#1
Dreuge zei:maar ik moet over een paar uur werken en ik zie er niet tegen op ofzo.

Dopezilla zei:bijvoorbeeld. Al gaat mijn voorkeur nog altijd uit naar de zompige, slappe magnetronmaaltijden.
Liesette zei:Dreuge zei:maar ik moet over een paar uur werken en ik zie er niet tegen op ofzo.
nog een nakkie voor het werk ....
dan vliegt de dag
![]()
Klopt, al vind ik G dan wel wat fijner werken, dan val je echt weg. :PWinehouse zei:pak d'r een paar uit de pammen familie als je graag wilt slapen
Is ook waar, maar na een paar uur wordt je weer wakker, omdat de G uit begint te werkenPetrovic zei:Klopt, al vind ik G dan wel wat fijner werken, dan val je echt weg. :PWinehouse zei:pak d'r een paar uit de pammen familie als je graag wilt slapen
Klopt, ik heb dan ook standaart naast mijn bed al shotjes staan om in te "slapen". Is al weer even geleden dat ik het genomen heb, binnenkort maar eens halen.Winehouse zei:Is ook waar, maar na een paar uur wordt je weer wakker, omdat de G uit begint te werkenPetrovic zei:Klopt, al vind ik G dan wel wat fijner werken, dan val je echt weg. :PWinehouse zei:pak d'r een paar uit de pammen familie als je graag wilt slapen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."