Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare pep

Rare pep

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SfinixLid
01-01-2024, 00:00
#1
ff serieus waneer kan ik weer een lijntje nemen denk je?
S
SfinixLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi mensen ik heb me net geregistreerd omdat ik nu echt besef dat het flink fout gaat met me.
ik heb op vrijdag een pakje speed gekocht met 2gr en daarmee heb ik tot zaterdag avond mee gedaan.
de laatste 2 jaar gebruik ik gemiddeld om de 2 weken in het weekend 2 gram alleen.
dan wacht ik weer 2 weken, krijg het gevoel dat het al onwijs lang geleden is en heb weer een uitglijer.
De laatste 2 zomers val ik rond mei tot september terug naar 1 gram elke dag waarbij ik nog wel gewoon slaap 's nachts.
Nu komt deze perioden opnieuw en heb ik maandag na 1 nacht slecht slapen alweer nieuwe gehaald (2g)(gister).
Ik heb dan wel van 00:00 uur tot 09:00 geslapen maar ben vlak na 10:00 uur weer verder gegaan
Nu heb ik om 19:48uur 80% van m,n speed gebruikt.
Dit betekent ten eerste dat ik opnieuw terug val naar het elke dag gebruiken (wat ik deze keer wil voorkomen) maar ook dat ik zinds vrijdag hooguit 15 uurtjes geslapen heb.
Ik heb nu een kwartier geleden perongeluk met m,n stomme kop 2 dikke lijnen te gelijk genomen zonder na te denken dat het mogelijk een overdosis kon worden.
Nu heb ik last van psychotische symptomen of ik voel heel duidelijk dat m,n hart heel stevig en zeer snel klopt maar ook dat het lijkt dat hart soms stopt met slaan voor een paar lange seconden en dan
S
SfinixLid
01-01-2024, 00:00
#3
weer verder klopt.
ook voelt het zeurderig en beklemmend op m,n borst aan de kant van m,n hart en lijkt het te trillen.
Ook is m,n ademhaling wisselend en ben ik misselijk.
transpireer overmatig en kan m,n armen en benen bijna niet stil houden als met schokjes.
Nu vraag ik me af kan ik meer nemen in de aankomende half uur of moet ik stoppen en hopen dat ik niet de pijp uit ga.
snel reactie graag
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij vind het vast raar dat hij hartkloppingen krijgt van teveel pep. I wonder why. :rolleyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat denk je zelf!? Stoppen en hopen dat je niet de pijp uit gaat ja!
S
SfinixLid
01-01-2024, 00:00
#6
sorry ik denk niet dat ik weet wat normaal doseren is of hoeveel dat is, ik heb wel vaker en veel meer genomen maar kom er iedere keer bijna van af en val binnen een half jaar weer voor een tijdje terug. ik wil graag stoppen en ik wou ook eigelijk helemaal niet halen maar weer weer luister ik niet naar mezelf en nu ben ik zo vaag dat ik geen eens meer weet of ik genoeg gehad heb en .. ach laat ook maar k ga een J roken.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Over 3 maanden misschien?
Stop maar even een tijdje met speed als je niet normaal kan doseren.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sfinix zei:
ff serieus waneer kan ik weer een lijntje nemen denk je?
Klik om te vergroten...
Gewoon nu. Help jezelf en ons, neem er meteen 3 en slik tegelijk een paar bommetjes van 200-300 gram.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sfinix zei:
nu ben ik zo vaag dat ik geen eens meer weet of ik genoeg gehad heb
Klik om te vergroten...

Duidelijk teken dat het genoeg is geweest :wink:

Maar wat is er nu eigenlijk raar aan de pep?
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nu vraag ik me toch af, is de topicstarter nou echt zo dom?
Of is het dan toch die overdosis die hem zo dom maakt?

Dat je teveel neemt en hartkloppingen krijgt dat is tot daar aan toe maar dat je nog meer wilt nemen vind ik nogal tragisch...

Neem even rust, ga niet denken aan speed, of nadenken OVER speed.
Doe even rustig, als je geen hartaanval wilt krijgen.

En stel de vraag over 24 uur nog eens.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
diep van binnen weet je het antwoord maar je bent nt zoeken naar excuses om te gebruiken
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dr Gonzo zei:
2 gram pep in een etmaal.!!!!
what the fuck dude.???
waar wil je naartoe dan??
Klik om te vergroten...
NAAR DE KLOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#13
2 gram pep in een etmaal.!!!!
what the fuck dude.???
waar wil je naartoe dan??
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen rare pep hoor.Rare gebruiker misschien.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hij reageert niet meer, misschien de pijp uit? Nah lijkt me sterk, de lichamen van de mens kunnen veel aan. Ben benieuwd wat hij typt als hij uit z'n shock is bijgekomen!
A
AzazelLid
01-01-2024, 00:00
#16
less is more, less is more. moetje obviously zelf weten, maar ik denk datje wel ergens lesje hebt geleerd yo~
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Van 2 dikke lijnen in een kwartier ga je heus niet dood maat, ik heb zelf van me iegen een dubbelle hart slag afentoe. En ik zou al lang dood zijn gegaan, nee mijn pep is niet van kut kwaliteit.

Van caffaine krijg je hartkloppingen :openmouth:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
atbboy zei:
Van 2 dikke lijnen in een kwartier ga je heus niet dood maat, ik heb zelf van me iegen een dubbelle hart slag afentoe. En ik zou al lang dood zijn gegaan, nee mijn pep is niet van kut kwaliteit.

Van caffaine krijg je hartkloppingen :openmouth:
Klik om te vergroten...

Er beter van gaan schrijven doe je toch ook niet.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
It wasn't me...
It wasn't me...
It wasn't me...
It wasn't me...
It wasn't me...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Para pep....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."