#1
KoxBox zei:Dat lijkt me niet echt sarcastisch bedoeld.
Nee, ik twijfelde ook al toen ik het postte :P Heb het even aangepast
KoxBox zei:Dat lijkt me niet echt sarcastisch bedoeld.
Yezzz, listen to the lord of sarcasm.Sublimo zei:KoxBox zei:Dat lijkt me niet echt sarcastisch bedoeld.
Nee, ik twijfelde ook al toen ik het postte :P Heb het even aangepast![]()
KoxBox zei:Yezzz, listen to the lord of sarcasm.Sublimo zei:KoxBox zei:Dat lijkt me niet echt sarcastisch bedoeld.
Nee, ik twijfelde ook al toen ik het postte :P Heb het even aangepast![]()
![]()
Fidge zei:Uhhmm, ik waag een poging.
Speed is een sulfaat-verbinding en daarmee een zout en zout trekt vocht aan!!!
Sublimo zei:Fidge zei:Uhhmm, ik waag een poging.
Speed is een sulfaat-verbinding en daarmee een zout en zout trekt vocht aan!!!
Niet in die mate. Amfetamine sulfaat is inderdaad een zout, maar je kunt dat rustig op een papier laten liggen lijkt mij.
W.F.L. zei:Sublimo zei:Fidge zei:Uhhmm, ik waag een poging.
Speed is een sulfaat-verbinding en daarmee een zout en zout trekt vocht aan!!!
Niet in die mate. Amfetamine sulfaat is inderdaad een zout, maar je kunt dat rustig op een papier laten liggen lijkt mij.
Dit zei ik ook al. Volgens mij is amfetaminesulfaat wel degelijk hygroscopisch. De pasta in elk geval wel (door de alcoholen). Met het zout zelf valt het wel mee geloof ik, als je het op een droge plaats legt droogt het wel. Als mijn pep nog een beetje vlokkig is/vochtig houd ik altijd wat lucht in het zakje en dan droogt hij wel.
En dat je het op papier kunt laten drogen is nogal logisch want papier absorbeert vocht. Dus dat droogt de speed uit. Moet je wel mee opletten want speed die uitdroogt verliest aan %.
Beanhead zei:Aan versnijdingsmiddelen is het bij die speed geen probleem hoor, wees daar maar zeker van![]()
Sublimo zei:Waarom wordt het hygroscopisch door de alcoholen ? En hoezo doen ze alcoholen erbij ? (Ik ken niet veel van de manier waarop ze speed maken, dacht eigenlijk gewoon dat ze amfetamine-sulfaat versneden met iets anders).
W.F.L. zei:Sublimo zei:Waarom wordt het hygroscopisch door de alcoholen ? En hoezo doen ze alcoholen erbij ? (Ik ken niet veel van de manier waarop ze speed maken, dacht eigenlijk gewoon dat ze amfetamine-sulfaat versneden met iets anders).
De alcoholen die gebruikt worden als oplosmiddelen bij de productie van amfetaminesulfaat blijven achter in de pasta. Die alcoholen zijn hygroscopisch. Goeie pasta is ook niet versneden maar gewoon niet gedroogd.
Sublimo zei:W.F.L. zei:Sublimo zei:Waarom wordt het hygroscopisch door de alcoholen ? En hoezo doen ze alcoholen erbij ? (Ik ken niet veel van de manier waarop ze speed maken, dacht eigenlijk gewoon dat ze amfetamine-sulfaat versneden met iets anders).
De alcoholen die gebruikt worden als oplosmiddelen bij de productie van amfetaminesulfaat blijven achter in de pasta. Die alcoholen zijn hygroscopisch. Goeie pasta is ook niet versneden maar gewoon niet gedroogd.
Weer wat bijgeleerdIk ken amfetamine-sulfaat alleen maar als puur poeder, daarvan wist ik zeker dat het niet versneden was. Puurder dan dat kon het niet, dus daarom vroeg ik mij dat af van die alcoholen.
Maar is het niet mogelijk om pasta te mengen met iets anders dan ?
Sublimo zei:W.F.L. zei:http://www.wikipedia.org/wiki/hygroscopy
En welk bestanddeel van speed is hygroscopisch volgens jou ?
Sublimo zei:Beanhead zei:Aan versnijdingsmiddelen is het bij die speed geen probleem hoor, wees daar maar zeker van![]()
Dat wist ik al, die zouten zijn ook niet het probleem lijkt mij. Vroeg mij gewoon af wat de alcoholen erin deden![]()
Want als je amfetamine-sulfaat en lidocaïne HCl hebt hoef je ze toch alleen maar met mekaar te mengen ? Waarom dan alcohol ?
anjin/DHP zei:Het hele zooitje samen staat garant voor een vettige stinkende pasta die wel even tijd nodig heeft om goed te drogen en daarna langzaam weer wat vochtig wordt wanneer je de gedroogde speed niet goed afgesloten bewaard.
Beanhead zei:Hoe kon die ooit slecht zijn.
WFL owned![]()
Weet hij niet gewoon wél hoe je google moet gebruiken?Sublimo zei:Jij weet duidelijk waar je over praat
Mijn mening over jou is herzien![]()
Exceptional Insight zei:Weet hij niet gewoon wél hoe je google moet gebruiken?Sublimo zei:Jij weet duidelijk waar je over praat
Mijn mening over jou is herzien![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."