Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrogen

Drogen

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aha ok :) dat ga ik dan is proberen :grin: Verdampt er dan veel? Bedankt TeKNoZem!

Onder een lamp kan ook?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het beste wat je kan doen is het gewoon uit te smeren over een spiegel of CD hoesje en het dan ff een tijdje te late staan, desnoods op een verwarming(sneller droog). Zo af en toe kijken of het al droog is. Als het nog te vochtig is om ook maar iets of wat verkapt te worden gewoon nog ff wat langer laten staan. Zo niet dan bij elkaar schrapen en kappen maar. =)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok dan ga ik het straks even proberen :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb hier 10gr drijfnatte speed, ik krijg het eingelijk altijd droog maar nu dus nat.

Wat is de best manier om het te drogen? :)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
Aha ok :) dat ga ik dan is proberen :grin: Verdampt er dan veel? Bedankt TeKNoZem!

Onder een lamp kan ook?
Klik om te vergroten...

Mja extra hitte is eigenlijk niet eens bepaald nodig, maar een lamp zou op zich ook wel moeten werken. Het enige wat zover ik weet eigenlijk verdampt is mogelijk resten oplosmiddel.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
Ok dan ga ik het straks even proberen :)
Klik om te vergroten...

Succes. =) Af en toe kan het even duren. Ik heb een keer zo'n natte pep gehad dat ik 'm, uitgesmeerd over een spiegel en op de verwarming, na 12 uur nog niet droog genoeg had. Mja kheb 'm ook nooit meer zo erg gehad. Meestal issie na een kleine 45 minuten tot een uur wel droog genoeg. =)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
TeKNoZem zei:
Lauu zei:
Ok dan ga ik het straks even proberen :)
Klik om te vergroten...

Succes. =) Af en toe kan het even duren. Ik heb een keer zo'n droge pep gehad dat ik 'm, uitgesmeerd over een spiegel en op de verwarming, na 12 uur nog niet droog genoeg had. Mja kheb 'm ook nooit meer zo erg gehad. Meestal issie na een kleine 45 minuten tot een uur wel droog genoeg. =)
Klik om te vergroten...

goed dat je het erbij zet hoelang :) ik heb nog tot zaterdag maarja, laten drogen en in de vriezer is handiger

Bedankt voor de hulp TeKNoZem wordt zeer gewaardeerd :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen probleem. =p Ik neem overigens wel aan dat ie voor vrijdag toch echt wel droog zal zijn. xP
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
TeKNoZem zei:
Geen probleem. =p Ik neem overigens wel aan dat ie voor vrijdag toch echt wel droog zal zijn. xP
Klik om te vergroten...

Laten we het hopen, het is goed spul en het moet toch mn neus in zaterdag :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat je je nog druk maakt om dat kleine beetje extra chemicaliën.
d
diedjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Droog alleen het spul dat je wilt gebruiken!
laat de rest nat in de zak het natte word na een tijd poeder
en als die nat in het zakje zit blijft die ook lang goed (vers)

teminste zo ervaar ik dat!

veel plezier ermee :wink:
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#12
diedje zei:
Droog alleen het spul dat je wilt gebruiken!
laat de rest nat in de zak het natte word na een tijd poeder
en als die nat in het zakje zit blijft die ook lang goed (vers)

teminste zo ervaar ik dat!

veel plezier ermee :wink:
Klik om te vergroten...


In de vriezer met het gene dat je wil bewaren! :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shizzah zei:
diedje zei:
Droog alleen het spul dat je wilt gebruiken!
laat de rest nat in de zak het natte word na een tijd poeder
en als die nat in het zakje zit blijft die ook lang goed (vers)

teminste zo ervaar ik dat!

veel plezier ermee :wink:
Klik om te vergroten...


In de vriezer met het gene dat je wil bewaren! :grin:
Klik om te vergroten...

juist, blijft het langer goed..

maar is het niet zo dat als je het op de kachel droogt dat er meer verdampt?
r
royvdh65Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Pak een koffiefilter scheur deze open en smeer een kant vol met die pasta, dan dichtvouwen, goed aandrukken en een halfuurtje laten liggen. Makkelijker kan bijna niet :P
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb wel eens een hoop laten drogen door een koffiefilter, en vervolgens het doorgesijpelde sap aan een gestoorde vriend van me voorgesteld die geen moment twijfelde.

Hij ging daar superhard van zonder rare bijwerkingen of dergelijke.

Ik raad je dus ook aan de pep gewoon nat te laten aangezien die stoffen ook nog wel zijn werking hebben, en je dan niet de helft gewicht kwijt bent. :wave:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Was het overigens nog een beetje gelukt Lauu?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Yeah hardgaan op water!!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
of je maakt gewoon bommetjes met pasta :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
gNuxx zei:
Yeah hardgaan op water!!
Klik om te vergroten...
in Duitsland verkopen ze op feesten vaak caffeine water, als je daar genoeg van drinkt ga je ook wel hard :grin:

kunlan zei:
Ik heb wel eens een hoop laten drogen door een koffiefilter, en vervolgens het doorgesijpelde sap aan een gestoorde vriend van me voorgesteld die geen moment twijfelde.

Hij ging daar superhard van zonder rare bijwerkingen of dergelijke.

Ik raad je dus ook aan de pep gewoon nat te laten aangezien die stoffen ook nog wel zijn werking hebben, en je dan niet de helft gewicht kwijt bent. :wave:
Klik om te vergroten...

hoe zeiknat was die pep dan in godsnaam?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
TeKNoZem zei:
Geen probleem. =p Ik neem overigens wel aan dat ie voor vrijdag toch echt wel droog zal zijn. xP
Klik om te vergroten...

Laten we het hopen, het is goed spul en het moet toch mn neus in zaterdag :grin:
Klik om te vergroten...

anders had je gewoon 2 of 3 gram(is toch wel genoeg voor een avondje :grin: ) apart moeten drogen, dat is wel binnen een paar uur droog...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."