#1
Nee, er valt niet onderuit te komen kerel. Je hebt denk ik echt wel gebruikt. Na vier maanden is pep allang uit je urine. Anders moet je een bloedtest aanvragen als het echt niet zo is
Veel mensen verplicht op laten nemen omdat ze positief getest waren maar dat dat door de neusspray kwam?Flameon zei:Daar hoor ik wat nieuws ....![]()

Petrovic zei:Veel mensen verplicht op laten nemen omdat ze positief getest waren maar dat dat door de neusspray kwam?Flameon zei:Daar hoor ik wat nieuws ....![]()
![]()
Flameon zei:Petrovic zei:Veel mensen verplicht op laten nemen omdat ze positief getest waren maar dat dat door de neusspray kwam?Flameon zei:Daar hoor ik wat nieuws ....![]()
![]()
Wij doen dan altijd bloedondezoek of aan de haartjes![]()
Petrovic zei:Als je neusspray gebruikt kan je zeker positief testen op amfetamine. Heb dit vaker langs zien komen. Zit volgens mij in een heel kleine dosering amfetamine achtige stof (meth) in neussprays, je voelt er niets van maar test wel positief.
Petrovic zei:In die van jouw zit dan geen meth maar die van jouw doet wel dit: Xylometazoline is designed to mimic the molecular shape of adrenaline meaning that it binds to the same cell receptors adrenaline does. For this reason, it should not be used by people with high blood pressure, or other heart problems. (It acts mainly on alpha-adrenergic receptors.)
Klinkt logisch dat je dan positief test.
Petrovic zei:Als je neusspray gebruikt kan je zeker positief testen op amfetamine. Heb dit vaker langs zien komen. Zit volgens mij in een heel kleine dosering amfetamine achtige stof (meth) in neussprays, je voelt er niets van maar test wel positief.
Daar zit je fout. Ik nam die altijd tot 3 of 6 jaar. En daar zit gewoon wat minder werkzaam spul in maar werkt wel gewoon zoals de normale.Lood zei:Hehe wat grappig zo'n onschuldig ogend neuspraytje kan je hele sportcarriere verknallen als je niet oplet ! Als je daar geen zin in hebt zou ik gewoon baby neusspray halen zit alleen wat zout in dacht ik.
Petrovic zei:Daar zit je fout. Ik nam die altijd tot 3 of 6 jaar. En daar zit gewoon wat minder werkzaam spul in maar werkt wel gewoon zoals de normale.Lood zei:Hehe wat grappig zo'n onschuldig ogend neuspraytje kan je hele sportcarriere verknallen als je niet oplet ! Als je daar geen zin in hebt zou ik gewoon baby neusspray halen zit alleen wat zout in dacht ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."