uit het ziekenhuis maar is nog steeds doodziek. we gaan de speed zelf ook onderzoeken dus ben benieuwd. Diegene waar we het van hebben heeft al kilo's verkocht en gebruikt het zelf ook al 3 weken. Nou dat word nog wat.
we hadden dus gewoon dood kunnen gaan, ik laat het voortaan mooi testen.
QFT.W.F.L. zei:Het is niet bepaald intelligent om je drugs als Nederlander niet te laten testen. Toch de mogelijkheden hebben, en het niet doen! What the fuck?

psychopsychedelic zei:als hij echt kilo's verkoopt vind ik het vreemd dat hij jullie wel los verkoopt aangezien een kilo dealer niks aan grammetjes verkopen heeft
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."