Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed nachtje op een cd hoesje gelegen

Speed nachtje op een cd hoesje gelegen

54 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi hoi had dus gisteren pep gaan halen en alles op een cd hoesje gelegd, laten drogen en goed verkapt tot het poeder was.

Ben dan uiteindelijk aan mijn dag begonnen en heb het daar op mijn bureau laten liggen en nu ik terug ben merk ik dat mijn speed echt enorm vlokkerig blijft en dat het maar niet te verpoederen valt.

Nu beetje liggen opzoeken op het internet en heb eigenlijk geen flauw benul. Komt dat nu doordat het is uitgedroogd of net door misschien vochtige lucht en dat ik het nu niet fatsoenlijk droog krijgt?

Zuiverheid zit goed daar niet van.

Vind het wel vreemd. Ik zal wel weer iets fout doen :tearsofjoy:

En dan nog een tweede vraag waar ik ook enorm veel tegenstrijdige antwoorden over vind hoe zit het nu eigenlijk met het verlies van potentie? Het heeft er open en bloot gelegen maar me dunkt dat speed toch niet na een nachtje al vervliegt?

Thanks in advance!

Edit: in feite maakt het vrij weinig uit, ik kan nog steeds bommetjes nemen maar ik prefereer snuiven. En ik vind het gewoon raar.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met de potentie zal niks mis zijn na 1 dag, wat ik wel merk is dat t snel achteruit gaat als het langere tijd te dicht bij de verwarming ligt. Die vlokkerigheid ken ik wel, is normaal volgens mij. De meeste goede pep die ik heb gehad was vrij vlokkerig. Misschien dat ie bij jou nog een beetje vochtig is, zo niet zal die vlokkerigheid waarschijnlijk blijven. Wat ik altijd doe is gewoon lang hakken, tot het enigszins snuifbaar is :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Sjeik zei:
Met de potentie zal niks mis zijn na 1 dag, wat ik wel merk is dat t snel achteruit gaat als het langere tijd te dicht bij de verwarming ligt. Die vlokkerigheid ken ik wel, is normaal volgens mij. De meeste goede pep die ik heb gehad was vrij vlokkerig. Misschien dat ie bij jou nog een beetje vochtig is, zo niet zal die vlokkerigheid waarschijnlijk blijven. Wat ik altijd doe is gewoon lang hakken, tot het enigszins snuifbaar is :P
Klik om te vergroten...

Mja ik hak maar wat en probeer dan een lijntje te leggen maar klontert weer samen. Ach maakt niet uit is nog snuifbaar maar zou liefst gewoon poedertje hebben

Thanks!
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
speed trekt ook vocht aan,dus misschien is het gewoon water.
maar als je het met een bankpasje helemaal uitstrijkt op een stuk glas of een spiegel droogt het ook niet??
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed trekt geen vocht aan.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan weet ik niet hoe het soms ineens terug vochtig wordt, maar dat doet het allessinds toch wel.

En dr. Gonzo ik heb het platgedaan en het meeste bleef dan ook gewoonweg aan mijn bankpasje plakken, daarna proberen poeder van te maken maar het klontert gewoon terug samen.

Ach maakt niet uit het zal uiteindelijk wel weer droog woorden :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toch niet weer koffie overheen gegooid hè?

Beanhead zei:
Dan weet ik niet hoe het soms ineens terug vochtig wordt, maar dat doet het allessinds toch wel.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook wel eens gehad hoor. Dat het zo asociaal nat was dat het met geen mogelijkheid te drogen was. Zestig procent uitdrooggewicht is een bitch.

Beanhead zei:
En dr. Gonzo ik heb het platgedaan en het meeste bleef dan ook gewoonweg aan mijn bankpasje plakken, daarna proberen poeder van te maken maar het klontert gewoon terug samen.
Klik om te vergroten...
Druk het eens tussen wat papier. Bij voorkeur toiletpapier met kussentjes voor betere vocht opname!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beanhead zei:
Slim :grin:

Thanks for the tip Exceptional!
Klik om te vergroten...

Daarom is hij dus een mod geworden.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee ik wil het gewoon drogen heb gisteren al puntje gehad, die pep is voor onderweg naar de meet en daar :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daar gaat je pep, en je had er nog wel zo'n zin in !
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn pep is ook zeik en zeik nat, maar binnen een uur is het kurk en kurk droog. :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
De speed wint, ik geef op :tearsofjoy: dat ie maar op zichzelf droogt!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
www.wikipedia.org/wiki/hygroscopy
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#14
speed freet heel je cd hoesje weg :tongueout:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Junk Deluxe zei:
speed freet heel je cd hoesje weg :tongueout:
Klik om te vergroten...
Leer eens Nederlands vriend.
D
DonJonLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik had laatst ook dat ik mijn pep echt goed had laten drogen en deed het toen in het zakje
toen ik het wilde gaan gebruiken ik denk 3 uur later ofzo toen was hij weer helemaal nat
maar zo'n zakje (zegmaar zelfde als waar je wiet in stopt) dat is toch gewoon luchtdicht of heeft dat er niets mee temaken
het was iig weer helemaal papperig
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Junk Deluxe zei:
speed freet heel je cd hoesje weg :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja ja.

Olle
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Junk Deluxe zei:
speed freet heel je cd hoesje weg :tongueout:
Klik om te vergroten...
Nee
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je speed met je blote handen oppakt dan vreet het los door je huid heen man!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Beanhead zei:
Als je speed met je blote handen oppakt dan vreet het los door je huid heen man!
Klik om te vergroten...

Ik heb toch wel eens jeuk gekregen van folie waar natte speed op gezeten had. :flushed:

Maar ja, dat is niet de speed maar iets anders.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."