Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen kater na speed

Geen kater na speed

47 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopezilla zei:
Bakjes druiven gaan er zo doorheen, mits aanwezig.
Klik om te vergroten...

No shit? :rolleyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Scherp opgemerkt.

Olle
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vanacht ook pep gehad, vanochtend ff 2 of 3 uurtjes op bed gelegen met m'n ogen dicht en nu is er niets meer aan de hand. Ik heb niet meer bijgenomen en ook niet gegeten tijdens het feestje. Ja, ik ben wel redelijk moe natuurlijk, zit in een soort waas, maar ik moet over een paar uur werken en ik zie er niet tegen op ofzo.

Heb t zelf dus niet gedaan, maar als je de adviesen hier boven opvolgt moet de kater dus nóg minder zijn dan wat ik nu heb..

Ff op bed liggen, lekker douchen en wat fruit eten en je bent weer zo goed als nieuw :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dreuge zei:
en je bent weer zo goed als nieuw :grin:
Klik om te vergroten...

Dat word ik nooit meer helaas :wave:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dreuge zei:
maar ik moet over een paar uur werken en ik zie er niet tegen op ofzo.
Klik om te vergroten...

nog een nakkie voor het werk ....
dan vliegt de dag

:wave:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#6
:grin: Mensen met de vreselijkste katers zijn volgensmij altijd diegene die zoals hier al vaker gezegt (maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen) EISEN van zichzelf dat ze toch echt wel moeten slapen... En dan vervolgens na een paar uur strond chagerijnig uit bed komen, omdat het ze niet gelukt is.

Kan me in al die tijd dat ik speed heb gebruikt maar 1 x herinneren dat ik de dag er na flink verrot was, en dat was (je raad het al) nadat ik eigenlijk gewoon moest slapen van mezelf terwijl ik gewoon te laat nog wat had genomen om te kunnen slapen.

Bereid je een paar dagen van te voren lekker voor door eens een keer een uurtje eerder naar bed te gaan, wat vaker een appel oid te pakken en je zult zien dat de kater eigenlijk te verwaarlozen is.

Have fun :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopezilla zei:
bijvoorbeeld. Al gaat mijn voorkeur nog altijd uit naar de zompige, slappe magnetronmaaltijden.
Klik om te vergroten...

Dat is natuurlijk wel pech als je aan de andere kant van het land (of in een ander land) staat zonder magnetron en zonder maaltijd. Of gebruik jij thuis pep misschien? :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iets zegt me dat hij dat wel weet :P.
Moet je wel een beetje tolerantie hebben natuurlijk.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ah ja, als ik thuiskom van een feestje, of als ik bij iemand anders ben dan pak ik meestal wel snel even wat te eten. Op feestjes zit het er meestal niet in.

Overigens, thuis aan de pep met goed gezelschap zie ik toch ook wel als een goede avond, dus dat gebeurt ook wel eens.

Olle
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Liesette zei:
Dreuge zei:
maar ik moet over een paar uur werken en ik zie er niet tegen op ofzo.
Klik om te vergroten...

nog een nakkie voor het werk ....
dan vliegt de dag

:wave:
Klik om te vergroten...

nee das tegen mn principes. geen drugs onder werktijd.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
zolang je geen verplichtingen hebt valt die kater mee

als je de hele dag op de bank kan blijven liggen zonder dat iemand aan je kop zeurt heb je nergens last van
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
pak d'r een paar uit de pammen familie als je graag wilt slapen
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik blijf juist liever een beetje actief dan op de bank te hangen hoor
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
van in bed / op de bank hangen word ik idd meestal ook alleen maar brakker...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
het geld eigenlijk ook alleen als ik de nacht heb overgeslagen.. dan blijf ik zo lang op de bank liggen todat het een mooie tijd is om te gaan slapen
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
en joints roken.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Winehouse zei:
pak d'r een paar uit de pammen familie als je graag wilt slapen
Klik om te vergroten...
Klopt, al vind ik G dan wel wat fijner werken, dan val je echt weg. :P
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Petrovic zei:
Winehouse zei:
pak d'r een paar uit de pammen familie als je graag wilt slapen
Klik om te vergroten...
Klopt, al vind ik G dan wel wat fijner werken, dan val je echt weg. :P
Klik om te vergroten...
Is ook waar, maar na een paar uur wordt je weer wakker, omdat de G uit begint te werken :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Winehouse zei:
Petrovic zei:
Winehouse zei:
pak d'r een paar uit de pammen familie als je graag wilt slapen
Klik om te vergroten...
Klopt, al vind ik G dan wel wat fijner werken, dan val je echt weg. :P
Klik om te vergroten...
Is ook waar, maar na een paar uur wordt je weer wakker, omdat de G uit begint te werken :)
Klik om te vergroten...
Klopt, ik heb dan ook standaart naast mijn bed al shotjes staan om in te "slapen". Is al weer even geleden dat ik het genomen heb, binnenkort maar eens halen.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
[/quote]
Klopt, ik heb dan ook standaart naast mijn bed al shotjes staan om in te "slapen". Is al weer even geleden dat ik het genomen heb, binnenkort maar eens halen.[/quote]

G + pep combo is trouwens ook :hearteyes: :hearteyes:
Alleen om te slapen ga ik toch voor de pammen !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."