Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiven

Snuiven

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon rustig, verspreid het beter lijkt me en blijft het beter in je neusslijmvlies ipv dat het naar je mond toe druipt. Er zit genoeg vacuum als je het goed doet.

@ flameon, dan kan je beter wel wat zout toevoegen, is minder pijnlijk en beter voor de neusslijmvliezen.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is dit dan de eerste of 1 vd eerste keren dat je pep snuift?
iig met snuiven kan weinig misgaan lijkt me..

Te hard is bij meestal: als een raket door de keel in na al het slijmvlies te missen, en dus als het ware een bommetje hebt gesnoven..
Mocht het 1 van je eerste keren zijn dan merk je meestal (bij goede pep vaak) wel dat je na een paar centimeter toch ff de handrem erop moet doen vanwege de hete temperaturen in je neus..

Te zacht snuiven kan eigenlijk niet..of het moet halverwege je snuifbuis alweer omlaag gevallen zijn. In dat geval kun je denk ik beter naar de sportschool of dokter :rolleyes:

Dus gewoon een keer goed snuiven en daarna je neus een paar keer flink ophalen net als je zou doen bij gebrek aan een zakdoek als je verkouden bent
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon snuiven je merkt t van zelf wel. er is geen echte ''snuif-techniek''
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zeg altijd : "Niet door het buisje blazen" en dan zeggen ze "joh, dat weet ik toch ook wel" en vervolgens blaast de helft van die mensen de speed weg.
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#5
clockcable zei:
Ik zeg altijd : "Niet door het buisje blazen" en dan zeggen ze "joh, dat weet ik toch ook wel" en vervolgens blaast de helft van die mensen de speed weg.
Klik om te vergroten...

Zo'n herkenbare situatie,
op een feestje ooit een klein beetje pep bemachtigd.
Daarna gaan snuiven, héél veel zin erin,
blaast m'n lief bijna al de pep weg -____-"

I was like.... AAAAAAARRRRG!!!
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Herken het wegblazen van mn pep ook nog wel ja als onervaren gebruiker,, En het was nog niet eens van mij, wat baalde ik toen het gebeurde. Gelukkig konden ze er wel om lachen :)
Tegenwoordig let ik er niet eens meer op.

@ m0na1s :

Zie het als je neus ophalen als je een loop neus hebt,
alleen wel jammer dat nu je neus nogal "dreug" is/was.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je neus en de pep beiden droog zijn moet je zo hard/zacht snuiven dat je het nét niet hoort. Stealth snuiven :rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahaha dat ik speed wegblaas gebeurt me nog steeds vaak zat eigenlijk :grin:
k
knowwhatyoudoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn ervaring(en wat ik vaak hoor en zie) is dat als je ''hard'' snuift dat je sneller of bijna altijd een doorschieter krijgt, daarom snuif ik wat rustiger aan en heb nooit last van doorschieters of smerige smaak in me mond...
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat inmiddels al een paar keer gezegd is, dat je eerder te hard dan te zacht snuift, is helemaal waar. De eerste paar keer joeg ik het zo hard mogelijk mijn neus in (in de angst dat het er zo weer uit zo flikkeren) en dan heb je, én hogere hoevelheden nodig én het duurt langer voordat het inslaat (waardoor je, of ik tenminste, de neiging krijgt om eerder bij te nemen dan nodig is). Gewoon rustig 'inademen' dus.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Hahaha dat ik speed wegblaas gebeurt me nog steeds vaak zat eigenlijk :grin:
Klik om te vergroten...

|Dan ben je je speed zat ja

Ik nooit trouwens :hearteyes:
m
mephe4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow toch weer iets geleerd hier.. ik snoof altijd best hard en daarna heel vaak me neus ophalen.
vandaar dat die rush bij mij altijd zo snel was uitgewerkt vergeleken met mijn vrienden. ik voelde het ook altijd in me keel naar beneden lopen ik dacht dat het normaal was maarja..

Thnxx voor de Tip!! :rock:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#13
En ja hoor, een gram speed gehaalt, onoplettend zuchten, weg 800 mg. :confused: :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jezus wat loop je dan ook als een gek te blazen als je bijna een gram wegblaast :tearsofjoy:
Och, voor de prijs van een gram heb je net 2 bier dus dat valt ook weer reuze mee.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dus als 1 van je beste vrienden na jou een nakkie neemt, die je natuurlijk ff voor hem klaar heb gelegd, dan mag hij je snuifbuis niet gebruiken? :tearsofjoy:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
m0na1s zei:
En ja hoor, een gram speed gehaalt,
Klik om te vergroten...
Voor 1 gram ga ik de deur niet uit hoor..
En m'n dealert trouwens ook niet :P

Dus altijd voorbereid zijn en genoeg inslaan de volgende keer..Mocht je weer vergeten of je nou moest snuiven of blazen :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een fatsoenlijk snuifbuisje kopen in de smartshop maakt ook al een enorm verschil. Handig in gebruik, kost maar 5e, en je kunt het gemakkelijk steriel maken.

Ikzelf heb een buisje waar zo kleine kop van boven zit, het werkt geweldig ! :hearteyes:

En leen nooit je snuifbuisje uit aan iemand anders, hierdoor kan je namelijk hepatitis C krijgen. :wink:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
En leen nooit je snuifbuisje uit aan iemand anders, hierdoor kan je namelijk hepatitis C krijgen. :wink:
Klik om te vergroten...

Leen je snuifbuis niet uit aan random junks, want de kans bestaat dat ze hepatitis C hebben, een wondje in hun neus hebben en daarmee wat bloed op je snuifbuis smeren en dan kan jij dat weer binnenkrijgen door die buis te gebruiken. Maar al met al is die kans best klein dus als je vriend vraagt of ie ook even dat coole snuifbuisje mag gebruiken moet dat geen probleem zijn*

*afhankelijk van het soort vrienden
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
En hoe weet jij of ze geen hepatites hebben?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#20
Omdat mijn vrienden niet de dingen doen waar je snel hepatitis van krijgt. De kans is er natuurlijk wel, maar die is zo klein dat ik het de moeite niet waard vind om me daar druk om te maken. Je kan ook door de bliksem worden getroffen als je buiten loopt bij wijze van spreken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."