Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrogen

Drogen

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#1
SperSIZEboon zei:
of je maakt gewoon bommetjes met pasta :grin:
Klik om te vergroten...

en dat is de beste tip als je geen geduld hebt :grin: zoals ik, godzijdank krijg ik negen van de tien keer droge :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
SperSIZEboon zei:
of je maakt gewoon bommetjes met pasta :grin:
Klik om te vergroten...

Wow goede tip daar komt niemand zelf op..
Lekker verzwaarde pep vol met vloeistoffen aceton of tolueen oid lekker de maag in de knallen.
Goed bezig..
En vervolgens ook nog moeten schijten van die natte pep.
Geen aanrader wat mij betreft..

Drogen is al zo weinig werk en de pep verdampt echt niet zomaar hoor ook al zweren sommige erbij omdat ze bang zijn dat er meer pep verdampt.
Het het een keer lang onder een lamp laten liggen per ongeluk,fikte alleen harder omdat het megadroog was ,merkte geen verschil met een lijntje uitgespreid en op een ´natuurlijke manier´ laten drogen.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan het verschil zijn tussen poepen of niet.verder is het je eigen interpretatie
dat ik me er druk om maak.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je echt goeie pasta hebt zou ik hem niet te veel laten drogen. Ik dacht vroeger ook altijd dat het natte gewoon oplossmiddel was, maar bij echte pasta is het natte freebase amphetamine. Dit is een heldere vluchtige olie, de werking van gedroogde pasta zal dus minder zijn dan van natte pasta.

In het productieproces van amphetamine wordt eerst de vrije base gemaakt, de vluchtige olie, hier wordt een zuur aan toegevoegd en dan krijg je dus het amphetamine zout wat een wit poeder is. Meestal wordt er iets te weinig zuur toegevoegd en blijft er nog een deel van het amphetamine achter als vrije base, dit maakt de pasta nat.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
Ik heb hier 10gr drijfnatte speed, ik krijg het eingelijk altijd droog maar nu dus nat.

Wat is de best manier om het te drogen? :)
Klik om te vergroten...


Beetje fijn hakken en op een hoesje of glasplaatje ofzow leggen is zo droog.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."