Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeekend Gebruikers

Weekend Gebruikers

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
DonnieDark0 zei:
Marla Singer zei:
en kan o.a. zo sneaky zijn, dat je zelf niet eens door hebt wat er precies gebeurt...
................

..................
Been that, done that too... :kots:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat jij door de speed doet en of je er heel erg veel andere dingen bij gebruikt(e), maar dat speed sneaky kan zijn en je niet meer weet wat je doet............vreemde dingen daar heb ik nooit last van gehad.

en als tipje het is been there, done that

Verder ben ik qua gebruik te vergelijken met wat "Immo" zegt alleen gebruik ik het hoogstens 2x in de maand. Kwestie van zelfdicipline idd, blij dat ik dat heb.
Klik om te vergroten...

Het ging er over dat een speedverslaving er ongemerkt in kan sluipen, ook als je alleen in het weekend gebruikt. Wat dat betreft is het sneaky spul en heb je niet door wat er langzaam aan het gebeuren is. Ik reageerde dus gewoon op de eerdere posts en als je die ook gelezen had, had je dat ook wel begrepen...

Ik weet overigens ook wel dat het "been there, done that is", maar we maken allemaal wel eens een schrijf- of stijlfoutje toch? Blij dat jij iig "zelfdicipline" hebt! :rolleyes:

Nu alleen nog even de discipline opbrengen om het ook nog goed te schrijven en dan krijg je van mij helemaal een pluim! :P
Klik om te vergroten...

Ik vond het gewoon onwerkelijk/raar (in mijn ogen), dat je zei dat je niet meer door hebt wat er precies gebeurt bij weekend gebruik van speed.

Ik bedoel met die verbetering niets negatiefs hoor, misschien wist je wel niet hoe die uitdrukking werkelijk geschreven hoort. Ik ben namelijk heel erg voor juist taalgebruik. En dan bedoel ik vooral de vrij grove overduidelijk aanwezige fouten niet het, door snel te typen, vergeten van een enkele letter in een woord of een d/t -tje hier en daar.
En discipline heeft in deze context dus niets te maken met het goed schrijven van een woord, maar je bedoel het waarschijnlijk als grapje.

p.s.
Bedankt voor de pluim
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
LekkerDing zei:
Moet toch ook geen probleem zijn toch met deze kwaliteit van tegenwoordig.
Je hebt er echt Rennies bij nodig.
Klik om te vergroten...
Haha, spreek voor jezelf (:
Klik om te vergroten...
+1

nee ik plak er 1 of 2 keer per maand een nachtje bij, dus ik hij het rustig
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
hou het tegenwoodig zowieso nog op het weekend anders gaat het ''speciale'' er van af want als je het door de week ''functioneel'' gaat gebruiken is het snel met je gebeurt
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
@ DonnieDarko : ik zat je idd gewoon een beetje te plagen, was niet negatief bedoeld iig, maar dat had je zelf dus ook wel door geloof ik. :wink:
Klik om te vergroten...

Alrighty then.
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het begint als weekend gebruiker en plots denk je waarom doe ik het niet op een
maandag om je werk prestatie omhoog te krijgen daar begint het mee:P

Het is weer weekend het mag weer :grin:
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha klinkt bekend in de oren "weekendgebruiker" haha! Ligt net aan de kwaliteit van de pep of er geslapen kan worden of niet, al moet ik zeggen dat het steeds makkelijker gaat na verloop van tijd... :wink:
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hehe, toen ik elk weekend gebruikte ben ik al na 3 maanden doorgeslagen naar bijna dagelijks gebruik. Toen ik het doorhad meteen 5 maanden gestopt.

Heb voor wekelijks gebruikt echt te weinig discipline/karakter helaas :P Gelukkig ken ik mn eigen zwaktes sinds kort een beetje, hou het nu strikt bij 1x per maand 2 dagen doorhalen, goed eten/drinken en n dagje uitbrakken.

Kan de pep helaas niet zelf thuis bewaren, dan gaat het sowieso weer mis... Maarja, zolang ik er bewust voorzichtig mee om blijf gaan en me strikt hou aan de 1x per maand is het plezierig.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik had mezelf ervan overtuigd dat ik een weekend gebruiker was.
Zoals ik al zei.. Was.
Het ik snuif alleen maar in het weekend geouwehoer heb ik toch nog best een tijdje vol gehouden.
Ik heb geen verplichtingen op het moment dus heel stiekem sloop het erin. Ik betrapte mezelf dat het ondertussen al maandag was en dat ik nog bezig was.
Ik schrok omdat ik voor mij een grens was overschreden.. En eerlijk gezegd was ik ook een moment bang om door te slaan.
Ik heb die gevoelens mijn brein niet laten penetreren. Ik heb namelijk geen zin om wroeging te hebben naar het verleden.
Ik was ondertussen ook al tegen de lamp aan gelopen. Ik heb maar een stukje licht meegenomen.
Beter mezelf verzorgen was nu toch wel het belangrijkste.
Ik respecteer speed door mijn ervaringen des te meer.. Ik geniet nog steeds van elk lijntje, en gebruik niet om de verkeerde redenen. Ik leg mezelf geen dingen op. (BV: dit weekend geen speed gebruiken.)
Ik ben gewoon een gebruiker. Geen weekend en ook geen dagelijks gebruiker. Als het moment er voor is, ja dan is het moment er :wink:
Ik weet me mate(n) te houden. En geniet van elk moment of het nu met of zonder is.
Maar op dit moment toch echt met! :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
@JunkXL je zegt dat je niet om de verkeerde redenen gebruikt maar je zegt ook dat je geen verplichtingen hebt op dit moment en dat het er in is geslopen, heeft dat te maken met dat je je gewoon kei hard verveeld want dat is tog een verkeerde reden naar mijn mening
Peace
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weekend gebruiker of dagelijks gebruiker, uiteindelijk is de controle houden het belangrijkste. Je kunt door de weeks eens een keer volledig kapot zijn en een bommetje nemen om toch te kunnen functioneren. Zonder verslaafd te zijn.
Terwijl er vrij veel weekend gebruikers zijn die in mijn ogen wel degelijk verslaafd zijn.
Elk weekend 3 dagen wakker, enorme hoeveelheden opsnuiven en geen weekend over slaan.

Uiteindelijk vind ik het belangrijkste dat je het zelf in de gaten kunt houden.
Als je eens een keer wat meer hebt dat er dan ook wat over blijft, en je er niet stiekem van gaat snoepen wanneer je er niet van mag snoepen (door de weeks, als je fit en wel bent).

Ik denk dat je speed beter functioneel dan recreatief kan gebruiken. Echter moet je wel inzien dat je veel beter functioneert zonder speed en met wat slaap en eten.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
het moet geen gewoonte worden, anders ben je niet goed bezig (moet ik zeggen dat drinken nog altijd n gewoonte vooor me is maar toch)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je drugs gebruikt OM een rede buiten ontspanning dan heb je een probleempje.
Wakker blijven is daar eentje van denk ik
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drugs gebruiken om een vet feest te kunnen meemaken tot het barre einde is een probleem?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Drugs gebruiken om een vet feest te kunnen meemaken tot het barre einde is een probleem?
Klik om te vergroten...

Wel als dat feest elk weekend drie dagen duurt...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind pep gebruiken puur om wakker te blijven best vaag eigenlijk. Ik heb geen probleem nachten op rij wakker te blijven zonder dope. Ik zie eigenlijk niet waarom ik dat zou doen.. 't is natuurlijk wel een voordeel tegenover pakweg alcohol, dat als het 5u 's ochtends is ofzo dat je daar nog steeds fit staat en niet tam wordt. Dat pep je wakkerhoudt vind ik af en toe + en af en toe -. Ik neem het omdat ik het echt wel lekker vind, wars van of je er nu van kunt opblijven of niet. Als ik dan aan het afkicken ben en ik kan nog niet slapen vind ik het eerder een nadeel. Dan hoor ik altijd "das toch de bedoeling?" :rolleyes:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#16
psychopsychedelic zei:
@JunkXL je zegt dat je niet om de verkeerde redenen gebruikt maar je zegt ook dat je geen verplichtingen hebt op dit moment en dat het er in is geslopen, heeft dat te maken met dat je je gewoon kei hard verveeld want dat is tog een verkeerde reden naar mijn mening
Peace
Klik om te vergroten...

Ik heb inderdaad geen verplichtingen waardoor ik in vele ogen een ongestructureerd leven zou hebben. Mijn structuur bestaat niet uit werken of school waardoor ik dagelijks onder de pannen ben. Toch heb ik structuur nodig in mijn leven. En die maak ik zelf. Ik vul zelf mijn dag in. Ik kan mij prima vermaken en verrijken met mijn dagelijkse dingetjes. Soms verveel in me wel helemaal kapot (maar jij niet dan?) maar dat is voor mij een reden om mezelf weer te gaan ontplooien op welke manier dan ook. Geen reden dus op te snuiven..
De beredenering dat vervelen gelijk staat aan een reden om te snuiven snap ik daarom ook niet. Of dat ik me kapot verveel?

Zoals ik al zei: verveling is voor mij een reden om mezelf te ontplooien. De zelfrealisatie die ik nastreef zorgt in ieder geval nooit voor verveling! Net wat een mens wil in het leven he!
Een goede reden om te snuiven was mijn afgelopen nacht :grin:.
Een maat vierde zijn verjaardag wat eigenlijk al een leuke gelegenheid is! Zijn vader was ook van de partij. Die heeft zijn wilde haren al wel verloren maar is zoals ik het noem gewoon een lekkere: waaskaas. Uren heb ik met die kerel lopen praten over toen en nu. En verschil van 30 jaar. Samen wat gesnoven, geblowd en gedronken. Ik heb afgelopen nacht kortom uren lopen filosoferen met iemand die meer levenservaring als mij beschikt. Heerlijk vond ik het om die kant ook eens te horen! En al die inzichten van een ander helpen weer mee aan mijn zelfontplooiing. Wat ik al een goede rede vind om te snuiven. De beste is nog steeds omdat ik het leuk vind!!

En ik ga geen moeite doen om uit te leggen dat speed sneaky is...

:wave:

"One thing leads to anotherā€? Not always. Sometimes one thing leads to the same thing. Ask an addict.
George Carlin
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
pep plus een kratje bier :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ga zo door .. je bent er bijna !!

:wave:

:rock:

lekker snoeihard junkie worden jam jam
H
HardgoanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo allemaal

Ik ben zelf een weekendgebruiker, meestal begin ik vrijdags met n paar lijntjes die nacht haal ik 9vd10 keer niet door, ffies 4 a 5 uurtjes slaap en zaterdags in de namiddag weer lekker lijnen, en de zaterdagnacht ga ik lekker door tm zondagmiddag.dan ben ik de maandag natuurlijk ook mooi verrot maar dat is t me we wel waard :grin: Nou mijn vraag hoe gaan jullie met t gebruik om in het weekend ? Slaap of doorgaan ? en zijn er net als mij, veel pep+Ghb gebruikers ? heerlijke combi btw :rock:
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#20
je wil het zo graag krijgen he

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."