Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep.

Pep.

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
:hearteyes:
Ik krijg nu alweer zin....
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je weet een smile op minj gezicht te toveren, ik krijg er zin in. :P Bijna alles gaat gemakkelijker af en is leuker onder invloed van dit goedje. :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lachen zingen dansen horen & zien voelen & ruiken. in het onbekende duiken! bloemetjes vlindertjes kleuren! plantjes & de wolke het zonnetje op u gezicht. sterrekijke muziek liefde knuffels over uw bolleke geaaid worde helder nadenke muziekkkk blij zijn praten, een letter&een cijfertje! slapen&dromen chocola fantasie lezen schrijven rijmen en dichten, poëzie, kunst !

Wat was de eerste echte ervaring met pep overhéérlijk.

Ik begrijp jullie nu wel dat jullie zo van speed houden :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welkom thuis : )
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Welkom thuis : )
Klik om te vergroten...
Inderdaad.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toevallig heb ik afgelopen weekend ook mijn eerste kennismaking gehad met amfetamines. Ik had zaterdagavond een mooi feestje hier om de hoek én een verschrikkelijke kater, dus toen heb ik wat pep geschooid om niet al om te vallen na een half uurtje dansen.

Uiteindelijk is het een prachtige avond vol drukke danspasjes en idioot/geniaal gepraat geworden :grin:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, het is een chille drug als je er goed mee omgaat. Hoop gezellige avonden op gehad. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed is de shit :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gek genoeg heeft het bij mij even geduurd voordat ik dit middel echt goed ben gaan waarderen. Ongetwijfeld door klunzig doseren en niet weten wat ik met het effect aan moest in het begin.

Ondertussen kan ik dit middeltje toch ook wel heel erg waarderen. :grin:

Awel, nog een goede tijd met de speed, Beanhead!

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fuck ya!





:hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopezilla zei:
Gek genoeg heeft het bij mij even geduurd voordat ik dit middel echt goed ben gaan waarderen. Ongetwijfeld door klunzig doseren en niet weten wat ik met het effect aan moest in het begin.

Ondertussen kan ik dit middeltje toch ook wel heel erg waarderen. :grin:
Klik om te vergroten...

de 1e 3 keer waren gewoon para en niet egt heel relax, maar nu is het geweldig. vaag zijn en toch ook weer helder
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heeeeeeerlijk, ik word ook nooit 100% helder van pep, altijd n beetje wappie en toch scherp... Ik krijg alweer zin :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
De eerste keer waren pepbommetjes (pilletjes?)

Morgen als alles goed gaat poeder, een grammetje. Oh, oh, LEKKER :hearteyes: . Na dat grammetje toch even bij stilstaan en zien of er een niet al te grote drang is, of dat ik in een gewoonte val. Vind het goedje iets te magisch op het moment om het te verpesten door er verslaafd aan te geraken :grin:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
Fuck ya!





:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Wat een dunne lijn :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
blu zei:
Chris Pontius zei:
Fuck ya!





:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Wat een dunne lijn :grin:
Klik om te vergroten...

Zo, als ik dat door men neus jaag stuiter ik door het plafond denk ik :tearsofjoy:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#16
En dat was ook nog ns 73%. :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mooi topic dit.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beanhead zei:
Zo, als ik dat door men neus jaag stuiter ik door het plafond denk ik :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
En dat is ook precies de bedoeling. :grin:

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
blu zei:
Chris Pontius zei:
Fuck ya!





:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Wat een dunne lijn :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ben altijd weet-ik-veel-hoelang bezig met die dingen neer te leggen.
Ze moeten zo dun, lang en recht mogelijk wil ik ze naar binnen halen =]
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind dat echt een gave foto. Heb je 'm hi-res en zo ja, zou je 'm willen delen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."