#1
Hoi hoi had dus gisteren pep gaan halen en alles op een cd hoesje gelegd, laten drogen en goed verkapt tot het poeder was.
Ben dan uiteindelijk aan mijn dag begonnen en heb het daar op mijn bureau laten liggen en nu ik terug ben merk ik dat mijn speed echt enorm vlokkerig blijft en dat het maar niet te verpoederen valt.
Nu beetje liggen opzoeken op het internet en heb eigenlijk geen flauw benul. Komt dat nu doordat het is uitgedroogd of net door misschien vochtige lucht en dat ik het nu niet fatsoenlijk droog krijgt?
Zuiverheid zit goed daar niet van.
Vind het wel vreemd. Ik zal wel weer iets fout doen![:tearsofjoy:]()
En dan nog een tweede vraag waar ik ook enorm veel tegenstrijdige antwoorden over vind hoe zit het nu eigenlijk met het verlies van potentie? Het heeft er open en bloot gelegen maar me dunkt dat speed toch niet na een nachtje al vervliegt?
Thanks in advance!
Edit: in feite maakt het vrij weinig uit, ik kan nog steeds bommetjes nemen maar ik prefereer snuiven. En ik vind het gewoon raar.
Ben dan uiteindelijk aan mijn dag begonnen en heb het daar op mijn bureau laten liggen en nu ik terug ben merk ik dat mijn speed echt enorm vlokkerig blijft en dat het maar niet te verpoederen valt.
Nu beetje liggen opzoeken op het internet en heb eigenlijk geen flauw benul. Komt dat nu doordat het is uitgedroogd of net door misschien vochtige lucht en dat ik het nu niet fatsoenlijk droog krijgt?
Zuiverheid zit goed daar niet van.
Vind het wel vreemd. Ik zal wel weer iets fout doen
En dan nog een tweede vraag waar ik ook enorm veel tegenstrijdige antwoorden over vind hoe zit het nu eigenlijk met het verlies van potentie? Het heeft er open en bloot gelegen maar me dunkt dat speed toch niet na een nachtje al vervliegt?
Thanks in advance!
Edit: in feite maakt het vrij weinig uit, ik kan nog steeds bommetjes nemen maar ik prefereer snuiven. En ik vind het gewoon raar.