Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen slapen, het waard?

Niet kunnen slapen, het waard?

65 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kwaliteit spul nemen, op tijd doseren, misschien een downer aan het eind van de avond. Ik heb geen last van slapeloze nachten hoor. Mocht ik het te bont maken, dan vind ik het het nog steeds wel waard.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Slapen doe ik wel als ik dood ben. >;o :rock:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vorig weekend toch een flinke tijd niet kunnen slapen, mooi kunnen werken aan een track :rock:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#4
psychopsychedelic zei:
JunkXL zei:
**Slapen is voor apen, kinderen, en bejaarden :wink:
Klik om te vergroten...

eey ff serieus vind je dit niet een beetje een vage opmerking :openmouth: :tearsofjoy:
haha



PEACE**
Klik om te vergroten...


Uhhh laat me denken...: NEE :grin:
Ik daarentegen ben wel vaag :sunglasses:
D
DwaksLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is geen bagger, ik heb nooit sterkere gehad.
Wat ik bedoelde was 2 sleutelpuntjes.. Na 3 uur wat eten en dan slapen. Lukte meestal wel...
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
JunkXL zei:
psychopsychedelic zei:
JunkXL zei:
**Slapen is voor apen, kinderen, en bejaarden :wink:
Klik om te vergroten...

eey ff serieus vind je dit niet een beetje een vage opmerking :openmouth: :tearsofjoy:
haha



PEACE**
Klik om te vergroten...


Uhhh laat me denken...: NEE :grin:
Ik daarentegen ben wel vaag :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dat was al duidelijk. Ik zie de spichten in je avatar.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ouwe die spichten zitten niet alleen in mijn avatar, ze zitten ook in me huis :wink:
Of is het gewoon een plaatselijke regenbui?? :grin:
D
DwaksLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hartkloppingen is niet fijn, dus niet teveel nemen.. Als ik ervoor zorg dat ik mijn laatste snif 3 uur voor het slapen neem, heb ik geen last. Alleen wat vroeg wakker worden.. Effe te pissen en weer doorslapen tot 12 uur.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik vind het t wel waard! vind het wel iets hebben, in je bed gewoon chill liggen en denken aan van alles. Voor mn gevoel rust k dan ook wel. :grin: (volgende dag moet je dan wel niks te doen hebben, want dat is meestal minder chill.)
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dwaks zei:
Hartkloppingen is niet fijn, dus niet teveel nemen.. Als ik ervoor zorg dat ik mijn laatste snif 3 uur voor het slapen neem, heb ik geen last. Alleen wat vroeg wakker worden.. Effe te pissen en weer doorslapen tot 12 uur.
Klik om te vergroten...

Dan heb je of bagger spul of je neem belachelijk weinig. Na een lijn goede speed kun je echt niet 3 uur later al slapen.
Iedereen die wel eens goede speed heeft gebruikt kan dit bevestigen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Klopt, 6-8 uur toch hier.. Zelfs met baggerpep.. :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ah, dat heb ik dan wel gehad ja, als ik 'n erg klein lijntje nam. Maar dan was 't ook 1tje, eens het er meer dan 1 was, werd het wakkerzitten.
H
HardcoreUgchelenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gebruik Speed nu ongeveer een jaar.
Mijn ervaringen met speed zijn:
Op Ground Zero had ik roze pep,maar die bleef vol te zitten met cafeine,ik heb daarvan 2 nachten niet kunnen slapen.
Bij Dominator had ik gewoon witte pep,ik had zo'n 2 uur voordat we met de bus naar huis gingen geen pep meer gebruikt en kon toen ik thuis was heerlijk slapen
Maar zown 80% van de tijd als ik speed op heb,kan ik niet slapen.
maar persoonlijk vind ik het wel waard.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
Albino zei:
Na gisteravond is mijn mening veranderd. Weer pep gehaald sinds 8 maanden. 1,3 gram per persoon. 40% dus niet hele sterke.

Onrustig, iets willen doen maar er valt niks te doen, te erg zin in sex met een verrimpelde ***, en de volgende ochtend vrij duizelig.

Voor mij geen pep meer!
Klik om te vergroten...


ik voel me ook te kut nu ik kon nog altijd niet slapen maar als ik geslapen hebt was t het toch waard.
ik heb een verschrikkelijk dikke avond gehad gisteren.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Icidentieel een nacht overslaan vind ik heerlijk ... maar het moet echt niet dagelijks of wekelijks zijn voor mij. Icidentieel dan blijft het leuk voor mij :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
Icidentieel een nacht overslaan vind ik heerlijk ... maar het moet echt niet dagelijks of wekelijks zijn voor mij. Icidentieel dan blijft het leuk voor mij :grin:
Klik om te vergroten...

behalve dan dat je moet bent maar je kan niet slapen en je krijgt geen hap door je keel maar je moet toch eten (ik weet dat je dit kan trainen maar toch kut blijft t zowieso)
A
AngelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gezien het feit dat ik sowieso een nachtdier ben, en normaliter ook niet echt voor een uur of 5 slaap, vind ik pep het zeker waard om niet te slapen =)

Eerste paar keer had ik er wel moeite mee, maar ik merk nu dat als ik gewoon eten naar binnen forceer snachts/sochtends en veel fruit eet, dat ik eigenlijk ook nog best goed functioneer de day after..

Fruitsuikers doen echt wonderen xD

Mja, on topic dus; duidelijk wel waard!
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is het zeker waard...
En je weet zelf waar je aan begint voor je het binnensmurft. Beetje opletten met je dosis, niet nog een lijntje bijnemen half uur voor je wilt slapen... Hartkloppingen krijg je volgens mij meer door de cafeine dan de speed zelf. En sowieso als je een nieuwe soort hebt, eerst klein beetje proeven om te weten wat het juist geeft.

Hoe meer versneden hoe meer negatieve bijeffecten... Als het totale crap is weggooien en andere fixen. is nu niet dat het stukken van mensen kost en liever dat dan twee dagen totaal fucked up zijn. Goeie speed geeft ook niet zo'n kater dag erop, en kun je meestal toch iets eten. niet zoveel als anders maar toch wel iets. Droog eten vermijden, vers fruit met veel sap (druiven, pechen...) gaat redelijk vlot binnen.

En als je toch wilt slapen, niet beginnen smoren, droog je nog meer van uit en werking valt bijna compleet weg in je speedroes. Best benzo nemen of zware pijnstiller (dolzam, tramadol, tradonal...)

Het bovenstaande is mijn mening, zonder enige wetenschappelijk of professionele waarde.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
knolselderij zei:
Flameon zei:
Icidentieel een nacht overslaan vind ik heerlijk ... maar het moet echt niet dagelijks of wekelijks zijn voor mij. Icidentieel dan blijft het leuk voor mij :grin:
Klik om te vergroten...

behalve dan dat je moet bent maar je kan niet slapen en je krijgt geen hap door je keel maar je moet toch eten (ik weet dat je dit kan trainen maar toch kut blijft t zowieso)
Klik om te vergroten...

Inderdaad jezelf gewoon verplichten om te eten en vitaminedrankje ofzo te drinken.
Dan voel je je vaak al een stuk beter
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#20
kan nooit slapen de dag daarna :grin:
overlaatst wel keertje goeie streep keta gesnoven en jointje gesmoord en toen ben ik toch een 3uurtjes in slaap geraakt. maar daarna weer wakker geworden en klaarwakker:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."