#1
Haha, dat herken ik direct. De eerste keer dat ik speed gebruikte zo'n 12 jaar geleden ben ik 's avond's met 2 vrienden een stukje gaan lopen. Opeens vroegen we ons af waarom het alweer licht werd...Nathaniel zei:Voor je het weet heb je uren aan één stuk zitten praten over van alles en nog wat, heb je lekker een stukje gewandeld (een stukje wat achteraf 30 kilometer blijkt te zijn)
Verder, wat hierboven al gezegd is, blowen en speed = geen goed idee. XTC en speed ging voor mij wel, maar ik gebruikte alleen af en toe een heel klein beetje speed als oppepper. Het is raadzaam om met iedere combinatie die je bedenkt sowieso voorzichtig te zijn, en, mocht je het willen proberen, met heel weinig te beginnen en dit pas te doen als je beide 'producten' al vaker hebt gebruikt.