Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshelse zondag gehad , dioxine in speed?

helse zondag gehad , dioxine in speed?

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
QUETZALCOATL zei:
Sorry, heb me vergist. Het is een heilzaam levenselixer zonder risico op blijvende hersenschade.
Klik om te vergroten...

Dude, onderbouw je mening. Jezus zeg. Bijna elke synthetische drug kan op zekere hoogte hersenschade aanrichten, dit geld ook voor natuurlijke drugs. Een verandering van persoonlijkheid in het algemeen wijzen al op een verandering in de hersenen, op chemisch vlak, maar kan ook liggen aan nieuw aangelegde, of beschadigde, 'pathways'. Dit kan tijdelijk of permanent zijn. Althans, hier ben ik toch in zekere zin van overtuigd.

Ik wil wel eens weten wat jij gebruikt.

In zekere zin vind ik jou op dit moment een hels vergif en krijg ik van jou acute hersenschade. Ik moet me namelijk verlagen naar jou niveau.
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo te horen heeft speed je al een chronische hoge bloeddruk bezorgd.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
QUETZALCOATL zei:
Speed = hels vergif.
Klik om te vergroten...
Vergif is het zeker, maar dat woordje hels maak jij ervan.
Slechte ervaringen naast de wetenschap dat het slecht is?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laat hem dat lekker zeggen, ik doe ook van die zinloze uitspraken dat de beste cokeroes geen cokeroes is en neem 't topic van deranged.

laat die loze uitspraken lekker voor wat ze zijn :grin:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zijn jullie of de speed getest hierop? Anders is het gewoon een gok van ze en kun je het nooit zeker weten....
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoeveel hebben jullie gebruikt?

Ook alcohol erbij?

Had die jongen bij jullie ook ergens last van?
*
*denise*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo,

Ik zal mijn verhaal hier eerst vertellen.

Zaterdag hebben we een hardcore feest gehad en daar gingen we speed gebruiken.
Met zijn 3e. 2 meiden 1 jongen.

We hebben een super wazige en energieke nacht gehad.. Hij was wel erg sterk dachten we al... ik en me vriendin hebben ook nog een paar slokken wat met mdma gehad.
Toen we uitgefeest waren begon het.. Me vriendin begon te kotsen en te hyperen.. we hebben nog een uurtje buiten gezeten en we bleven maar wazig. uiteindelijk besloten we toch maar naar bed te gaan.. hadden we nooit moeten doen.. we hadden continu overal kramp en we maakten elkaaar helemaal gek. Me vriendin kreeg steeds paniek aanvallen en kreeg geen lucht meer... uiteindelijk heb ik het bijgehouden en moest ze om het kwartier kotsen. ze hield niks meer binnen.. geen rennies geen druppel water... Ik kreeg uiteindelijk ook hyperventilatie en werd enorm onrustig... tot mijn vriendin naar de wc ging en richting de deur liep.. ze ging ineens stil staan en begon raar te bewegen. Ik dacht dat het een grapje was en begon haar te roepen, toen klapte ze achterover op de grond. en ze draaide zich daarna naar mij toe en begon met haar ogen te draaien en ze reageerde nergens meer op ook haar lichaam begon hevig te trillen.. Ik heb haar in haar gezicht moeten tikken en tegen haar gepraat en toen kwam ze weeer bij... we zijn naar het ziekenhuis gegaan en nu vertelden ze in het ziekenhuis dat er dioxine in de speed zat...
de speed bleef ook enorm lang werken. Ikzelf heb de zondag niet kunnen slapen ook de nacht niet en de maandag ook niet... Me ogen waren gisteren nog zo zwart als maar zijn kan. Nu kan ik hier helemaal niks over vinden op internet... Zit dit altijd in speed of niet?? dit is namelijk we een dodelijke stof...

Ik zou graag wat meer info hierover willen hebben. Hadden we inderdaad dood kunnen zijN??

Groetjes,
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
En wat is het moraal van dit verhaal? :wink:

Verder zegt die stof me niks.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hello,
Om eerlijk te zijn, ik had er nog nooit van gehoord. Ben ff op internet gaan kijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dioxine
Misschien dat je daar wat aan hebt. Hoop het voor je.
Ja waarschijnlijk hadden jullie wel kunnen sterven. Maar ik kan nu ook plotseling kapot vallen.

"Je loopt mee met demonstraties, altijd paraat
Uitgerekend valt de bom bij jou in de straat
Hoera een revolutie, het is eindelijk zo ver
Maar de nieuwe leiders blijken net zo autoritair
Zit wel vaker eens tegen, gewoon blijven bewegen want
Over 100 jaar zijn jullie allemaal dood, En wij ook!!"
Het klein orkest.

Probeer je zelf niet zo gek te maken met de wetenschap dat je misschien wel dood had kunnen zijn. Het is gebeurt, en nu is het tijd om verder te gaan.
Overigens toen jullie hyperventileerde kregen jullie niet te weinig maar veels te veel lucht. Pak een boterhammen zakje en blaas al je lucht uit je longen, en begin daarna rustig aan met ademhalen.

Ik hoop dat je met deze ervaring een hoop positieve inzichten hebt verkregen. Zoals misschien je zooi laten testen. Of een dealer die te vertrouwen is. Of nog beter: Stop er mee
Duss ik hoop dat je er iets mee kan/doet.
Greetz
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
QUETZALCOATL zei:
Zo te horen heeft speed je al een chronische hoge bloeddruk bezorgd.
Klik om te vergroten...

Alsof coke zo'n lekker spulletje is! Alle drugs zijn ongezond en hebben zo hun risico's. Beetje kinderachtig om hier zo te gaan zitten janken en in het subforum coke alles te lopen verheerlijken. Je laat je wel erg kennen moet ik zeggen... :rolleyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het lijkt me stug dat de dioxine via de speed of mdma in jullie lichaam is gekomen.

Wikipedia:

"Een dioxine is een verbinding uit een groep van organische verbindingen, waaronder enkele zeer giftige, die kunnen ontstaan bij verbranding van materialen die chloor (gechloreerde koolwaterstoffen) bevatten.

Onder de aanduiding dioxine in het spraakgebruik vallen ongeveer 210 dioxinen en furanen. Hiervan zijn er 17 sterk giftig. Eén van de eerste symptomen van blootstelling aan dioxines is het ontstaan van chlooracné."

En:

"Dioxines zijn ongewenste bijproducten van voornamelijk verbranding van organisch materiaal."

En uit de engelse wiki:

"Appearance: Colorless liquid"

Vooral de laatste twee doen me vermoeden dat jullie het via het eten binnen hebben gekregen. :/

Olle
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ze hebben geen dioxines binnen gekregen, maar digoxine...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
3970 zei:
psychopsychedelic zei:
als hij echt kilo's verkoopt vind ik het vreemd dat hij jullie wel los verkoopt aangezien een kilo dealer niks aan grammetjes verkopen heeft
Klik om te vergroten...

Toch zul je ervan versteld staan hoeveel dealers zowel kilo's als grammen verkopen...op een paar gram kun je gewoon een vette winst pakken van 100 tot honderden procenten... en dat is dan wel eens leuk tussendoor lijkt me....
Klik om te vergroten...

hmm, jaa oke, maar als jij kilos kan verkopen betekend het dat je dus geen beginnertje meer bent en dan vind ik het vreemd dat je je zooi met zooi gaat versnijden waar van je weet dat het fataal kan zijn,.. het lijkt me niet dat ze dachten hee, laten we dit eens mengen dan ga je vast veel harder,. ik vind het gewoon poging tot moord en dat doet je naam als dealer echt niet ten goede

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."