Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbommetje van lange vloe of capsule vullen

bommetje van lange vloe of capsule vullen

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is 'beter'?
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
unique zei:
Wat is 'beter'?
Klik om te vergroten...

Capsule natuurlijk, maar als je daar niet aan kan komen is een vloeitje net zo makkelijk. Ik kan alleen die vloeitjes niet zo makkelijk doorslikken en het is me wel eens gebeurd dat zo'n vloeitje openging voor ik hem had doorgelislikt. Is niet fijn..... :kots:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mike zei:
het is me wel eens gebeurd dat zo'n vloeitje openging voor ik hem had doorgelislikt. Is niet fijn..... :kots:
Klik om te vergroten...
:grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewone kleine vloei is oke maar probeer caps te regelen, das veel beter
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Capsules geeft apotheek meestal gratis aan mij omdat het niets kost.(100stk 2,50)
Kom altijd binnenlopen met 'maatje 3 capsules als vorige keer' want je treft wel eens andere.
Ze hebben geen capsules die groot zijn voor iets van 110mg krijg je erin en gaan niet groter dus niet (meer) voor me bestemd.

Internetwinkels hebben ook gewoon dus regelen kost geen moeite.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Krijg je niet de vraag in de apotheek waarom je die nodig hebt?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jawel soms,antwoord heb ik klaar.
Een apotheek heeft geweigerd wel is.
Daarom ben ik blij met de vaste spot.
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik dacht ook capsule beter is. maar waarom dan? Ik hoorde dat bij een capsule het geleidelijker gaat. Maar als dat ding open gaat is het open. Hoe kan het dan geleidelijk gaan?

Waarom is het beter? Let me know :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Capsules vind ik fijner en is volgens mij ook minder slecht. Maar wat maakt het uit, wat erin zit is toch slechter. :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
unique zei:
Ja ik dacht ook capsule beter is. maar waarom dan? Ik hoorde dat bij een capsule het geleidelijker gaat. Maar als dat ding open gaat is het open. Hoe kan het dan geleidelijk gaan?

Waarom is het beter? Let me know :)
Klik om te vergroten...

Stop zo'n capsule leeg in je mond, dan voel je wel hoe snel een capsule verteerd.

't Slaat alle 2 even hard, niet hard of wat dan ook in. Gewoon gelijk.
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kunt de capsules ook gewoon in (de meeste) smartshops halen, sinds ik ze heb ontdenkt zweer ik bij die dingen. Zou niet weten of het sneller "oplost" als een vloeitje, maar het is volgens mij allebei binnen no-time weg zodra het in je maagzuur ligt te kwakken..
Wat ik persoonlijk véél beter vindt aan capsules is dat ze naar mijn idee véél beter slikken. Voorheen maakte ik ook mijn bommetjes van vloei, maar merkte altijd op dat, hoe later het werd (en dus hoe meer ik geslikt had), des te moeilijk het slikken ging, zo'n vloeitje blijft ook makkelijker ergens in je mond plakken dan een capsule.
Bij een bommetje had ik ook altijd een slok drinken nodig om hem als het ware "mee te slepen" mijn slokdarm in. Een capsule slik in moeiteloos droog (tuurlijk neem je dan nog wel een paar goede slokken, maar mijn punt is dat het slikken gewoon veel soepeler gaat)
Ben zelfs zó tevreden met die dingen dat ik soms ook nog wel 'ns m'n pilletjes in tweeën breek en dat in een capsule stop! :P
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben al blij als ik een vloeitje heb soms hoor....
Ik heb nog wel eens bommetjes "moeten" improviseren en dat werd helaas een wc-papiertje.... Ach, dat maagzuur brandt door alle versies in no time heen :).

Maar goed, nu heb ik ook maar capsules in huis, nu nog op tijd bedenken of ik mn dex of mn levo mee wil gaan nemen, en dan op tijd drogen of in een capsule knallen. Ik ben helaas alleen van zoiets 5 minuten voor vertrek bedenken :/.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Capsules zijn gemaakt om op te eten. Vloeipapier niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."