Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeus verstopt x(

Neus verstopt x(

42 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
de neusspray aka de pepspray

:hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
ik krijg van pep snuiven meestal nou niet echt een verstopte neus...
E
Exceptional InsightLid
SperSIZEboon zei:
Klik om te vergroten...
Dit.

Maar ervan uitgaande dat de neus al verstopt zat vóórdat de deeps ooit 1 zet heeft kunnen doen; wachten.
S
SperSIZEboonLid
ff flink stomen met dampo ofzo wil ook nog wel helpen om je neus leeg te krijgen
W
W.F.L.Lid
SperSIZEboon zei:
Klik om te vergroten...

Ik ook niet, tenzij een of andere amateur hem versneden heeft met iets dat niet in water oplost ofzo. Coke daarintegen dan zijn mijn neusslijmvliezen gelijk ontstoken.
p
pbwebmasterLid
W.F.L. zei:
SperSIZEboon zei:
Klik om te vergroten...

Ik ook niet, tenzij een of andere amateur hem versneden heeft met iets dat niet in water oplost ofzo. Coke daarintegen dan zijn mijn neusslijmvliezen gelijk ontstoken.
Klik om te vergroten...

Heb ik ook met coke!
Paar keer gedaan en nóóit meer!!

Kan je je collega 's vertellen dat je hooikoorts hebt terwijl je hele neus gewoon vol zit met fucking coke dude :kots:

Pep snuiven daarintegen is juist een uitstekend medicijn tegen allergie voor mij!
i
it'smeLid
Soms van pep toch ook het probleem dat ik 3 uurtjes of zo na mijn laatste lijn flink begin met niezen en snotteren. Erg irritant. En idd hooikoorts blijft dan een goede smoes :mrgreen:
S
SkippyLid
Een goeie hete douche nemen, 10 minuten met je neus in heet water , of gewoon ff stoppen met snuiven....
p
pbwebmasterLid
Skippy zei:
Een goeie hete douche nemen, 10 minuten met je neus in heet water , of gewoon ff stoppen met snuiven....
Klik om te vergroten...

Als je neus echt verstopt zit...
Dan kun je stomen,snuiten en spuiten tot je een ons weegt.

Je kan maar 1 ding doen en dat is machteloos afwachten tot het over is, en dan voel je je ook echt een stuk beter :grin:
k
knolselderijLid
ik wou je bijna gaan uitlachen hebk zelf n verstopte neus en wilk pep gaan ratsen morgen
i
it'smeLid
pbwebmaster zei:
Skippy zei:
Klik om te vergroten...

Als je neus echt verstopt zit...
Dan kun je stomen,snuiten en spuiten tot je een ons weegt.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, doe ik ook niks tegen. Nu alweer een week geleden dat ik uberhaupt wat heb gesnoven en nog steeds het neusgat, waar de speed in is gegaan, dicht. Ach ja gaat wel weg :wink: Als het over 2 weken maar weg is :) Dan hebben we met 4 man een leuke avond/nacht gepland :wink:
W
WinehouseLid
Neus sprayen
Neus snuiten
Weer neus sprayen
Neus schoonmaken
P
PetrovicLid
Marla Singer zei:
Ik zeg het maar weer eens een keer: Otrivin!
Klik om te vergroten...
Heerlijk, maar je moet het zeker niet meer dan 2 weken gebruiken anders heb je een grote kans om chronisch verkouden te worden.
W
WinehouseLid
Petrovic zei:
Marla Singer zei:
Klik om te vergroten...
Heerlijk, maar je moet het zeker niet meer dan 2 weken gebruiken anders heb je een grote kans om chronisch verkouden te worden.
Klik om te vergroten...
Net als mijn vader .
A neusspray addict.
P
PetrovicLid
Winehouse zei:
Petrovic zei:
Marla Singer zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Net als mijn vader .
A neusspray addict.
Klik om te vergroten...
Ik heb het gelukkig niet meer nodig, heb het dan al maanden niet meer gebruikt en nog steeds nog steeds blijft mijn neus teveel slijm produceren. Mijn zwaartste craving die ik heb meegemaakt is die van Otrivin.
a
arnoud20Lid
nee maar, wat een misverstand. otrivin (xylomethazoline)op zich bevat geen verslavende stoffen. chronische verkoudheid is geen wetenschappelijk onderbouwde bij- of hoofdwerking. de werkelijke afhankelijkheid van het product zit niet in de werkzame stof maar in de handeling; de beweging van het naar de mond (neus) brengen. (roken, eten, drinken, inhaleren enz.)
i
it'smeLid
Denk dat de neusbeschadigingen en/of overtollige slijmproductie/verkoudheden, niet een gevolg zijn van de Otrivin, maar eerder van de andere zooi die we der zo nu en dan doorheen halen :tearsofjoy: :rolleyes:
P
PetrovicLid
Conclusie: Otrivin is niet verslavend!
Klik om te vergroten...
Niet te snel zeggen, in jou geval. Bij mij heeft het dus wel een chronische neusverkoudheid getriggerd.
E
ElohtibbarLid
it'sme zei:
Denk dat de neusbeschadigingen en/of overtollige slijmproductie/verkoudheden, niet een gevolg zijn van de Otrivin, maar eerder van de andere zooi die we der zo nu en dan doorheen halen :tearsofjoy: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Niet waar, ik had hier al last van lang voordat ik begon met drugs/snuiven. Otrivin zorgt wel degelijk voor een chronische verkoudheid. Als je er eenmaal non-stop aan zit blijft je neus verstopt zitten als je niet sprayt, ergo een neussprayverslaving.
E
ElohtibbarLid
Exact ja. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."