#1
KoxBox zei:-tomz0r zei:weer een pil genomen. al 3 weken achter elkaar blauwe yingyangs maar echt sorry dat ik hier zo loop te kutten of df ik vin jullie echt lief ook al maak ik julliemecpresd belacvhelijk soms ik vind julliemecugenlijk heel lief echt ik hou van jukllie ook al zijn jullie soms autist en kan ik daar eigenlijk echtb niet tegen. jullie zijn lief echt
KoxBox zei:Pff, echt bedankt dat je me zoveel kansen geeft!
Echt sorry dat ik maar blijf gaan, ik ga er echt op letten nu.
Een ban zou ik niet aankunnen (letterlijk) dus dat is wel een motivatie.
Had niet verwacht dat je zo vergevingsgezind zou zijn..
Excuses als je deze PB ziet als te furr gaand, well blame the alcohol!![]()
Nee, serieus nu! Ik ga er echt op letten, ik zou niet meer zonder dit forum kunnen en ergens heb ik het gevoel dat je dat wel weet. En dat je me daarom nog geen ban hebt gegeven.![]()
...
KoxBox zei:Jaja, vorm maar een front tegen mij. Blijkbaar is dat wat jullie doen tegen mensen die jullie niet kunne verdragen. En dat heeft niets te maken met het discussie voeren.
Dat is me al veel eerder opgevallen.
Dit heeft wel met de discussie te maken; ik reageer op jou (en Tom) omdat jullie een andere mening over iets hebben dan ik, lijkt me logisch?.
Of houd jij discussies met mensen die het altijd allemaal met elkaar eens zijn?
KoxBox zei:En dat is geen persoonlijke aanval?
Heb jij wat tegen domme mensen?
KoxBox zei:Ik vraag me eigenlijk af wat ik jullie misdaan heb...
Blijkbaar wordt het jullie teveel als iemand hier meer post dan jullie.
Helemaal niets, ik probeer gewoon een discussie te voeren.
& wát?