Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie is ze alweer tegen gekomen? En houd er ook zo van?

Wie is ze alweer tegen gekomen? En houd er ook zo van?

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
ENJOY :hearteyes:
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb mijn ernstige twijfels bij het beter opgenomen worden via de maag
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beanhead zei:
liever speed om te snuiven
Klik om te vergroten...

Ja ik snuif niet zo graag speed, 1 ik kom erg moeilijk aan goede speed.
Heb dan wel middels een kennis nu gehoord dat hij weer eindelijk een keertje 70% speed heeft, maar ik hou het wel bij deze rondjes om te beginnen.
Als het net zo inwerkt als vroeger dat je naar de supermarkt rent voor een treetje sportlife dan weet ik dat het goed zit.:)
Wil ik weer helemaal me jeugd in, dan zal ik ergens een nintendo 8bit moeten regelen met duckhunt :grin:
Speedpillen + Duckhunt met een vleugje sportlife is de bom. :rockband:
Zowiezo is 110mg werkzame amphetamine in één pil best een behoorlijke dosis. :hearteyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Witte Mitshibitshi , was opzoek naar pillen met MDMA maar zat speed in. En na 6 pilletjes was ik uh aardig van de kaart.
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#5
waarom zou je willen slikken? snuiven is da bomb
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#6
engebelg zei:
waarom zou je willen slikken? snuiven is da bomb
Klik om te vergroten...

Sorry maar dat is een persoonlijk iets.
Als je amphetamine slikt word het veel beter opgenomen, en ook de inslag cq effect is langer en heftiger.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
engebelg zei:
waarom zou je willen slikken? snuiven is da bomb
Klik om te vergroten...
Daar heb je wel een hele goede reden..

@TS

Goede pillen met amfetamine vinden is veel moeilijker dan goede amfetamine sulfaat vinden. Als je eenmaal een goede dealer hebt gevonden haal je gewoon een bal. 73% is de max en boven de 50% is makkelijk te vinden, en als het eronder ligt neem je toch gewoon wat meer. Een minder percentage hoeft niet te betekenen dat je een minder effect krijgt, gewoon iets meer net als bier en rum. En je slikt toch dus dan maakt percentage nog minder uit.
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snap je wel maar ik ben iemand die graag doet waar hij zich goed bij voelt.
En bedoel als ik me handen kan leggen op tabletten die 110mg werkzame amphetamine bevatten; wat ik een behoorlijke dosis vind waar je wel goed uit je plaat van gaat, dan doe ik dat liever.
Bedoel ik vind dat de perfecte dosis geen gelul met capsules vloetjes en weet ik wat.
gewoon 1tje pakken en erin en gaan,makkelijk zat toch:)
:hearteyes:
Zo met een half uur ga ik hem toch nemen :P
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#9
maar laat ons binnen 2 uurtjes wel es weten hoe je je voelt ok? :mrgreen:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
engebelg zei:
waarom zou je willen slikken? snuiven is da bomb
Klik om te vergroten...

Waarom zou je willen snuiven? slikken is de bom.
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou medeboarders,
Hij is onderweg naar me maag....

To be continued :hearteyes:
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
engebelg zei:
waarom zou je willen slikken? snuiven is da bomb
Klik om te vergroten...

Waarom zou je willen snuiven? slikken is de bom.
Klik om te vergroten...

nou mijn maag is al naar de ruk na 2 koppen koffie, ik wil niet weten wat een S bommetje doet...
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ok :grin:
Ja...
Beukend gewoon, is behoorlijk hard ingeslagen, heb de ouderwetse rillingen over me helelijf.
Een flinke rush, en ook nog eens een knikkers die ik allang niet zo groot heb gezien in me kop.
Begin ook al goed te kouwen ervan.
Wat me opvalt is dat hij toch erg hard geslagen was deze pil maar toch heel snel inwerkt.
Ik ben tot op dit moment heel erg content hiermee. :tearsofjoy:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klinkt als MDMA, geen speed. :P
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sadpanda zei:
Klinkt als MDMA, geen speed. :P
Klik om te vergroten...

Haha, nee!
Dit is degelijk speed, en tevens getest door de kliniek :wave:
Erg goed, krijg zin om iets te gaan doen:(
Hmm wie doet er mee? :rock:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Moet je anders naar medische grijpen?

Vind je hier in de omstreken geen pillen zoals adderal? Gemixte amfetaminezouten. Dus gewoon speed maar dan in pilvorm. Medisch. Dus je bent écht zeker :)

Of gewoon dex in pilvorm.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#17
mijn laatste speedpil bleek toch een meth pil te zijn : 3 mg meth met 12 mg mdma.
dus dropte ik net maar wat gedroogde 66% dexpep uit de grote zak van sinterklaas.

:hearteyes:

that is how it is man ya man ....
we freak early until late night

one people one nation !!
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou het is me in ieder geval een zeer goede ouderwetse speedpil:)
Ben nog steeds wakker heel wat uren later.
Nee ik ben niet moe, en voel me ook niet op.
Heb net heerlijk gegeten en ga zo lekker even paar uurtje het vondelpark in:)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Liesette zei:
mijn laatste speedpil bleek toch een meth pil te zijn : 3 mg meth met 12 mg mdma.
dus dropte ik net maar wat gedroogde 66% dexpep uit de grote zak van sinterklaas.

:hearteyes:

that is how it is man ya man ....
we freak early until late night

one people one nation !!
Klik om te vergroten...

Holy fak

hebbe hebbe

meth versterkt die serotogene werking zoiezo, wat een krachtige stimulantenpil :hearteyes:
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beanhead zei:
Liesette zei:
mijn laatste speedpil bleek toch een meth pil te zijn : 3 mg meth met 12 mg mdma.
dus dropte ik net maar wat gedroogde 66% dexpep uit de grote zak van sinterklaas.

:hearteyes:

that is how it is man ya man ....
we freak early until late night

one people one nation !!
Klik om te vergroten...

Holy fak

hebbe hebbe

meth versterkt die serotogene werking zoiezo, wat een krachtige stimulantenpil :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Ik heb ook me handen op dat spulletje kunnen leggen.
Alleen nog niet de ballen gehad om het uit te testen:)
Ziet er wel erg goed uit.
:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."