Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstackers?

stackers?

24 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heeft iemand ervaringen met stackers? wat ik me afvraag de afval efecten van speed bevielen me bestwel.. alhoevel de negatieve geestelijke ( angstervaringen hebben me er vanaf geholpen.. nu vroeg ik me af of stackers puur lichaamlijk werken? en je er geen psygose ofzo aan over kunt hou den?

hoop op een reactie :flushed:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ook wel aardig wat ervaring mee opgedaan in de tussentijd.
De afkick is idd minder, maar je moet wel oppassen. Je kan snel net iets te veel pakken. Zeker als je pep gewend bent. En dan kun je nog een stuk meer paranoia van worden. Vooral met de hartkloppingen die nogal gepaard gaan met stackers.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
para?op welk gebied? van angst ??
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#4
welke stackers bedoel je?
de oude die eigenlijk niet meer te krijgen zijn?
want er zijn nu nieuwe in de verkoop,maar dat=bende.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja echt wel.
Vooral op hoe je lichaam reageert op de stackers. omdat je nogal wat gewend bent zul je zeker niet te zuinig aan doen, om toch een flinke kick te krijgen. Maar door te veel te pakken, gaat je lichaam juist heel vreemd reageren.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#6
In de nieuwe stackers zit geen efedrine meer, dat mat niet meer denk ik.... Bij de apotheker in Belgie kun je nog wel efedrine krijgen zonder voorschrift, dus geen reden meer om nog stackers te kopen denk ik...

Zelf moet ik er niks van weten, slecht voor hart eigenlijk...
b
belgiumpartycrasherLid
01-01-2024, 00:00
#7
als "domme" belg

WTF zijn stackers???

grtzzz
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ephedra pillen waardoor je kan afvallen. De ephedra variant is al een tijdje in Nederland verboden.
b
belgiumpartycrasherLid
01-01-2024, 00:00
#9
mathijs zei:
Ephedra pillen waardoor je kan afvallen. De ephedra variant is al een tijdje in Nederland verboden.
Klik om te vergroten...

speedpillen, gelijk wij ze hier noemen? of is dat nog iets anders??
want die kan je hier nog wel vinden zenne, die speedbolle...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er zit in stackers geen speed hoor. Er zit ephedra in.
l
lieky speedfreakyLid
01-01-2024, 00:00
#11
kzou zegguh probeer het
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#12
denk niet dat je van efedra een psychose kan overhouden.. of je moet toevallig heel veel aanleg hebben voor een psychose, of heél weinig slapen.
Je kan er wel hart kwalen aan overhouden
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#13
stackers

Ik heb het wel es gebruikt... je kunt ze in verschillende mate krijgen (begin met de laagste omdat je lichaam moet wennen anders kun je je ook minder lekker gaan voelen dat had ik)! Je moet er veel bij bewegen dan krijg je goed resultaat en dat is niet moeilijk want je krijgt veel energie ...je verbranding gaat dubbel snel werken zonder snel moe te worden dus aan te raden bij fitniss of een andere sport. Ik heb het gedaan en verbaasde me over mijn conditie haha :mrgreen: En ik viel hierdoor ook veel af in korte tijd. Dit is gezonder en je combineert zo je eigen kracht met een hulpmiddel die minder slecht is dan speed! Je zult zien. Het kost ongeveer 10 euro dan heb je een klein potje met circa 15 pillen ongeveer dat was toen wel zo jaartje terug! SUCCES :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
je kan van ephedra misbruik net zo goed een psychose overhouden als aan speed misbruik hoor. Het verschilt volgens mij niet zo gek veel van elkaar. :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
mathijs zei:
je kan van ephedra misbruik net zo goed een psychose overhouden als aan speed misbruik hoor. Het verschilt volgens mij niet zo gek veel van elkaar. :wave:
Klik om te vergroten...

ik ben een grootverbruiker geweest van ephedra (in de vorm van stackers en yellowcpa) ik nam ze elke avond met een jointje. Ik heb er nix "raars'' aan overgehouden. Maar ik spreek voor mezelf en weet niet wat t met andere dee/doet.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm ok. Dan trek ik het allemaal weer in.
's avonds ephedra...kon je dan nog wel pitten?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja gebeurt ook nog wel hoor :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
mathijs zei:
Hmm ok. Dan trek ik het allemaal weer in.
's avonds ephedra...kon je dan nog wel pitten?
Klik om te vergroten...

ik ging in die tijd (nu zo'n 1,5 /2 jaar geleden) elek avond pas rond een uur of 3 naar bed. was s'ochtends wel brak. Maar ik had er niet zo'n last van als nu met xtc en dan gaan slapen.
l
lieky speedfreakyLid
01-01-2024, 00:00
#19
mathijs zei:
Ja gebeurt ook nog wel hoor :P
Klik om te vergroten...
:grin:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
bij veel smartshops hebben ze nog de supercaps pillen onder de toonbank. ik vind ze wel lekker af en toe maar lang niet zo prettig effect geven als speed. 2 of 3 caps in de ochtend en je hebt inderdaad weinig trek meer en veel energie . als je later bij neemt dan wordt ik er altijd een beetje misselijk van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."