de neusspray aka de pepspray
![:hearteyes:]()
Dit.SperSIZEboon zei:ik krijg van pep snuiven meestal nou niet echt een verstopte neus...
SperSIZEboon zei:ik krijg van pep snuiven meestal nou niet echt een verstopte neus...
W.F.L. zei:SperSIZEboon zei:ik krijg van pep snuiven meestal nou niet echt een verstopte neus...
Ik ook niet, tenzij een of andere amateur hem versneden heeft met iets dat niet in water oplost ofzo. Coke daarintegen dan zijn mijn neusslijmvliezen gelijk ontstoken.

Skippy zei:Een goeie hete douche nemen, 10 minuten met je neus in heet water , of gewoon ff stoppen met snuiven....
pbwebmaster zei:Skippy zei:Een goeie hete douche nemen, 10 minuten met je neus in heet water , of gewoon ff stoppen met snuiven....
Als je neus echt verstopt zit...
Dan kun je stomen,snuiten en spuiten tot je een ons weegt.
Heerlijk, maar je moet het zeker niet meer dan 2 weken gebruiken anders heb je een grote kans om chronisch verkouden te worden.Marla Singer zei:Ik zeg het maar weer eens een keer: Otrivin!
Net als mijn vader .Petrovic zei:Heerlijk, maar je moet het zeker niet meer dan 2 weken gebruiken anders heb je een grote kans om chronisch verkouden te worden.Marla Singer zei:Ik zeg het maar weer eens een keer: Otrivin!
Ik heb het gelukkig niet meer nodig, heb het dan al maanden niet meer gebruikt en nog steeds nog steeds blijft mijn neus teveel slijm produceren. Mijn zwaartste craving die ik heb meegemaakt is die van Otrivin.Winehouse zei:Net als mijn vader .Petrovic zei:Heerlijk, maar je moet het zeker niet meer dan 2 weken gebruiken anders heb je een grote kans om chronisch verkouden te worden.Marla Singer zei:Ik zeg het maar weer eens een keer: Otrivin!
A neusspray addict.

Niet te snel zeggen, in jou geval. Bij mij heeft het dus wel een chronische neusverkoudheid getriggerd.Conclusie: Otrivin is niet verslavend!
it'sme zei:Denk dat de neusbeschadigingen en/of overtollige slijmproductie/verkoudheden, niet een gevolg zijn van de Otrivin, maar eerder van de andere zooi die we der zo nu en dan doorheen halen![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."