#1
Ik hou er vooral van om kaarten te rangschikken, volgens kleur enzo
Tot grote ergernis van diegenen die uiteindelijk met die kaarten willen gaan spelen^^"
Tot grote ergernis van diegenen die uiteindelijk met die kaarten willen gaan spelen^^"