#1
ff serieus waneer kan ik weer een lijntje nemen denk je?

Gewoon nu. Help jezelf en ons, neem er meteen 3 en slik tegelijk een paar bommetjes van 200-300 gram.Sfinix zei:ff serieus waneer kan ik weer een lijntje nemen denk je?
Sfinix zei:nu ben ik zo vaag dat ik geen eens meer weet of ik genoeg gehad heb
NAAR DE KLOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dr Gonzo zei:2 gram pep in een etmaal.!!!!
what the fuck dude.???
waar wil je naartoe dan??
atbboy zei:Van 2 dikke lijnen in een kwartier ga je heus niet dood maat, ik heb zelf van me iegen een dubbelle hart slag afentoe. En ik zou al lang dood zijn gegaan, nee mijn pep is niet van kut kwaliteit.
Van caffaine krijg je hartkloppingen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."