Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUC, positief getest????

UC, positief getest????

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, er valt niet onderuit te komen kerel. Je hebt denk ik echt wel gebruikt. Na vier maanden is pep allang uit je urine. Anders moet je een bloedtest aanvragen als het echt niet zo is
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik moet 3x in de week een urine controle doen bij iriszorg (is zo`n sneltest met 4 staafjes morfine mdma, speed, coke) , zo heb ik dit woensdag ook moeten doen, er zat toen helemaal niks in. En nu vanmorgen moest ik weer een urine controle doen. De 1e test bleef thc helemaal wit , dit hoort niet zo er moeten 2 streepjes opkomen. Bij de 2e test bleek er een kleine hoeveelheid amphitamine in te zitten?, dit terwijl ik al een kleine 4 maand niks meer heb gebruikt?

Ik gebruik op het moment neusspray en otalgan voor me oren en hooikoortstpillen, ivm met hooikoorts, zou dit er wat mee te maken hebben dat er speed in me urine is getest?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je echt niks hebt gebruikt zou je inderdaad gewoon een bloedtest moeten aanvragen, nothing to hide right?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je neusspray gebruikt kan je zeker positief testen op amfetamine. Heb dit vaker langs zien komen. Zit volgens mij in een heel kleine dosering amfetamine achtige stof (meth) in neussprays, je voelt er niets van maar test wel positief.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
amfetamine is toch ook oorspronkelijk een hooikoorts medicijn? sowieso als ik aan de pep zit heb ik er nooit last van, dus het lijkt me alleen maar logisch dat er een vergelijkbare stof in hooikoorts medicijn zit.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daar hoor ik wat nieuws .... :openmouth:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Daar hoor ik wat nieuws .... :openmouth:
Klik om te vergroten...
Veel mensen verplicht op laten nemen omdat ze positief getest waren maar dat dat door de neusspray kwam? :beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
Flameon zei:
Daar hoor ik wat nieuws .... :openmouth:
Klik om te vergroten...
Veel mensen verplicht op laten nemen omdat ze positief getest waren maar dat dat door de neusspray kwam? :beer:
Klik om te vergroten...

Wij doen dan altijd bloedondezoek of aan de haartjes :wink:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Petrovic zei:
Flameon zei:
Daar hoor ik wat nieuws .... :openmouth:
Klik om te vergroten...
Veel mensen verplicht op laten nemen omdat ze positief getest waren maar dat dat door de neusspray kwam? :beer:
Klik om te vergroten...

Wij doen dan altijd bloedondezoek of aan de haartjes :wink:
Klik om te vergroten...

Haar onderzoek is toch heel duur? $$$
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
Als je neusspray gebruikt kan je zeker positief testen op amfetamine. Heb dit vaker langs zien komen. Zit volgens mij in een heel kleine dosering amfetamine achtige stof (meth) in neussprays, je voelt er niets van maar test wel positief.
Klik om te vergroten...

Serieus? , beter ga ik dat dan niet meer gebruiken want anders krijg ik daardoor nog probelemen ook want ik heb serieus echt geen speed of meth of dex aangeraakt.

Dit staat er op het doosje Xylometazoline HCI-neusspray 1mg/ml 10 ml , na even google ben ik erachter gekomen wat er in zit:

Samenstelling
Bevat per ml oplossing: 1 mg xylometazoline-hydrochloride als werkzaam bestanddeel. Overige bestanddelen zijn benzalkoniumchloride en natriumedetaat (conserveermiddelen), dinatriumfosfaat, natriumdiwaterstoffosfaat, natriumchloride en water.

Zit geen amphitmane achtige stof in of wel?, of zit er ook natrium in speed en freakt de test daar op?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
In die van jouw zit dan geen meth maar die van jouw doet wel dit: Xylometazoline is designed to mimic the molecular shape of adrenaline meaning that it binds to the same cell receptors adrenaline does. For this reason, it should not be used by people with high blood pressure, or other heart problems. (It acts mainly on alpha-adrenergic receptors.)

Klinkt logisch dat je dan positief test.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Petrovic zei:
In die van jouw zit dan geen meth maar die van jouw doet wel dit: Xylometazoline is designed to mimic the molecular shape of adrenaline meaning that it binds to the same cell receptors adrenaline does. For this reason, it should not be used by people with high blood pressure, or other heart problems. (It acts mainly on alpha-adrenergic receptors.)

Klinkt logisch dat je dan positief test.
Klik om te vergroten...

Maar geen amphitamine dus raar dat ik positief test.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
Als je neusspray gebruikt kan je zeker positief testen op amfetamine. Heb dit vaker langs zien komen. Zit volgens mij in een heel kleine dosering amfetamine achtige stof (meth) in neussprays, je voelt er niets van maar test wel positief.
Klik om te vergroten...

klopt! Sporters mogen ook geen neusspray gebruiken, omdat ze bij een dopingtest dan ook de lul zullen zijn.
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hehe wat grappig zo'n onschuldig ogend neuspraytje kan je hele sportcarriere verknallen als je niet oplet ! Als je daar geen zin in hebt zou ik gewoon baby neusspray halen zit alleen wat zout in dacht ik.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lood zei:
Hehe wat grappig zo'n onschuldig ogend neuspraytje kan je hele sportcarriere verknallen als je niet oplet ! Als je daar geen zin in hebt zou ik gewoon baby neusspray halen zit alleen wat zout in dacht ik.
Klik om te vergroten...
Daar zit je fout. Ik nam die altijd tot 3 of 6 jaar. En daar zit gewoon wat minder werkzaam spul in maar werkt wel gewoon zoals de normale.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Petrovic zei:
Lood zei:
Hehe wat grappig zo'n onschuldig ogend neuspraytje kan je hele sportcarriere verknallen als je niet oplet ! Als je daar geen zin in hebt zou ik gewoon baby neusspray halen zit alleen wat zout in dacht ik.
Klik om te vergroten...
Daar zit je fout. Ik nam die altijd tot 3 of 6 jaar. En daar zit gewoon wat minder werkzaam spul in maar werkt wel gewoon zoals de normale.
Klik om te vergroten...

true.. in de kindervariant zit 0.5mg/ml xylomazoline , niet dat ik het zelf gebruik hoor,maar dat was het goedkoopste flesje neuspray die je open kon draaien... :grin: :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ye, misschien dat xylometazoline amfetamine als metaboliet heeft. Daar heb ik nergens wat over kunnen vinden though. Maar er zijn een hoop stoffen die amfetamine als metaboliet hebben. Waaronder meth. Wel handig als ik een test moet faken.

Levo-methamfetamine kan wel maar ik weet niet of dat nog veel gebruikt wordt. En zowiezo zou dat enkel in die Vicks Vapor Inhaler moeten zitten en dat is helemaal geen neusspray. Wel zo'n plastic flesje met een doekje erin dat je ook in je neus stopt en inhaleert.

k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom moet je 3x per week op drugs testen?
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Je gebruikt ook Otalgan zei je?

Ik vond dit wel interessant.

"Samenstelling
Otalgan oordruppels bevatten als werkzaam bestanddeel lidocainehydrochloride, 5 mg/g en glycerol als hulpstof. l ml omvat ongeveer 28 druppels; per ml bevat Otalgan 6,3 mg lidocainehydrochloride."
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik geloof er geen reet van dat je niets gebruikt hebt trouwens, als ik zo eens door je geschiedenis lees.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."