Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeird Feelings xD

Weird Feelings xD

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenacht!!

Ik wil even wat delen,

ik heb vaak onder invloed van speed of alcohol dat ik plotseling vloeiend in het engels ga denken (ten minste dat lijkt vloeiend dan voor mij)

En ik was net aan het schrijven, en ik had echt de drang om dingen in het engels op te schrijven.

Ik vind Engels zoiezo al een lekkere taal, maar als ik onder invloed ben dan wil ik Engels lullen!!
Ook al kan ik het echt niet goed ofzo :flushed:

Echt heel apart xD

Kent iemand dit?

Of misschien heeft iemand dit met een andere taal (of als het je moedertaal is natuurlijk, maar dat is niet zo bij mij)
M'n vrienden zitten echt hele saaie televisie te kijken,
ik wil typen!!

Reageer maar nu :hearteyes:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Met een paar vrienden had ik dit een keer.

We zaten bij iemand thuis en hadden aardig wat ketamine op, en opeens beginnen we allemaal Engels te lullen met een Amerikaans accent, heel apart.

Wel vermakelijk.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, alleen Nederlands met buitenlandse accenten. :grin:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
pascal828 zei:
Met een paar vrienden had ik dit een keer.

We zaten bij iemand thuis en hadden aardig wat ketamine op, en opeens beginnen we allemaal Engels te lullen met een Amerikaans accent, heel apart.

Wel vermakelijk.
Klik om te vergroten...
Idd
apart!!

en het lijkt ook zo goed te gaan dat praten xD
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Digitale TV is trouwens wel helder en scherp,

En Boeiend! :grin: zo plotseling
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alors on dans :rockband: :rockband:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#7
In het begin lul ik zoveel dat het soms ff niet helemaal te volgen is, zo snel (slik ik van snelligheid laatste letters in of zo :tearsofjoy: ) en als ik wat verder heen ben dan mag ik blij zijn ALS ik nog goed uit mijn woorden kom :P Maar meestal moet het dan wel gewoon ons dialect voorstellen (limburgs).......
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
Nee, alleen Nederlands met buitenlandse accenten. :grin:
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#9
si me pone espanol y me canta ropas de chicas ...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga meestal behoorlijk snel praten

alhoewel ik in mijn optiek niet snel praat de rest luisterd gewoon te langzaam :grin: :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga wel altijd heel verstrooid praten, nauwelijks op woorden komen etc. Alleen met een hele lage dosis gaat het wel beter.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
ik ga meestal behoorlijk snel praten

alhoewel ik in mijn optiek niet snel praat de rest luisterd gewoon te langzaam :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Vervelend he :mrgreen: Ken het :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
it'sme zei:
SperSIZEboon zei:
ik ga meestal behoorlijk snel praten

alhoewel ik in mijn optiek niet snel praat de rest luisterd gewoon te langzaam :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Vervelend he :mrgreen: Ken het :wink:
Klik om te vergroten...

ja mensen moeten hun luistersnelheid eens wat hoger zetten...
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Woorden half uitspreken terwijl het eigenlijk toch niet boeit wat je zegt, je wilt gewoon wat zeggen. En je kaken he.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
kken wel aantal gasten die dat doen, maar dat doen ze ook als ze bezopen zijn.
ik merk wel als ik op n feestje ben en ik kom dan in n contact met n buitenlander dat ik me veel beter verstaanbaar kan maken in andere talen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
knolselderij zei:
kken wel aantal gasten die dat doen, maar dat doen ze ook als ze bezopen zijn.
ik merk wel als ik op n feestje ben en ik kom dan in n contact met n buitenlander dat ik me veel beter verstaanbaar kan maken in andere talen.
Klik om te vergroten...

Ik kon zelfs frans :hearteyes:

sigaretjes en drinken kunnen vragen en zeggen dat meisjes mooi zijn, what more do you need :tearsofjoy:
G
GastBizarreLid
01-01-2024, 00:00
#17
pbwebmaster zei:
Goedenacht!!

Ik wil even wat delen,

ik heb vaak onder invloed van speed of alcohol dat ik plotseling vloeiend in het engels ga denken (ten minste dat lijkt vloeiend dan voor mij)

En ik was net aan het schrijven, en ik had echt de drang om dingen in het engels op te schrijven.

Ik vind Engels zoiezo al een lekkere taal, maar als ik onder invloed ben dan wil ik Engels lullen!!
Ook al kan ik het echt niet goed ofzo :flushed:

Echt heel apart xD

Kent iemand dit?

Of misschien heeft iemand dit met een andere taal (of als het je moedertaal is natuurlijk, maar dat is niet zo bij mij)
M'n vrienden zitten echt hele saaie televisie te kijken,
ik wil typen!!

Reageer maar nu :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat ken ik maar al te goed, ik heb het ook hard met het Engels :mrgreen:
Maar ik vind dat je met de Engelse woorden & klanken beter de nadruk kunt leggen op hetgeen wat je aan het vertellen bent, je kan er echt gevoel in steken als je aan het vertellen bent.. En jaah als je onder de pep zit kan je wel eens een babbelkick hebben en dan wil je alles zo goed & duidelijk mogelijk vertellen en in het Engels gaat dat vele beter dan in het Nederlands vind ik dus misschien komt het daardoor dat dat wel eens voorvalt bij pep gebruikers, ik weet ni..:P

Mjaah het is misschien een rare uitleg dat ik er aan geef als je het zo leest hoe ik het hierboven heb gezet maar ik kan het ni anders verwoorden.. Khoop da je een beetje snapt wat ik nu juist bedoel :tearsofjoy:

Grtz! :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."