#1
W.F.L. zei:TeKNoZem zei:W.F.L. zei:Of je neus brandt weg van de ammoniak.. Ik ben benieuwd.. hihi.![]()
als jij nog ammoniak in je pep hebt zitten..
Oh ja, dat was ik vergeten. Die pep is al droog onderhand. Niet mijn pep overigens. Dus die ammoniak zal wel vervlogen zijn. Hmm. Toch ben ik benieuwd naar de testuitslag, het zag er net spul uit, maar op het zicht/geur/etc kun je er toch wel goed naast zitten.![]()
Dan nog, als er ammoniak in je pep zit ruik je dat wel. Hoe nat de pep ook was. Ik heb nog nooit die penetrante geur van ammoniak bij m'n pep geroken.
