Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed om sociale remmingen tegen te gaan?

Speed om sociale remmingen tegen te gaan?

161 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
Blijkbaar wordt het jullie teveel als iemand hier meer post dan jullie.
Klik om te vergroten...
Ik heb veel meer posts dan jij. Mijn penis is zo veel groter.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
-tomz0r zei:
KoxBox zei:
-tomz0r zei:
weer een pil genomen. al 3 weken achter elkaar blauwe yingyangs maar echt sorry dat ik hier zo loop te kutten of df ik vin jullie echt lief ook al maak ik julliemecpresd belacvhelijk soms ik vind julliemecugenlijk heel lief echt ik hou van jukllie ook al zijn jullie soms autist en kan ik daar eigenlijk echtb niet tegen. jullie zijn lief echt
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Wat zei ik? Persoonlijke aanval. Yeah, ik ken domme mensen toch zo goed! :sunglasses:
Klik om te vergroten...
En dat is geen persoonlijke aanval?
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Jaja, vorm maar een front tegen mij. Blijkbaar is dat wat jullie doen tegen mensen die jullie niet kunne verdragen. En dat heeft niets te maken met het discussie voeren.

Dat is me al veel eerder opgevallen.
Klik om te vergroten...

Hahahaha moet jij nodig zeggen. Toon mij eens even heel kort wat jij hebt toegevoegd in dit topic. Hoeft niet lang te zijn. Gewoon 1 zinnetje. Moet lukken toch?

Succes!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
Jaja, vorm maar een front tegen mij. Blijkbaar is dat wat jullie doen tegen mensen die jullie niet kunne verdragen. En dat heeft niets te maken met het discussie voeren.

Dat is me al veel eerder opgevallen.
Klik om te vergroten...
Dat heeft toch niks meer met voetbal te maken?

KoxBox zei:
En dat is geen persoonlijke aanval?
Klik om te vergroten...
Haha, dat jij de term "domme mensen" persoonlijk opvat zegt zooo veel :')
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vraag me eigenlijk af wat ik jullie misdaan heb...

Blijkbaar wordt het jullie teveel als iemand hier meer post dan jullie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
-tomz0r zei:
Hahahaha moet jij nodig zeggen. Toon mij eens even heel kort wat jij hebt toegevoegd in dit topic. Hoeft niet lang te zijn. Gewoon 1 zinnetje. Moet lukken toch?

Succes!
Klik om te vergroten...
Drumrollll....
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Bananenbennie zei:
je bent toch niet een compleet ander persoon opeens met speed? je remmingen zijn minder en daardoor laat je misschien juist wel meer van je zelf zien dan je normaal durft?
Klik om te vergroten...
En zodra je merkt dat je het tijdens de pep wel durft realiseer je je hopelijk ook gelijk dat het onzin is dat je dat nuchter niet zou durven. Puntje voor jou. Toch?
Klik om te vergroten...

zou echt ontzettend mooi zijn ja, ik ga het binnenkort eens proberen en hou jullie op de hoogte

ga nu ff op het balcon zitten met een ijskoud biertje (en nee niet omdat ik vanavond bezoek krijg, gewoon omdat het lekker is) :wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
-tomz0r zei:
KoxBox zei:
Jaja, vorm maar een front tegen mij. Blijkbaar is dat wat jullie doen tegen mensen die jullie niet kunne verdragen. En dat heeft niets te maken met het discussie voeren.

Dat is me al veel eerder opgevallen.
Klik om te vergroten...

Hahahaha moet jij nodig zeggen. Toon mij eens even heel kort wat jij hebt toegevoegd in dit topic. Hoeft niet lang te zijn. Gewoon 1 zinnetje. Moet lukken toch?

Succes!
Klik om te vergroten...
Kan ik evengoed aan jou vragen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Allemaal goed en wel, maar zou je zonder pep kunnen?
Klik om te vergroten...

Er zijn zat dingen die ik nu toepas in het dagelijkse leven dat me duidelijk is geworden tijdens pep.
Nu heb ik van nature een aardige achterstand en ben ik zeker nog geen sociaal wonder, dat zal ik waarschijnlijk ook nooit worden, maar het heeft me een aardig eind geholpen.

Zo heb ik ook beter geleerd om niet gelijk mijn mening in het rond te schreeuwen zonder dat ik het eigenlijk kan onderbouwen :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bananenbennie zei:
ga nu ff op het balcon zitten met een ijskoud biertje (en nee niet omdat ik vanavond bezoek krijg, gewoon omdat het lekker is) :wave:
Klik om te vergroten...
Pas je op dat je niet verslaafd raakt? Straks durf je je balkon niet meer op zonder bier!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Best wel goed voor m'n postcount.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Bananenbennie zei:
ga nu ff op het balcon zitten met een ijskoud biertje (en nee niet omdat ik vanavond bezoek krijg, gewoon omdat het lekker is) :wave:
Klik om te vergroten...
Pas je op dat je niet verslaafd raakt? Straks durf je je balkon niet meer op zonder bier!
Klik om te vergroten...
:beer: Net zoals ik.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Ik vraag me eigenlijk af wat ik jullie misdaan heb...

Blijkbaar wordt het jullie teveel als iemand hier meer post dan jullie.
Klik om te vergroten...

KoxBox, voel je niet zo aangevallen joh! Als twee moderators het niet met je eens zijn in een discussie en tegen je in gaan betekent dat toch niet dat ze tegen je samenspannen ofzo? Volgens mij heb jij dat idee sinds je een waarschuwing hebt gekregen voor veel off topic posts, maar dat heeft toch niets te maken met deze discussies verder? Waarom zouden ze überhaupt tegen je willen samenspannen, omdat ze erop geilen dat iemand uiteindelijk onzeker in een hoekje wegkruipt..? Niet alles zo serieus nemen hoor. :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
KoxBox zei:
Blijkbaar wordt het jullie teveel als iemand hier meer post dan jullie.
Klik om te vergroten...
Ik heb veel meer posts dan jij. Mijn penis is zo veel groter.
Klik om te vergroten...
Ik hoop het opdondertje, dan heb je toch iets om fier over te zijn.
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Bananenbennie zei:
ga nu ff op het balcon zitten met een ijskoud biertje (en nee niet omdat ik vanavond bezoek krijg, gewoon omdat het lekker is) :wave:
Klik om te vergroten...
Pas je op dat je niet verslaafd raakt? Straks durf je je balkon niet meer op zonder bier!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
Zo heb ik ook beter geleerd om niet gelijk mijn mening in het rond te schreeuwen zonder dat ik het eigenlijk kan onderbouwen :wink:
Klik om te vergroten...

Op internet kan het wel leuk zijn hoor. Als je het niet serieus meent.

En Koxbox, misschien kan jij wel wat speed gebruiken. In jouw geval is het namelijk misschien een noodzaak. Alarmfase 1! :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rabbithole zei:
Als twee moderators het niet met je eens zijn in een discussie en tegen je in gaan betekent dat toch niet dat ze tegen je samenspannen ofzo?
Klik om te vergroten...
Het is tegenwoordig hip om te denken dat als mensen het niet met je eens zijn, ze stiekem een complot tegen je aan het vormen zijn. Don't worry, it'll blow over.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
tomzor zei:
Loserrr.
Klik om te vergroten...

Look who's talking..

Ja ik.. :grin:
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het helpt wel enorm goed ik kom veel beter uit me woorden als ik normaal onder druk sta en ook mondeling examens gaan goed als ik onder invloed ben haha mja als ik voor elk gesprek een lijn moet snuiven zou er ook niet veel soeps van komen :P
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Donaldduck88 zei:
voor elk gesprek een lijn moet snuiven zou er ook niet veel soeps van komen :P
Klik om te vergroten...

Vuile unox-pep!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."