Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer speed

Eerste keer speed

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Anuspoeder versneden met een halve procent pep :rock:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het was weer een tijd geleden dat ik eens iets nieuws had geprobeerd. Enkele dagen geleden kreeg ik een grammetje speed, dus gisteren avond neem ik een klein lijntje om te kijken hoe ik erop reageer. Dit was om half 10 's avonds. Een half uurtje nadien, nog een klein lijntje. Het effect was merkbaar, ik was niet vermoeid en een beetje opgewekt na het eerste lijntje. Rond half een 's nachts val ik plots als een blok in slaap, in mijn zetel.
Wat me ook opviel was dat ik helemaal niet energiek was, ik zat zeer happy en relaxed tv te kijken. Ik werd gewoon niet moe. (Wat meestal wel gebeurd als ik me neerleg in mijn zetel)
Is dit normaal?

Vanavond ga ik eens wat meer nemen, en kijken wat dat geeft.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Grammetje speed krijgen?

na 2 lijnen als een blok in slaap vallen?


Sounds laajk som gram of bakpoeder ? :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
amphetaminesyouredoingitwronglolz
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ken wel meer mensen die zonder veel moeite kunnen slapen op speed. Maar ik denk dat je niet al te best spul had. :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goeie morgen man :grin:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is idd kutspeed. Maar wat ik niet snap, hij werd door de persoon van wie ik hem had zelf gebruikt. Wie gebruikt er nou zo'n speed? Is hij dan werkelijk achterlijk of leeft hij op het placebo effect?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
ilyas zei:
Het is idd kutspeed. Maar wat ik niet snap, hij werd door de persoon van wie ik hem had zelf gebruikt. Wie gebruikt er nou zo'n speed? Is hij dan werkelijk achterlijk of leeft hij op het placebo effect?
Klik om te vergroten...
Misschien bevat die speed maar 5% zonder dat hij het weet en neemt hij op een avond 5 gram. Er zijn veel onwetende.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toch zou je zelfs met een klein lijntje niet een paar uur later in slaap moeten vallen :P
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het word tijd dat er hier in belgië testcentra komen, het zou het druggebruik zoveel veiliger maken. Maar nee, onze regering wilt het niet. Hoe langer hoe meer begin ik me te ergeren aan de povere kwaliteit van drugs. Zelfs met wiet gaat het hier niet echt de goede kant uit, slecht een adres van de vele blijft kwalitatief/kwantitatief goed.

Onlangs nog met een groot mannetje gepraat over versnijden van speed en coke. Hij vindt het de normaalste zaak, waar moet het geld anders vandaan komen? Voor mijn part verdubbelen ze de prijs en houden ze het zuiver.

Even een kleine update:
Een vriend van me wist me te vertellen dat ik te weinig nam, hij legde een lijntje voor me klaar. Dat beduidend groter was dan degene die ik tot me heb genomen. En nu ga ik toch wel hard, leuk goedje is dit. Wel spijtig van de verspilling aan de te kleine lijntjes.
T
TerrorB*tchLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb het toch al een flinke tijd gedaan toen ik het huis uit getrapt was maar ik ben er ook nog nooit van in slaap gevallen.
nog niet bijna als je dan in slaap valt vind ik het knap k heb nu ook een grammetje weg gewerkt* maar ik denk dak de komende 4 uur nog wel zoet ben haha

Mod edit: neem hier geen voorbeeld aan, dit is belachelijk en zeer waarschijnlijk grootspraak
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het achterlijke nicknamepje zegt eigenlijk al genoeg..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pat Bateman heeft stiekem altijd gelijk.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Grootspraak?

Wat stond er dan eerst? Haha als ik een grammetje weg zou werken slaap ik denk ik de komende dagen niet meer :tearsofjoy:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oei, als ik 'n grammetje van de pep die ik in huis heb weg zou werken zou ik een hartaanval krijgen, en vervolgens nog niet inslapen.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Of je neus brandt weg van de ammoniak.. Ik ben benieuwd.. hihi. :mrgreen:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
Of je neus brandt weg van de ammoniak.. Ik ben benieuwd.. hihi. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

als jij nog ammoniak in je pep hebt zitten..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
TerrorB*tch zei:
ik heb het toch al een flinke tijd gedaan toen ik het huis uit getrapt was maar ik ben er ook nog nooit van in slaap gevallen.
nog niet bijna als je dan in slaap valt vind ik het knap k heb nu ook een grammetje weg gewerkt* maar ik denk dak de komende 4 uur nog wel zoet ben haha

Mod edit: neem hier geen voorbeeld aan, dit is belachelijk en zeer waarschijnlijk grootspraak
Klik om te vergroten...

't Is geen grootspraak, een grammetje waar je maar 4 uur zoet mee bent is gewoon cafeïne. :)
Alhoewel zelfs een gram cafeïne je langer bezig houdt dan 4 uur volgens mij.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
TeKNoZem zei:
W.F.L. zei:
Of je neus brandt weg van de ammoniak.. Ik ben benieuwd.. hihi. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

als jij nog ammoniak in je pep hebt zitten..
Klik om te vergroten...

Oh ja, dat was ik vergeten. Die pep is al droog onderhand. Niet mijn pep overigens. Dus die ammoniak zal wel vervlogen zijn. Hmm. Toch ben ik benieuwd naar de testuitslag, het zag er net spul uit, maar op het zicht/geur/etc kun je er toch wel goed naast zitten. :tearsofjoy:
d
drougiesLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb geen goede ervaringen met speed...

keer 3,5gram gehad maar werd alleen lam :rolleyes:


t zal wel aan de speed liggen denkik :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."