#1
Scorp zei:En heeft er iemand een idee van over hoe het in Belgie zit? Dat zal wel weer net zoals in Nederland alleen iets erger zijn zeker...
Daar durf ik je niks over te vertellen, probeer 't eens met google?
Scorp zei:En heeft er iemand een idee van over hoe het in Belgie zit? Dat zal wel weer net zoals in Nederland alleen iets erger zijn zeker...
geen gevolgenChaincells zei:En als je als minderjarige een leeg sealtje heb?
Maar jij leeft dan ook in je eigen wereldje.KAKKEN zei:hier word je doodgeslaan daarvoor, ik heb speed en hasj hahaha
Chaincells zei:Ik koop het per gram, dus halve gram.. is een beetje raar vind ik.
Maar het komt er op neer dat je het gewoon mag gebruiken in NL? (zolang je geen auto rijd o.i.d.)
Harderstyles zei:Chaincells zei:Ik koop het per gram, dus halve gram.. is een beetje raar vind ik.
Maar het komt er op neer dat je het gewoon mag gebruiken in NL? (zolang je geen auto rijd o.i.d.)
Ja, het komt erop neer dat je het mag gebruiken, maar eigenlijk niet in bezit mag hebben. Je mag dus onder invloed zijn maar je mag (eigenlijk) niks op zak hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."