#1
Kwaliteit spul nemen, op tijd doseren, misschien een downer aan het eind van de avond. Ik heb geen last van slapeloze nachten hoor. Mocht ik het te bont maken, dan vind ik het het nog steeds wel waard.


psychopsychedelic zei:JunkXL zei:**Slapen is voor apen, kinderen, en bejaarden![]()
eey ff serieus vind je dit niet een beetje een vage opmerking![]()
![]()
haha
PEACE**
JunkXL zei:psychopsychedelic zei:JunkXL zei:**Slapen is voor apen, kinderen, en bejaarden![]()
eey ff serieus vind je dit niet een beetje een vage opmerking![]()
![]()
haha
PEACE**
Uhhh laat me denken...: NEE![]()
Ik daarentegen ben wel vaag![]()
Dwaks zei:Hartkloppingen is niet fijn, dus niet teveel nemen.. Als ik ervoor zorg dat ik mijn laatste snif 3 uur voor het slapen neem, heb ik geen last. Alleen wat vroeg wakker worden.. Effe te pissen en weer doorslapen tot 12 uur.
Albino zei:Na gisteravond is mijn mening veranderd. Weer pep gehaald sinds 8 maanden. 1,3 gram per persoon. 40% dus niet hele sterke.
Onrustig, iets willen doen maar er valt niks te doen, te erg zin in sex met een verrimpelde ***, en de volgende ochtend vrij duizelig.
Voor mij geen pep meer!
Flameon zei:Icidentieel een nacht overslaan vind ik heerlijk ... maar het moet echt niet dagelijks of wekelijks zijn voor mij. Icidentieel dan blijft het leuk voor mij![]()
knolselderij zei:Flameon zei:Icidentieel een nacht overslaan vind ik heerlijk ... maar het moet echt niet dagelijks of wekelijks zijn voor mij. Icidentieel dan blijft het leuk voor mij![]()
behalve dan dat je moet bent maar je kan niet slapen en je krijgt geen hap door je keel maar je moet toch eten (ik weet dat je dit kan trainen maar toch kut blijft t zowieso)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."