#1
Ik heb veel meer posts dan jij. Mijn penis is zo veel groter.KoxBox zei:Blijkbaar wordt het jullie teveel als iemand hier meer post dan jullie.
Ik heb veel meer posts dan jij. Mijn penis is zo veel groter.KoxBox zei:Blijkbaar wordt het jullie teveel als iemand hier meer post dan jullie.
En dat is geen persoonlijke aanval?-tomz0r zei:KoxBox zei:-tomz0r zei:weer een pil genomen. al 3 weken achter elkaar blauwe yingyangs maar echt sorry dat ik hier zo loop te kutten of df ik vin jullie echt lief ook al maak ik julliemecpresd belacvhelijk soms ik vind julliemecugenlijk heel lief echt ik hou van jukllie ook al zijn jullie soms autist en kan ik daar eigenlijk echtb niet tegen. jullie zijn lief echt
Wat zei ik? Persoonlijke aanval. Yeah, ik ken domme mensen toch zo goed!![]()
KoxBox zei:Jaja, vorm maar een front tegen mij. Blijkbaar is dat wat jullie doen tegen mensen die jullie niet kunne verdragen. En dat heeft niets te maken met het discussie voeren.
Dat is me al veel eerder opgevallen.
Dat heeft toch niks meer met voetbal te maken?KoxBox zei:Jaja, vorm maar een front tegen mij. Blijkbaar is dat wat jullie doen tegen mensen die jullie niet kunne verdragen. En dat heeft niets te maken met het discussie voeren.
Dat is me al veel eerder opgevallen.
Haha, dat jij de term "domme mensen" persoonlijk opvat zegt zooo veel :')KoxBox zei:En dat is geen persoonlijke aanval?
Drumrollll....-tomz0r zei:Hahahaha moet jij nodig zeggen. Toon mij eens even heel kort wat jij hebt toegevoegd in dit topic. Hoeft niet lang te zijn. Gewoon 1 zinnetje. Moet lukken toch?
Succes!
Exceptional Insight zei:En zodra je merkt dat je het tijdens de pep wel durft realiseer je je hopelijk ook gelijk dat het onzin is dat je dat nuchter niet zou durven. Puntje voor jou. Toch?Bananenbennie zei:je bent toch niet een compleet ander persoon opeens met speed? je remmingen zijn minder en daardoor laat je misschien juist wel meer van je zelf zien dan je normaal durft?

Kan ik evengoed aan jou vragen.-tomz0r zei:KoxBox zei:Jaja, vorm maar een front tegen mij. Blijkbaar is dat wat jullie doen tegen mensen die jullie niet kunne verdragen. En dat heeft niets te maken met het discussie voeren.
Dat is me al veel eerder opgevallen.
Hahahaha moet jij nodig zeggen. Toon mij eens even heel kort wat jij hebt toegevoegd in dit topic. Hoeft niet lang te zijn. Gewoon 1 zinnetje. Moet lukken toch?
Succes!
KoxBox zei:Allemaal goed en wel, maar zou je zonder pep kunnen?
Pas je op dat je niet verslaafd raakt? Straks durf je je balkon niet meer op zonder bier!Bananenbennie zei:ga nu ff op het balcon zitten met een ijskoud biertje (en nee niet omdat ik vanavond bezoek krijg, gewoon omdat het lekker is)![]()
Exceptional Insight zei:Pas je op dat je niet verslaafd raakt? Straks durf je je balkon niet meer op zonder bier!Bananenbennie zei:ga nu ff op het balcon zitten met een ijskoud biertje (en nee niet omdat ik vanavond bezoek krijg, gewoon omdat het lekker is)![]()
Net zoals ik.KoxBox zei:Ik vraag me eigenlijk af wat ik jullie misdaan heb...
Blijkbaar wordt het jullie teveel als iemand hier meer post dan jullie.
Ik hoop het opdondertje, dan heb je toch iets om fier over te zijn.Exceptional Insight zei:Ik heb veel meer posts dan jij. Mijn penis is zo veel groter.KoxBox zei:Blijkbaar wordt het jullie teveel als iemand hier meer post dan jullie.
Exceptional Insight zei:Pas je op dat je niet verslaafd raakt? Straks durf je je balkon niet meer op zonder bier!Bananenbennie zei:ga nu ff op het balcon zitten met een ijskoud biertje (en nee niet omdat ik vanavond bezoek krijg, gewoon omdat het lekker is)![]()
Chris Pontius zei:Zo heb ik ook beter geleerd om niet gelijk mijn mening in het rond te schreeuwen zonder dat ik het eigenlijk kan onderbouwen![]()
Het is tegenwoordig hip om te denken dat als mensen het niet met je eens zijn, ze stiekem een complot tegen je aan het vormen zijn. Don't worry, it'll blow over.Rabbithole zei:Als twee moderators het niet met je eens zijn in een discussie en tegen je in gaan betekent dat toch niet dat ze tegen je samenspannen ofzo?
Exceptional Insight zei:Het is tegenwoordig hip om te denken dat als mensen het niet met je eens zijn, ze stiekem een complot tegen je aan het vormen zijn. Don't worry, it'll blow over.Rabbithole zei:Als twee moderators het niet met je eens zijn in een discussie en tegen je in gaan betekent dat toch niet dat ze tegen je samenspannen ofzo?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."